S  E  O

Krótko o SEO (pozycjonowanie)

W ostatnich latach Internet stał się źródłem wszelkiej informacji. Sprawdzamy w nim wiadomości, oglądamy filmy, szukamy produktów i usług. Bez względu na to, czy mamy do dyspozycji spory budżet dla znanej marki, czy reklamujemy lokalne przedsiębiorstwo, współcześnie nierealne jest wypromowanie działalności lub nowego produktu bez skutecznej kampanii SEO (pozycjonowanie).  Wyróżnienie serwisu może zmienić jakość naszego biznesu o 180%.

Korzystając z usługi pozycjonowania (SEO) w pewnym sensie jesteśmy zmuszeni do wykonania szeregu działań w obrębie naszej strony, jak i również poza nią. Dużą korzyścią w takich wypadkowych jest np. poprawa użyteczności witryny, klarowności przekazu, czy też ogólnego wizerunku danego brandu. Jak i jak najczęstsza aktualizacja strony o wartościowe treści.

Czym jest SEO

Search Engine Optimization (SEO) czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki to szereg działań mających na celu takie przygotowanie witryny aby była ona w stanie osiągnąć jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki z zachowaniem zasad danej wyszukiwarki, czyli wpisując dane słowa kluczowe np.: sklep wielobranżowy Legionowo twoja strona zostanie pokazana np.: na pierwszej stronie wyszukiwarki Google . Czy warto pozycjonować ? Zadaj Sobie pytanie sam

Co daje pozycjonowanie?

  • widoczność w Internecie – z badań prowadzonych nad zachowaniami użytkowników sieci wynika, że jedynie 11% z nich zagląda na drugą stronę wyszukiwarki. Jak widać warto być na pierwszej.
  • świadomość marki – brand, który jest widoczny szybciej zostanie przez klienta zapamiętany.
  • konwersję – zainteresowany użytkownik może zmienić się z czytelnika w klienta, lecz niezbędny do tego jest wartościowy i ciekawy content.
  • reklamę – i to stosunkowo tanią; budżet można dopasować do konkurencyjności fraz i możliwości klienta, co pozwala nawet małym i lokalnym firmom na promocję tą drogą.
  • zasięg – obecnie z internetu korzysta ponad 3 miliardy osób, przy czym ponad 90% z nich używa wyszukiwarki Google.
  • grupa docelowa – dzięki pozycjonowaniu trafia się dokładnie do tych użytkowników, którzy zdefiniowali swoje potrzeby za pomocą okna wyszukiwarki. Nasza strona jest odpowiedzią na ich potrzeby.

SEO ma wpływ na popularność twojej strony

Dlaczego tak ważna jest reklama w internecie? Zasoby Internetu są już realną konkurencją dla telewizji, która jeszcze niedawno stanowiła największy potencjał reklamowy. Warto dbać o obecność, widoczność i wizerunek w sieci; zaniedbanie tego aspektu nie pomoże w pozyskaniu nowych klientów, a nawet może zaszkodzić dotychczasowym osiągnięciom firmy. Aby skutecznie wybić witrynę na pierwszą stronę wyników wyszukiwania, warto zwrócić się do profesjonalnej agencji SEO. Samodzielne próby podjęcia takiego procesu mogą nie być wystarczająco skuteczne, a w przypadku nieumiejętnych działań nawet zaszkodzić witrynie.

PODSTRONY

wybierz interesujący Cię obszar

Wiadomości