Proces wyceny projektów IT

Co wpływa na wysokość ceny i na czym polegają poszczególne etapy wyceny projektu? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w przedstawionym Case Study.

1. Przesłanie zapytania

Pierwszy etap rozpoczyna się w momencie otrzymania zapytania drogą mailową. Już wtedy warto przedstawić mi pokrótce swoją wizję i wymagania, a także portale, strony i sklepy które się Państwu podobają.

2. Kontakt z mojej strony

Na tym etapie ustalam wstępną specyfikację – ramy projektu określające jego zakres i szacowaną ilość godzin potrzebnych na realizację.

3. Szacowanie ceny

W tym momencie wiem już  ile godzin zajmie moja praca. Na podstawie informacji uzyskanych od Państwa mogę dość precyzyjnie określić ile czasu poświęcę na jego realizację, a więc jestem w stanie także, sumując ilość godzin i mnożąc przez stawkę godzinową, określić jego koszt.

4. Oferta

Na podstawie uzyskanych informacji sporządzana jest oferta i przesyłana jest mailowo. Oferta zawiera ogólne przybliżenie funkcjonalności portalu / aplikacji / sklepu lub strony, dzięki któremu możemy kontynuować omawianie projektu.

5. Podjęcie współpracy

Po ewentualnych poprawkach i zaakceptowaniu ich przez obie strony następuje podpisanie umowy (preferuje zdalnie). Wszelkie dotychczasowe ustalenia zostają wdrożone do projektu i rozpoczęta zostaje praca.

Teraz pozostaje już tylko ustalenie szczegółów  (np. kwestii związanych z wyglądem serwisu czy jego kolorystyką) i oczekiwanie na pierwsze efekty mojej pracy. Cenę sobie stały kontakt podczas realizacji projektu, który wpływa na jego sprawną realizację, zgodną z jego założeniami oraz oczekiwaniami klienta.

Ze względu na indywidualny charakter każdego projektu strony internetowej, każda wycena dokonywana jest w oparciu o konkretną specyfikacje.

 

Dodatkowe koszty

Przy wyborze hostingu i administracji.

Koszt utrzymania serwera z administracją serwera (miesięcznie) – od 50 do 100 zł (w zależności od wybranej usługi).

Dodatkowe usługi

  • koszt zakupu zdjęć (np. w Fotolii) – 20–40 zł/szt.
  • dodatkowe wersje językowe – 40% wartości zamówienia
  • rozbudowane menu w pakiecie STANDARD – od 150 zł
  • indywidualny projekt strony – od 300 zł

Nie masz czasu aktualizować swojej strony? Potrzebujesz wsparcia informatyka w swojej firmie?

Jeśli masz stronę internetową, na której od wielu miesięcy, czasami nawet lat nic się nie zmieniło?
Brakuje Ci czasu, aby wprowadzić zmiany, zaktualizować treści?
Nie jesteś zadowolony z obecnej obsługi Twojej strony?
Chcesz mieć wykonaną aktualizację szybko i fachowo?

Zajmę się tym, aby Twoja strona była zawsze aktualna!

Skorzystaj z mojej usługi opieki informatycznej – oferuję stałą pomoc, dbając o wysoką jakość i rozwój Twojej witryny i firmy.

WSPARCIE 1 – 70 zł/mies. lub 700 zł/rok 60 minut w miesiącu lub 720 minut w roku – opłaty miesięczne lub roczne rozliczane wg wykorzystanych minut.

WSPARCIE 2 – 140 zł/mies. lub 1400 zł./rok 150 minut w miesiącu lub 1800 minut w roku – opłaty miesięczne lub roczne rozliczane wg wykorzystanych minut.

Każda rozpoczęta godzina pracy (bez zakupu pakietu) – 90 zł Opłaty za wsparcie techniczne naliczane są za każdą rozpoczętą godzinę pracy.

Wszystkie podane ceny są cenami netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek vat w wysokości 23% Ceny mają charakter orientacyjny i są cenami minimalnymi. Nie stanowią również oferty handlowej.

Wszystkie wyceny dokonuję indywidualnie dla Klienta. 

Czas realizacji wykonania strony internetowej wynosi od 10-30 dni kalendarzowych, w zależności od projektu. Jeżeli są Państwo zainteresowani konkretnym terminem, proszę o kontakt. Ceny stron internetowych są zróżnicowane w zależności od użytych w nich technologii. Wykonanie strony dużej lub rozbudowanej dla firmy, wymaga zupełnie innego podejścia, niż wykonanie strony internetowej małej działalności gospodarczej.

Proszę o kontakt w celu ustalenia indywidualnych potrzeb potrzebnych do wyceny usługi.

Rozliczenia dla firm w formie umowy o dzieło.

PODSTRONY

wybierz interesujący Cię obszar

Wiadomości