Z ostatniej chwili
Kanibalizacja słów kluczowych. Kategorie i tagi na blogu. Najczęściej popełniane błędy w SEO. Jak zaktualizować stronę internetową SEO dla początkujących

Kanibalizacja słów kluczowych. Kategorie i tagi na blogu. Najczęściej popełniane błędy w SEO. Jak zaktualizować stronę internetową? SEO dla początkujących

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja słów kluczowych to częsta przypadłość stron oraz sklepów internetowych, którym zależy na określonych frazach kluczowych. Zjawisko to negatywnie wpływa na cały proces pozycjonowania oraz generowania ruchu do witryny. W dzisiejszym artykule opisujemy różne warianty kanibalizacji, abyś mógł je zdiagnozować oraz metody naprawienia sytuacji. Dlaczego czasami w pozycjonowaniu „mniej znaczy więcej”? Zapraszamy do lektury!

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?

Kanibalizacja słów kluczowych to zjawisko, które polega na tym, że co najmniej dwie podstrony zoptymalizowane są na dane słowa kluczowe. Zaczynają się one pojawiać w wynikach Google naprzemiennie na rożnych pozycjach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kategorie i tagi na blogu. Jak ich używać z sensem

Kategorie i tagi to dwa różne, niezależne od siebie systemy organizacji treści na blogu. Można je stosować równolegle, jeśli jednak zrobimy to w sposób nieprzemyślany, zafundujemy sobie problemy z widocznością w wyszukiwarkach.

Wyobraź sobie, że właśnie dodajesz nowy wpis na swojego bloga. Przygotowałeś świetny, merytoryczny tekst, zadbałeś o to, by dobrze wyglądał, zoptymalizowałeś tekst pod SEO (H2, strong, title, meta description, przyjazny URL)… ba, nawet wszystkie grafiki opatrzyłeś opisami alternatywnymi. Już można kliknąć: “publikuj”, gdy wtem dostrzegasz puste pole: “tagi”. I co tam wpiszesz?..

Więcej dowiesz się u źródła >

Oto pięć najczęściej popełnianych błędów w SEO

Pozycjonowanie strony internetowej z roku na rok staje się coraz trudniejszym procesem, a liczne artykuły i burzliwe dyskusje wokół tego tematu, jeszcze bardziej utrudniają jego zrozumienie. Na ostateczną pozycję rankingową wpływa bowiem bardzo wiele czynników, ale Google dba o to, by nie było wiadomo, który w jakim stopniu. Właścicielom stron nie pozostaje nic więc innego jak testować różne rozwiązania i dynamicznie wprowadzać zmiany, ale… trzeba też wiedzieć czego NIE robić.

Keyword stuffing

Czyli tzw. upychanie fraz kluczowych w tekście. Proceder ten opiera się na nienaturalnym oraz nadmiernym umieszczaniem słów kluczowych w treści. Nie trudno domyślić się, że keyword stuffing zaliczany jest do Black Hat SEO, a więc pozycjonowania niezgodnego z etyką Google’a. Dawniej algorytmy rozumiały pytania użytkowników dosłownie, a następnie analizowały częstotliwość występowania danych fraz na dostępnych stronach. To w dużej mierze wpływało na kształtowanie się rankingu wyszukiwania. W rezultacie w sieci krążyło mnóstwo tekstów, które przypominały zlepek słów kluczowych i jednocześnie nie niosły ze sobą żadnych wartościowych treści…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zaktualizować stronę internetową? – 8 pomysłów

Zamierzasz zaktualizować stronę internetową, lecz nie masz na to konkretnego pomysłu? Sprawdź ten wpis, gdyż znajdziesz w nim kilka cennych wskazówek.

Zdecydowana większość firm po pewnym czasie (zazwyczaj po kilku latach) staje przed takim zadaniem, aby zaktualizować stronę internetową. Faktycznie, niesie to za sobą szereg korzyści.

Po pierwsze aktualizowana strona internetowa jest korzystnie postrzegana przez wyszukiwarki internetowe. Jeśli na danej witrynie coś się dzieje, to znak, że ktoś dokłada jednak starań, aby serwis był na możliwie najwyższym poziomie…

Więcej dowiesz się u źródła >


Klienci uciekają po 3 sekundach z firmowej strony? Prawdopodobnie nie jest mobile-friendly

Niebawem interesujących nas treści będziemy szukać przede wszystkim na urządzeniach mobilnych. Konsumpcja szeroko pojmowanego internetu na smartfonach i tabletach niezmiennie rośnie, dlatego przy projektowaniu witryn trzeba myśleć przede wszystkim o tym, jak będą się one prezentować właśnie na tych urządzeniach.

Zdaniem Piotra Ślusarczyka, eksperta netPR.pl, powszechnie uważa się, że responsywność witryny równa się mobilności. Tymczasem bycie mobile-friendly to nie tylko przeskalowanie elementów, ale też ich optymalizacja, aby poprawić osiągi witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Temat edukowania w zakresie pozycjonowania będzie budzić zawsze kontrowersje i emocje. Zwłaszcza kiedy jest to tekst, który trafia na blog agencji interaktywnej. Spodziewacie się potępienia tej koncepcji w czambuł? Teorii, że im mniej klient wie na temat SEO, tym lepiej dla pozycjonera? Nie pozostaje nam nic innego jak tylko zaprosić do lektury!

Kim jest pozycjoner?

Niezbędnymi elementami składowymi procesu pozycjonowania są optymalizacja strony, linkowanie, wdrażanie nowych treści i… Nie, tym razem nie będzie o tym Na skuteczne pozycjonowanie składa się między innymi wiedza, umiejętności i doświadczenie pozycjonera wsparte odpowiednimi narzędziami, często w wersji PRO. Części elementów z tej wyliczanki nabyć można tylko pracując ze stronami internetowymi i z ludźmi – bardziej doświadczonymi specjalistami. To coś, czego nie zastąpią szkolenia, książki, lektura artykułów, branżowych portali, blogów, wpisów na forach itp. Nie oznacza to, że deprecjonujemy te źródła wiedzy – sami z nich korzystamy i cenimy oraz jesteśmy ich współtwórcami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zdiagnozować i rozwiązać problem ze spadkiem widoczności strony w Google po przejściu na JavaScript

Google już w 2014 roku utrzymywało, że radzi sobie z renderowaniem stron opartych o JS – ale jednocześnie zastrzegając, że indeksacja zależy od różnych czynników

Dzisiaj coraz więcej stron jest opartych o JS – niestety w wielu przypadkach ich wdrożenie oznacza dla właścicieli serwisów spadki ruchu, a co za tym idzie i Klientów. Dlaczego JS potrafi sprawiać problemy? Co zrobić, aby ich uniknąć i cieszyć się świetną stroną opartą na JS?…

Więcej dowiesz się u źródła >

DuckDuck Go jako domyślna wyszukiwarka w Google Chrome

Google jako ogromny serwis i najpopularniejsza wyszukiwarka na całym świecie na bieżąco starają się zaspokajać potrzeby i oczekiwania klientów. Z tego też powodu na początku marca 2019 roku wprowadzone zostały pewne aktualizacje, które wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo i komfortu użytkowników.

Lista domyślnych przeglądarek w Googlach aktualizowana jest co pewien czas. Ostatnio lista została poszerzona o ciekawą wyszukiwarkę DuckDuck Go, która podobno ma stanowić świetną alternatywę dla Chrome. Otóż od pewnego czasu dużo mówi się otwarcie o tym, że Google śledzą każdy ruch użytkowników dzięki czemu stają się co raz lepszym serwisem. Wprowadzając nową wyszukiwarkę specjaliści chcą zaspokoić potrzeby wszystkich klientów bowiem DuckDuck Go nie śledzi podobno użytkowników ani nie prezentuje nigdzie wyników ich wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >


Problemy techniczne Google, mnóstwo wyindeksowanych stron

Od piątku Google ma problemy techniczne, z powodu których mnóstwo stron zostało wyindeksowane z wyników wyszukiwania.

Oficjalne potwierdzenie wyszło w sobotę rano od samego Johna Muellera…

Więcej dowiesz się u źródła >

Aktualizacja niedziałających linków do własnej strony – szybki przegląd narzędzi SEO

Pracę nad nową stroną warto zacząć od analizy linków przychodzących, które kierują do nieistniejących już podstron, a następnie skontaktować się z redaktorami z prośbą o ich aktualizację. Niestety wielokrotnie okazuje się, że jest to działanie pochłaniające sporo czasu, a dające odzew od garstki webmasterów, dlatego po jednorazowym kontakcie czasem lepiej odpuścić kolejne próby. Jeśli jednak się uda, to oprócz korzyści w postaci zaktualizowanego linka możemy także wznowić kontakt z właścicielem danej strony i omówić warunki przyszłej współpracy. Osobiście podejmuję podobne działania, jeśli przejmuję prace nad sklepem internetowym, w szczególności nad takim z wieloletnim stażem.

W przypadku braku odpowiedzi lub dużej skali problemu, szybszym rozwiązaniem będzie zastosowanie przekierowania 301 z błędnych linków na poprawne, w szczególności jeśli chodzi o zmiany z adresu z HTTP na adres z HTTPS (więcej na temat zmian niezbędnych przy zmianie protokołu w infografice „SEO checklista po wdrożeniu HTTPS„)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy blog firmowy to konieczność?

Coraz częściej słyszy się stwierdzenie, że dzisiaj trudno wyobrazić sobie stronę internetową firmy, bez jej firmowego bloga. Pojawia się jednak pytanie: czy takie podejście sprawdza się w każdym rodzaju biznesu? Zobacz, jakie jest nasze zdanie na ten temat. W artykule przedstawiamy zalety, ale również wady blogowania na stronach firmowych.

Bardzo często trafiają do nas pytania dotyczące tego, czy prowadzenie bloga firmowego jest koniecznością. Oczywiście nie ma w tym nic dziwnego. Posiadanie bloga firmowego to trend, który na rynku obecny jest już kilka lat. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało to się zmienić. To właśnie dlatego coraz więcej firm podejmuje decyzję o blogowaniu. Jedne przykładają się do tego bardzo, inne traktują to zadanie jako przykry obowiązek…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK REAGOWAĆ NA UPDATE ALGORYTMU GOOGLE?

Wiemy, że tzw. “Medic Update” dawno był i już pewnie nieprawda. Poza tym ostatnio pojawił się March 2019 Core Update(zwany też Florida 2). Teoretycznie już “po ptakach” i powinno się kombinować od nowa – takie przynajmniej można odnieść wrażenie czytając dziesiątki poradników czy artykułów, które jak grzyby po deszczu pojawiają się po każdej większej zmianie algorytmu.

My jednak nie o konkretnych reakcjach pisać będziemy, bo w każdym przypadku wyglądają one inaczej. W tym wypadku jednak piszemy o konsekwencji w działaniu. Dzisiejsze Case Study niech będzie potwierdzeniem tego, że najlepszą reakcją na każdy update jest konsekwentna realizacja wcześniej przyjętych założeń. Owszem, warto stale ulepszać przyjętą wcześniej taktykę, ale mimo to nie musisz się zamartwiać większymi zmianami i żyć w ciągłej niepewności…

Więcej dowiesz się u źródła >

CONTENT MARKETING KROK PO KROKU

Content marketing to marketing treści. Strategia content marketingowa opiera się na dostarczaniu różnego typu atrakcyjnych treści, które mogą zainteresować potencjalnego odbiorcę Twoich usług lub produktów. Content marketing jest strategią bardzo skuteczną z kilku powodów, a każdemu z nich należy się przynajmniej krótkie opisanie.

Niewątpliwą zaletą content marketingu jest możliwość stworzenia treści / materiałów, a następnie ich udostępnianie w wielu kanałach jednocześnie lub stopniowo. Tworząc treść na blogu – np. taką jak tu – wykorzystujesz ją nie tylko w tym miejscu, ale możesz udostępnić np. na swoim kanale LinkedIn czy na Facebook`u, angażując swoją społeczność lub nowe osoby. Tego typu treść może być również miejscem, do którego kierujesz ruch z reklam – np w sieci reklamowej Google. Wszystko zależy od typu treści…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

3 komentarze

  1. web site indexletme işi.

  2. He additionally said apply makes a man good in trading revenue makes you a greater more safe.
    Margin trading worth low transaction per day in Bitcoin in minutes and completely different.

    Earlier than buying and selling in a fashion similar to the best way to worth Bitcoin and doubtless Ethereum.
    Drawing a line between you’re most trusted names in BTC circulating the Ethereum
    is designed. Want extra tempting to imagine the Bitcoin line charts and calculators to.
    Mainly bitcoins can be traded for different prices at the worth
    that they want. Bitcoins help deter any loss that can happen from fraudulent
    exercise on Bitcoin. Our experiences contain lots of things are going down on the Bitcoin arrange.
    Information about Bitcoin has attracted a extra skilled trader still has too much.
    Making to the listing stays small and still remain bullish
    one Bitcoin was. The credit for the professional’s traders strive their luck and abilities in Bitcoin exchange.
    Those who consider that technical skills. This results in greater than Litecoin has shown the path for improvement of.
    Bitcoin dividing is lessening of extra.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA