Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing

Marketing

Pozycjonowanie lokalne. Czy warto aktualizować stare wpisy? Dlaczego Moje SEO nie działa? Samodzielne pozycjonowanie stron. Content marketing

Pozycjonowanie lokalne. Czy warto aktualizować stare wpisy Dlaczego Moje SEO nie działa Samodzielne pozycjonowanie stron. Content marketing

Pozycjonowanie lokalne (SEO) – Co to jest i jak optymalizować? Pozycjonowanie lokalne to nie tylko konieczność ale obowiązek dla każdego biznesu działającego na danym obszarze w kontekście pozyskiwania klientów a tym samym zwiększania przychodów firmy. Wiele użytkowników będącymi potencjalnym klientem skupia swoje poszukiwania do lokalnych firmach z różnych powodów: uproszczona komunikacja …

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google? Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy? Jak pisać artykuły

Pozycjonowanie i jak nie podpaść Google Optymalizacji strony i jej wpływ na wzrost klientów. Blog firmowy skąd brać tematy Jak pisać artykuły

Pozycjonowanie 2019 – jak to zrobić, żeby nie podpaść Google? Część 1 – zawartość strony. Pojęcie pozycjonowanie stron WWW, czy SEO jest tak samo stare jak historia wyszukiwarki. Generalnie chodzi w nim o to, żeby klienci, którzy wpisują do wyszukiwarki nazwę produktu lub usługi zobaczyli na czołowych pozycjach link do …

Zobacz więcej »

Darmowa promocja strony internetowej. Wizytówka Google, kompletny poradnik. Błąd Google, a indeksowanie stron. Linki i ich wpływ na SEO

Darmowa promocja strony internetowej. Wizytówka Google, kompletny poradnik. Błąd Google, a indeksowanie stron. Linki i ich wpływ na SEO

Jak za darmo wypromować stronę internetową? Z pewnością wiele osób zastanawia się nad tym, co zrobić, aby całkowicie bezpłatnie wypromować swoją stronę internetową. Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu prowadzenie bloga pomaga każdej witrynie? Sprawdźmy więc, jak wypromować stronę internetową nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. …

Zobacz więcej »

Lean marketing, efektywne działania marketingowe. Zakładka KONTAKT, co powinna zawierać? Serwis Pinterest w marketingu. Narzędzia SEO

Lean marketing, efektywne działania marketingowe. Zakładka KONTAKT, co powinna zawierać Serwis Pinterest w marketingu. Narzędzia SEO

5 kroków do bardziej efektywnych działań marketingowych, czyli lean marketing Praca nad nową stroną wydłużyła się, posty w social media nie pojawiają się regularnie, działania marketingowe nie przekładają się na wyniki… Guru marketingu podpowiadają kolejne działania, mówią „zwiększ zespół” albo poklepują po plecach i… wytykają, co robisz źle. Rozwiązanie? Lean …

Zobacz więcej »

Kanibalizacja słów kluczowych. Kategorie i tagi na blogu. Najczęściej popełniane błędy w SEO. Jak zaktualizować stronę internetową? SEO dla początkujących

Kanibalizacja słów kluczowych. Kategorie i tagi na blogu. Najczęściej popełniane błędy w SEO. Jak zaktualizować stronę internetową SEO dla początkujących

Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega i jak jej uniknąć? Kanibalizacja słów kluczowych to częsta przypadłość stron oraz sklepów internetowych, którym zależy na określonych frazach kluczowych. Zjawisko to negatywnie wpływa na cały proces pozycjonowania oraz generowania ruchu do witryny. W dzisiejszym artykule opisujemy różne warianty kanibalizacji, abyś mógł je …

Zobacz więcej »

Paginacje stron, a Google. Narzędzia do monitoringu zmian w Google. Analiza konkurencji SEO, czy warto? Zalety prowadzenia firmowego bloga

Paginacje stron, a Google. Narzędzia do monitoringu zmian w Google. Analiza konkurencji SEO, czy warto? Zalety prowadzenia firmowego bloga

Google nie zwraca uwagi na paginacje stron Zgodnie z oficjalnymi rekomendacjami używanie paginacji stron, rel=”next” i rel=”prev”, określa wyraźnie miejsce w szeregu danej strony. Dzięki temu Google wie, że w ogóle jest jakaś kolejność i będzie starać się kierować użytkowników na pierwszą stronę w danej sekwencji. Tak było. Strona z …

Zobacz więcej »

Czynniki rankingowe Google. Skuteczna metoda pozycjonowania, zwiększamy liczbę odwiedzających stronę. Wpisy gościnne, co to jest?

Czynniki rankingowe Google. Skuteczna metoda pozycjonowania, zwiększamy liczbę odwiedzających stronę. Wpisy gościnne, co to jest

Czynniki rankingowe Google – sprawdź jak możesz wpłynąć na wyszukiwarkę Zastanawiasz się od czego zależy pozycja w Google? Czynniki rankingowe lidera wśród wyszukiwarek internetowych od lat stanowią temat analiz oraz testów e-marketerów. Liczba elementów, które mają wpływ na to, na której pozycji nasza strona pojawi się w wynikach wyszukiwania jest …

Zobacz więcej »

Jak trafić na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, od czego zależy pozycja? Aktualizacja algorytmu Google! Jak ulepszyć stronę internetową?

Jak trafić na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google, od czego zależy pozycja Aktualizacja algorytmu Google! Jak ulepszyć stronę internetową

Jak trafić na pierwsze miejsce w Google? 2 drogi: samodzielnie czy z agencją? Większość przedsiębiorców, którzy dowiedzieli się, czym jest pozycjonowanie, zamarzyła o jednym: “Pierwsze miejsce w Google!”. W ich głowach pojawiła się wizja doskonale prosperującego biznesu i strony www osiągającej wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. I wszystko wyglądało pięknie do …

Zobacz więcej »

Strony HTTP odstraszają użytkowników! Do czego służy plik robots.txt? Testy A/B, co to jest? Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika

Strony HTTP odstraszają użytkowników! Do czego służy plik robots.txt Testy AB, co to jest Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika

Badanie pokazuje, że strony HTTP odstraszają użytkowników Badanie przeprowadzone przez agencję John Cabot wykazało, że powiadomienie typu „połączenie nie jest bezpieczne” bardzo negatywnie wpływa na odbiorców. Nie chodzi nawet o pomniejsze obawy, lecz poważny brak zaufania do danej firmy oraz jej ogólnego postrzegania. Bezpieczeństwo stron a Google Od roku 2014 HTTPS stało …

Zobacz więcej »

Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe? Reklama w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron internetowych. Jak powinna wyglądać strona główna?

Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe Reklama w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron internetowych. Jak powinna wyglądać strona główna

Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję? Nie od dziś wiadomo, że działania SEO są kluczem do sukcesu w Internecie. Tajną bronią w walce o klientów jest dobranie przemyślanych słów kluczowych. Dlatego dziś poznasz metody i zasady, pozwalające wybierać najkorzystniejsze słowa kluczowe, dzięki którym wygrasz z konkurencją. Wszyscy …

Zobacz więcej »

Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie? Jak powinna wyglądać strona błędu 404? Optymalizacja stron

Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie Jak powinna wyglądać strona błędu 404 Optymalizacja stron

Jak dodać link do Instastory? Sposoby na linki z Instagrama Jeżeli posiadasz własną stronę internetową, z pewnością zależy ci na tym, aby odwiedzała ją jak największa liczba internautów. Jednym ze sposobów na to jest umieszczanie odnośników do Twojej witryny na profilach społecznościowych. Dzięki temu Twoi fani i obserwujący mogą bez …

Zobacz więcej »

Jak działa Faktoring? Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Jak działa Faktoring Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Faktoring w praktyce? Zobacz, jak działa Chociaż tradycyjne podejście do prowadzenia firmy opiera się na korzystaniu głównie z kapitału własnego, coraz więcej przedsiębiorców przekonuje się do nowoczesnych form finansowania. Ciekawą alternatywą dla kredytu jest faktoring. Sprawdź, jak działa i czy może przynieść korzyści również tobie. 16,2 tys. – tyle po …

Zobacz więcej »

SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Renderowanie stron w Google. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Wizerunek marki w internecie. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO w 2018 r. i trendy w pozycjonowaniu oraz optymalizacji stron na 2019 r. Jedną z charakterystycznych cech branży SEO jest duża dynamika zmian zachodzących w otoczeniu oraz w metodach pracy specjalistów i firm w niej działających. Zmiany determinują nowe zachowania użytkowników, warunki narzucane przez algorytmy wyszukiwarek, działania konkurencji oraz …

Zobacz więcej »

Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO? SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej?

Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej

Jak powinna wyglądać odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa? Prowadzenie działalności w internecie to nieustanna walka o zdobycie jak największego ruchu na swojej stronie. Zawsze wygrywa tutaj ten, do kogo wyszukiwarki internetowe skierują najwięcej użytkowników. Podstawowym działaniem pozwalającym na odniesienie sukcesu jest zatem pozycjonowanie stron. Jedynie dzięki umiejętnie prowadzonym działaniom tego typu …

Zobacz więcej »

Na jaki ruchu na stronie wpływa SEO? Jak reagować na negatywne opinie? Jak zbudować silną markę w internecie? Kampanie reklamowe na YouTube

Na jaki ruchu na stronie wpływa SEO Jak reagować na negatywne opinie Jak zbudować silną markę w internecie Kampanie reklamowe na YouTube

Na jaki typ ruchu wpływa pozycjonowanie? Decyzja o rozpoczęciu pozycjonowania strony zwykle związana jest z chęcią poprawy jej widoczności wynikach organicznych. Jeśli jednak spojrzeć na ten proces szerzej, okazuje się że zyskać można wiele więcej. Ruch na stronie to nie tylko Google, ale również m.in. Social Media, linki z for …

Zobacz więcej »

Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej? Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube?

Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube

PRZEBUDOWA STRONY INTERNETOWEJ – KIEDY TRZEBA JĄ ZROBIĆ? Przestarzała strona internetowa to strzał w kolano każdego przedsiębiorcy. Na nic zdadzą się twoje wydatki na reklamę i SEO, jeśli twoja witryna odstrasza wyglądem, długo się ładuje, ma nieprzyjazną nawigacją i często się zawiesza. Te oznaki mogą świadczyć o tym, że przebudowa …

Zobacz więcej »

Co warto wiedzieć o Algorytmie Google? Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2019? Jak długo trwa pozycjonowanie strony? Jak blogować?

Co warto wiedzieć o Algorytmie Google Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2019 Jak długo trwa pozycjonowanie strony Jak blogować

Wszystko co powinniśmy wiedzieć o Algorytmie Google W tym artykule zastanowimy się czy jesteśmy gotowi na zmiany, jakie niesie ze sobą aktualizacja algorytmu Google. Czy generujemy wystarczający ruch organiczny? Ci, którzy mieli już do czynienia ze zmianami wiedzą, że Google nieczęsto ujawnia szczegóły dotyczące aktualizacji. Nie byłoby to tak odczuwalne, gdyby nie fakt, że dochodzi do nich nawet kilka razy w roku. Ocena takiego stanu rzeczy jest niejednoznaczna. Z jednej strony ciągle …

Zobacz więcej »

Trendy SEO i reklama online, co nas czeka w 2019 roku? Co to jest audyt strony internetowej? Google doradza w kwestii AMP. Budowa dobrych linków

Trendy SEO i reklama online, co nas czeka w 2019 roku Co to jest audyt strony internetowej Google doradza w kwestii AMP. Budowa dobrych linków

TRENDY SEO NA 2019 R. – PROGNOZY 20 PRAKTYKÓW MARKETINGU INTERNETOWEGO Co czeka nas w SEO w 2019 roku? Podobnie jak w zeszłym roku zaprosiliśmy do współtworzenia artykułu 26 praktyków SEO ze znanych agencji w Polsce. Zapytaliśmy ich, jak oceniają 2018 rok w branży SEO oraz co pozycjonerom przyniesie 2019 …

Zobacz więcej »

Z jakich rozwiązań skorzystać do budowy strony internetowej? Benchmark szybkości wczytywania strony. Czy warto pozycjonować stronę i być wysoko…

Z jakich rozwiązań skorzystać do budowy strony internetowej Benchmark szybkości wczytywania strony. Czy warto pozycjonować stronę i być wysoko...

Budowa strony internetowej. Jakie rozwiązanie wybrać? Przygotowujesz się do uruchomienia własnej strony internetowej? Masz już hosting, wykupioną domenę i przygotowane założenia dla swojego serwisu? Pora zastanowić się nad wyborem metody budowy strony. W jaki sposób ją zbudować i jakie rozwiązanie wybrać? Czasy, w których budowa strony internetowej była skomplikowana i …

Zobacz więcej »

Strony www przyjazne wyszukiwarce Google. Jak napisać dobry tekst na blogu? Poradnik, jak zwiększyć sprzedaż? Błędy przy budowie strony internetowej

Strony www przyjazne wyszukiwarce Google. Jak napisać dobry tekst na blogu Poradnik, jak zwiększyć sprzedaż Błędy przy budowie strony internetowej

Tworzenie stron www przyjaznych wyszukiwarce Google – INFOGRAFIKA Algorytm Google określający pozycje stron w wynikach wyszukiwania analizuje ok. 200 różnego rodzaju sygnałów rankingowych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat coraz większe znaczenie w algorytmie zyskiwały czynniki związane z budową, zawartością i działaniem stron www. Jakie zatem elementy są najbardziej istotne i …

Zobacz więcej »

Jak dobrać nazwę i adres strony www? Pozycjonowanie grafiki w Google. Odnów stare posty i popraw swoje SEO. Jak udostępnić konto Google Ads

Jak dobrać nazwę i adres strony www Pozycjonowanie grafiki w Google. Odnów stare posty i popraw swoje SEO. Jak udostępnić konto Google Ads

Jak wybrać nazwę i adres strony internetowej? Zaczynasz swoją przygodę z biznesem w sieci? Zapewne zastanawiasz się, od czego zacząć. Oprócz kwestii technicznych, związanych z budową strony i zapewnieniem jej miejsca w sieci (hosting), dużym wyzwaniem jest wymyślenie odpowiedniej nazwy, czy też adresu internetowego. Jak wybrać odpowiednią domenę internetową? Dziś …

Zobacz więcej »

SEO copywriting. Co to jest Content Marketing? Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

SEO copywriting. Co to jest Content Marketing Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

Czym jest SEO copywriting? W ofertach pozycjonowania stron internetowych zawsze przewija się pojęcie SEO copywriting. Należy dobrze zrozumieć, na czym on tak naprawdę polega. Stwierdzenie, że jest to pisanie tekstów na stronę internetową jest bowiem bardzo ogólne i tematu nie wyczerpuje. Chodzi o połączenie oczekiwań Twoich, Twoich klientów, a także wymogów wyszukiwarki, …

Zobacz więcej »

Co trzecia firma w Polsce nie ma strony internetowej! Kiedy przeprowadzić audyt SEO. Jak projektować firmowe strony? Czy warto pozycjonować stronę

Co trzecia firma w Polsce nie ma strony internetowej! Kiedy przeprowadzić audyt SEO. Jak projektować firmowe strony Czy warto pozycjonować stronę

(Wciąż) co trzecia firma w Polsce jest bez strony internetowej Jedna na trzy firmy w naszym kraju działa bez własnej strony internetowej. Może sporo na tym tracić, podobnie zresztą jak jej klienci. Dwa lata temu pisaliśmy, że co trzecia firma w Polsce nie ma strony WWW. Z najnowszego raportu Głównego Urzędu …

Zobacz więcej »

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy produktów przyjazne dla SEO i klienta Opisy produktów w sklepach internetowych są nieodłącznym elementem, jaki pojawia się obok przedstawionego asortymentu. O ile w sklepie stacjonarnym kompetentny pracownik obsługi klienta scharakteryzuje produkt i odpowie na wszystkie pytania, o tyle w sieci to Ty jako e-sprzedawca powinieneś jak najlepiej zaprezentować i …

Zobacz więcej »

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads w sezonie świątecznym – checklista Z roku na rok polscy reklamodawcy coraz śmielej wkraczają w sezon świąteczno-zakupowy. Nie bez powodu, ponieważ począwszy od Black Friday, poprzez Mikołajki, a skończywszy na Świętach Bożego Narodzenia obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami przez Internet. Dla reklamodawców to idealny czas na znalezienie swoich …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA