Google+ przestanie działać 2 kwietnia
Użytkownicy platformy społecznościowej Google+ mają czas do końca marca, aby pobrać swoje dane. Amerykański koncern 2 kwietnia wyłączy usługę i zacznie usuwać zawartość kont użytkowników, co potrwa kilka miesięcy.
Jeśli więc macie w Google+ jakieś prywatne filmy, zdjęcia, albo notatki, które chcielibyście zachować, warto zalogować się po raz ostatni do serwisu i pobrać dokumenty…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak założyć sklep na Facebooku?
Własny sklep internetowy to duży krok w każdej działalności biznesowej. Możliwość oferowania swoich towarów i usług znacznie zwiększa zakres oddziaływania firmy i wpływa oczywiście na realne zyski. W połączeniu z możliwością dotarcia do bardzo dużej grupy odbiorców, jaką oferuje największa platforma społecznościowa, wydaje się to doskonałe rozwiązanie. Z poniższego artykułu dowiesz się jak założyć sklep na Facebooku i jakie są zalety takiego rozwiązania.
Spis treści
- Ale o co chodzi?
- Handlowcy go nienawidzą! Odkrył sposób, jak założyć sklep na Facebooku w 4 prostych krokach!
- 1. Dodaj zakładkę do fanpage’a
- 2. Wybierz metodę płatności
- 3. Zacznij dodawać produkty
- 4. Dołączaj wybrane produkty do firmowych postów
- Dlaczego warto założyć sklep na Facebooku?
- Zyskuj na działalności w sieci
Fake newsy to problem problem użytkowników, a nie mediów społecznościowych
Odpowiedzialność za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym, ale zjawisko fake news nie ogranicza się tylko do nich. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.
Fake newsy w Google
Trafić na szczyt wyników wyszukiwania Google nie jest łatwo. Świadczy o tym wysoka popularność usług agencji SEO czy budowanie w firmach zespołów SEO specjalistów, którzy każdego dnia dzielnie walczą o wysokie pozycje dla wybranych fraz kluczowych. Budżety roczne większych i mniejszych biznesów co roku przewidują wydatki związane ze zwiększeniem widoczności w Google i wielu nie szczędzi na to pokaźnych środków…
Więcej dowiesz się u źródła >Automatyzacja kampanii Facebook. Komu się opłaca?
Automatyzacja marketingu staje się coraz modniejszym zagadnieniem. Wbrew pozorom, mogą sobie pozwolić na nią nawet bardzo małe firmy. Pod warunkiem, że zdecydują się zautomatyzować nie wszystkie, a wybrany proces, który ma potencjał do przyniesienia jak największych zysków. Dla większości przedsiębiorstw będą to kampanie Facebook Ads.
Czym są kampanie Facebook Ads?
Facebook Ads to nic innego, jak kampanie sponsorowane na portalu społecznościowym Facebook i w aplikacjach, które przynależą do Facebooka (przede wszystkim mowa tu o Instagramie i Messengerze). W każdej z nich możliwe jest promowanie swoich usług, produktów i innych, za pomocą różnych typów reklam o podobnym schemacie, na który składają się zwykle dwie części…
Więcej dowiesz się u źródła >5 sposobów na bycie kreatywnym na Instagramie
Urządzenia mobilne zmieniły to, w jaki sposób ludzie kupują produkty i usługi, dzielą się o nich informacjami oraz nawiązują relacje z firmami. Szczególnie dobrze widzimy to na Instagramie. Dzisiaj ponad 200 milionów użytkowników tej platformy każdego dnia odwiedza profile prowadzone przez firmy*.
Oczywiście jest to doskonała zachęta dla każdej marki, aby prowadzić na Instagramie swoje działania marketingowe. Jednak jest to jednocześnie wyzwanie – aby wyróżnić siebie i swój brand na tle różnorodnych treści, trzeba być kreatywnym i autentycznym. Z tego powodu wiele agencji i firm przychodzi do nas z pytaniem: jak najlepiej wykorzystać potencjał Instagrama w kreatywny sposób? Odpowiadamy, że trzeba poznać pięć kluczowych zasad. Oto one…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook powie Ci więcej na temat tego, dlaczego widzisz daną reklamę
Wkrótce Facebook dostarczy więcej informacji na temat przyczyn wyświetlania konkretnych reklam. Z opcji „Dlaczego to widzę” dowiemy się, w jaki sposób reklamodawcy wykorzystują nasze dane.
Jako użytkownicy Facebooka z pewnością nie raz zastanawialiście się, z jakiego powodu trafia do nich dana reklama. Możemy dowiedzieć się dzięki opcji „Dlaczego to widzę?”. Jak podaje TechCrunch, od 28 lutego Facebook pozyskamy więcej informacji na temat tego, dlaczego widzimy dany komunikat reklamowy…
Więcej dowiesz się u źródła >Niemiecki urząd antymonopolowy uderza w Facebooka
Według niemieckiego urzędu antymonopolowego Facebook nadużywa dominującej pozycji na rynku danych, które zbiera po to, by lepiej targetować reklamy. Po trzyletnim postępowaniu w tej sprawie, zdecydował o nałożeniu na giganta ograniczeń, które uderzają w podstawy jego modelu biznesowego.
żytkownicy Facebooka w zamian z możliwość korzystania ze strony „za darmo” oddają gigantowi wszystkie informacje o sobie (także te pochodzące z Instagrama czy WhatsAppa oraz stron trzecich), które potem wykorzystywane są do precyzyjnego targetowania komunikatów reklamowych. Niestety, większość z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, ile ostatecznie wie o nich Facebook i do czego wykorzystuje tę wiedzę, co skłoniło niemieckich urzędników do podjęcia postępowania…
Więcej dowiesz się u źródła >Rozszerzona rzeczywistość już niedługo pojawi się w Mapach Google
Rozszerzona rzeczywistość (AR) w Mapach Google została zapowiedziana w maju ubiegłego roku. Obecnie trafia do pierwszych użytkowników.
Czym jest rozszerzona rzeczywistość – AR?
Rozszerzona rzeczywistość (ang. Augmented Reality) to system łączący świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Jest on szeroko stosowany w medycynie, lotnictwie (ekrany przezierne HUD), motoryzacji (rozwiązania zapożyczone z lotnictwa oraz nawigacja) i wielu innych dziedzinach np. w muzeach. AR doskonale sprawdza się także w nawigacji nakładając na obraz z kamery smartfona wskazówki odnośnie dotarcia do punktu docelowego…
Więcej dowiesz się u źródła >