Z ostatniej chwili

Marketing

Czym jest marketing sensoryczny? Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe? Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych?

Czym jest marketing sensoryczny Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe Jak zwiększyć ruch na stronach docelowych

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czym jest marketing sensoryczny? Wyobraź sobie, że w drodze do pracy mijasz piekarnię. Wcześniej zjadłeś śniadanie, więc nie odczuwasz głodu, jednak pod wpływem zapachu świeżego pieczywa wchodzisz do środka. W tle leci Twoja ulubiona piosenka, unosi się woń pieczonych bułek, a wzrok dodatkowo przykuwają kolorowe …

Zobacz więcej »

Optymalizacja tekstu pod kątem SEO. Jak dobrze wykorzystać e-mail marketing w czasach kryzysu? Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

Optymalizacja tekstu pod kątem SEO. Jak dobrze wykorzystać e-mail marketing w czasach kryzysu Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Optymalizacja tekstu pod kątem SEO Już dawno odeszliśmy od stosowania archaicznych zasad polegających na tym, aby trzymać się ściśle określonego zagęszczenia słów kluczowych na stronie. W tej chwili najważniejszy jest użytkownik i to, aby treści publikowane w serwisie były merytoryczne i prezentowały wysoką jakość. Optymalizacja …

Zobacz więcej »

Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle? Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk? Google Trends – co to jest i jak korzystać?

Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle Czy pozycjonowanie zapewnia stały zysk Google Trends – co to jest i jak korzystać

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak osiągnąć efekty pozycjonowania szybciej niż zwykle? Lista sprawdzonych rozwiązań Pozycjonowanie stron internetowych to długi proces, który często wystawia na próbę cierpliwość przedsiębiorców. Czas oczekiwania na efekty SEO może zajmować rok, a nawet dwa lata. Czy można ten proces przyspieszyć? Jest dostępnych wiele sposobów, które …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią w Internecie. Obsługuje ponad 43% wszystkich witryn w sieci, a to oznacza, że przynajmniej 1 na 3 strony używa właśnie tego narzędzia (źródło: Kinsta). Na przestrzeni ostatnich lat trend ten …

Zobacz więcej »

Jak szybko starzeje się strona internetowa? Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Jak szybko starzeje się strona internetowa Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego Kompletny przewodnik po link buildingu w 2022 roku

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak szybko starzeje się strona internetowa? To, że strony internetowe się starzeją, jest oczywistym faktem. Dlaczego się tak dzieje? Wiele zależy od początkowego stanu witryny, a także decyzji podjętych przy jej zakładaniu. Dużą rolę gra też moda. Ciekawe? Zapraszamy do lektury. Dlaczego strony internetowe się …

Zobacz więcej »

Czy długość artykułu ma wpływ na jego popularność w sieci? Dobieranie słów kluczowych pod SEO. Jak zwiększyć współczynnik konwersji na stronie

Czy długość artykułu ma wpływ na jego popularność w sieci Dobieranie słów kluczowych pod SEO. Jak zwiększyć współczynnik konwersji na stronie

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy długość artykułu ma wpływ na jego popularność w sieci? Wielu twórców internetowych zadaje sobie pytanie, czy długość artykułu ma wpływ na SEO? I czy w ogóle brać pod uwagę liczbę znaków podczas pisania treści? Na te i pokrewne pytania postaramy się dziś odpowiedzieć. Czy …

Zobacz więcej »

Czy Twoja strona spełnia wytyczne Search Quality Guidelines? Czy SEO to marketing? Dlaczego content marketing

Czy Twoja strona spełnia wytyczne Search Quality Guidelines Czy SEO to marketing Dlaczego content marketing

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy Twoja strona spełnia wytyczne Search Quality Guidelines? By Twoja strona uplasowała się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, nie tylko musi spełniać warunki wyznaczone przez algorytm Google. Dodatkowym elementem, na który warto i trzeba zwrócić uwagę, są wytyczne Google dla webmasterów (Search Quality …

Zobacz więcej »

Analityka internetowa a SEO. 12 najlepszych wskazówek SEO dotyczących blogowania. Linkowanie wewnętrzne, a SEO

Analityka internetowa a SEO. 12 najlepszych wskazówek SEO dotyczących blogowania. Linkowanie wewnętrzne, a SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Analityka internetowa a SEO Nie ważne czy prowadzimy bloga czy stronę internetową – najważniejszy jest ruch. Może być organiczny albo wytworzony przy pomocy reklam i innych narzędzi. Każde działanie może być wsparte SEO, poprzez pozycjonowanie Twoja witryna stać się bardziej widoczna w sieci i generować nowe kliknięcia. …

Zobacz więcej »

Trendy marketingowe 2022. Co to jest techniczne SEO? Koniec plików cookies. Google zmienia zasady gry

Trendy marketingowe 2022. Co to jest techniczne SEO Koniec plików cookies. Google zmienia zasady gry

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Trendy marketingowe 2022 – opinie 15 ekspertów z branży Ostatnie dwa lata spłatały nam figla, na wszystkie sposoby próbując udowodnić, że należy spodziewać się głównie niespodziewanego. Mimo wszystko początek roku to dobry moment na to, aby podsumować swoje dotychczasowe działania marketingowe i wyciągnąć z nich …

Zobacz więcej »

Błędy popełniane w marketingu szeptanym. Rozszerzona rzeczywistość w marketingu. Audyt SEO strony internetowej

Błędy popełniane w marketingu szeptanym. Rozszerzona rzeczywistość w marketingu. Audyt SEO strony internetowej

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]10 błędów popełnianych w marketingu szeptanym Marketing szeptany to przede wszystkim działania nastawione na interakcję z użytkownikami na różnych stronach internetowych, forach, portalach czy kanałach społecznościowych. Poprzez prowadzoną komunikację można zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z produktów lub usług marki. Prowadząc marketing szeptany w Internecie, należy mieć na …

Zobacz więcej »

Alexa.com zostanie zamknięta! SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań. Kontrasty na stronie internetowej

Alexa.com zostanie zamknięta! SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań. Kontrasty na stronie internetowej

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Alexa.com zostanie zamknięta! Najpewniej każdy… Webmaster, doskonale zna Alexa.com, a przede wszystkim zna różnice między serwisem Alexa.com a asystentem głosowym Alexa. Obie te usługi/produkty pochodzą od jednego właściciela – Amazon, który właśnie postanowił zamknąć ranking stron Alexa.com. Celowo napisałem o webmasterze, bo to właśnie za …

Zobacz więcej »

Czy nazwa domeny wpływa na SEO? SEO to tylko jeden z elementów marketingu online. Najlepsze wtyczki SEO do przeglądarek

Czy nazwa domeny wpływa na SEO SEO to tylko jeden z elementów marketingu online. Najlepsze wtyczki SEO do przeglądarek

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy nazwa domeny wpływa na SEO? Jedną z kluczowych decyzji odnośnie założenia nowej strony internetowej lub też sklepu internetowego, jest wybór adresu, poprzez który będą wchodzili użytkownicy. Tutaj pojawia się pytanie, czy wybór nazwy domeny wpływa na SEO? Domena jest swego rodzaju przyjaznym adresem URL, dzięki …

Zobacz więcej »

Artykuły sponsorowane czy własny blog – co jest lepsze? Struktura strony internetowej. Pozycjonowanie Long Tail

Artykuły sponsorowane czy własny blog – co jest lepsze Struktura strony internetowej. Pozycjonowanie Long Tail

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Artykuły sponsorowane czy własny blog – co jest lepsze? Artykuły sponsorowane i blog firmowy to jedne z kluczowych narzędzi content marketingu, będące bez wątpienia bardzo ważnym punktem w strategii marketingowej firmy. Są skutecznym sposobem dotarcia do odbiorców, a umiejętnie zaplanowane i sprawnie napisane mogą przynieść biznesowi …

Zobacz więcej »

Tytuły artykułów – jak je pisać? Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX? Jak samemu pozycjonować stronę w Google

Tytuły artykułów – jak je pisać Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX Jak samemu pozycjonować stronę w Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Tytuły artykułów – jak je pisać, aby chcieli czytać? 10 wskazówek Tytuł artykułu to pierwsze, co widzi potencjalny czytelnik. I… czasem także ostatnie. A przeciętnych, płaskich tytułów użytkownik niemal nie zauważa scrollując wyniki wyszukiwania, Google News czy social media. Jeśli nie zadbasz odpowiednio o pierwsze …

Zobacz więcej »

Jak stworzyć najlepszy opis strony? Dlaczego Twoja reklama nie sprzedaje? Jak napisać mailing? Jak optymalizować stronę internetową pod słowa kluczowe

Jak stworzyć najlepszy opis strony? Dlaczego Twoja reklama nie sprzedaje? Jak napisać mailing? Jak optymalizować stronę internetową pod słowa kluczowe

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak stworzyć najlepszy opis strony? Meta description bez tajemnic Co to jest meta description, jak je napisać i gdzie dodać oraz sprawdzić? Przed Tobą kompleksowy poradnik o meta description: długość, wpływ na SEO, przykłady, checklista, ładunek emocjonalny – czyli wszystko, co pomoże Ci stworzyć poprawny i angażujący opis strony, widoczny w wynikach wyszukiwania …

Zobacz więcej »

7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads. Emoji w marketingu. Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja?

7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads. Emoji w marketingu. Relinkowanie, czyli jak może pomóc Ci Twoja konkurencja

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]7 strategii grupowania słów kluczowych w Google Ads W pracy z kampaniami Google Ads jednym z największych wyzwań jest przygotowanie oraz podział słów kluczowych na grupy. Aby sprawniej i wygodniej zarządzać kampanią, warto podzielić odpowiednio słowa, aby poprawić trafność reklam i zmniejszyć koszt kliknięcia. W …

Zobacz więcej »

Czy raporty linków zewnętrznych da się zautomatyzować? Pozycjonowanie nowej strony vs. witryny z długą historią. Dwie strefy SEO

Czy raporty linków zewnętrznych da się zautomatyzować Pozycjonowanie nowej strony vs. witryny z długą historią. Dwie strefy SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy raporty linków zewnętrznych da się zautomatyzować? Czas poświęcony na wypełnianie raportów dla wszystkich klientów i prezesów można liczyć w dziesiątkach godzin. Dlatego warto zautomatyzować chociaż część tego procesu. W tym tekście znajdziesz przydatne wskazówki, jak wykorzystując Google Spreadsheets oraz XPath zaoszczędzić swój czas. Co …

Zobacz więcej »

Analiza słów kluczowych. Content Marketing? Tych błędów nie popełniaj! Hasła reklamowe – porady i przykłady budowy.

Analiza słów kluczowych. Content Marketing Tych błędów nie popełniaj! Hasła reklamowe – porady i przykłady budowy.

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Analiza słów kluczowych – dlaczego jest taka ważna? Rozpoczynając przygodę z SEO z pewnością usłyszymy, że jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu strony internetowej są słowa kluczowe. Odpowiednio dobrane nie tylko do branży klienta, ale także pod względem sezonowości, konkurencyjności oraz liczby wyszukań przez innych …

Zobacz więcej »

Monitoruj dziania SEO w arkuszach Google za darmo. Na co zwrócić uwagę wybierając hosting, SEO. Na czym polega optymalizacja strony pod SEO

Monitoruj dziania SEO w arkuszach Google za darmo. Na co zwrócić uwagę wybierając hosting, SEO. Na czym polega optymalizacja strony pod SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Monitoruj dziania SEO w arkuszach Google za darmo – 10 gotowych arkuszy W dzisiejszym świecie narzędzi do monitorowania postępów naszej pracy jako specjalisty ds SEO czy właściciela firmy, który samodzielnie dba o pozycje w wyszukiwarkach mamy mnóstwo. Ja dzisiaj chciałbym się skupić na prostych i darmowych narzędziach do monitorowania procesu pozycjonowania przez zwykłego „Pana Kowalskiego”, choć podejrzewam, że wskazane …

Zobacz więcej »

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej? Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing? Twoja firma na Mapie Google

Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej Aktualizacja treści na stronie WWW. Co to jest remarketing Twoja firma na Mapie Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Do czego potrzebna jest treść na stronie internetowej – zalety prowadzenia bloga To niezaprzeczalny fakt i wie o tym każda osoba związana z branżą SEO. Google ocenia strony pod wieloma aspektami. Czynników rankingowych jest kilkadziesiąt (o ile nie kilkaset), ale możemy wyszczególnić trzy główne grupy …

Zobacz więcej »

Dlaczego duplicate content jest szkodliwy. Google kończy erę cookies. W jaki sposób pozyskiwać linki dla strony lokalnej?

Dlaczego duplicate content jest szkodliwy. Google kończy erę cookies. W jaki sposób pozyskiwać linki dla strony lokalnej

Ocena czytelników [Głosów: 1 Ocena: 5]Dlaczego duplicate content jest szkodliwy dla twojej strony? W malarstwie kopiowanie dzieła sztuki uznawane jest za fałszerstwo. W prawie autorskim skopiowanie cudzego utworu jest plagiatem. W sieci powielenie treści na stronie nazywa się duplikatem treści (ang. duplicate content). Czy to zjawisko jest tak samo niebezpieczne, …

Zobacz więcej »

Czy pozycjonowanie strony one page jest możliwe? Własna strona internetowa – od czego zacząć? Pozycjonowanie w Mapach Google

Czy pozycjonowanie strony one page jest możliwe Własna strona internetowa - od czego zacząć Pozycjonowanie w Mapach Google

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czy pozycjonowanie strony one page jest możliwe? Tworząc stronę produktu lub witrynę dla firmy, warto zadbać o to, aby była ona atrakcyjna wizualnie oraz przejrzysta. Coraz popularniejsze stają się szablony bez podstron, których główną zaletą jest minimalizm i profesjonalny wygląd. Wiele osób nie wie jednak, …

Zobacz więcej »

Jak korzystać z Google Trends? Optymalizacja strony www pod SEO. Jak planować wydatki na content marketing? WordPress SEO

Jak korzystać z Google Trends Optymalizacja strony www pod SEO. Jak planować wydatki na content marketing WordPress SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Jak korzystać z Google Trends? Zadbaj o skuteczność swoich kampanii marketingowych! Prowadzenie własnej firmy to nie lada wyzwanie. Aby przedsiębiorstwo sprawnie funkcjonowało właściciele firm muszą sprostać wielu zadaniom, w tym również przygotowaniu kampanii marketingowych. Opracowanie skutecznej kampanii wymaga doświadczenia, ale także znajomości narzędzi, które znacznie …

Zobacz więcej »

Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie?

Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Duplikacja treści – największy wróg SEO Powielanie treści jest jednym z często spotykanych przykładów błędów znajdowanych w czasie analizy strony internetowej w ramach procesu pozycjonowania. Jest to dość złożony problem, którego przyczyny nie są czasami łatwe do ustalenia. Z tego artykułu dowiesz się: co to …

Zobacz więcej »

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? Jak pozycjonować strony usługowe? Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje?

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć Jak pozycjonować strony usługowe Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? Konwersja – działania pożądane przez właściciela strony Niedawno pisaliśmy artykuł poświęcony konwersji. Wyjaśnialiśmy w nim, że w uproszczeniu konwersja to działanie użytkownika strony pożądane przez właściciela tej witryny. Do takich działań należą przede wszystkim pozyskanie klienta i dokonanie …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA