Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing

Marketing

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy produktów przyjazne dla SEO i klienta Opisy produktów w sklepach internetowych są nieodłącznym elementem, jaki pojawia się obok przedstawionego asortymentu. O ile w sklepie stacjonarnym kompetentny pracownik obsługi klienta scharakteryzuje produkt i odpowie na wszystkie pytania, o tyle w sieci to Ty jako e-sprzedawca powinieneś jak najlepiej zaprezentować i …

Zobacz więcej »

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads w sezonie świątecznym – checklista Z roku na rok polscy reklamodawcy coraz śmielej wkraczają w sezon świąteczno-zakupowy. Nie bez powodu, ponieważ począwszy od Black Friday, poprzez Mikołajki, a skończywszy na Świętach Bożego Narodzenia obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami przez Internet. Dla reklamodawców to idealny czas na znalezienie swoich …

Zobacz więcej »

Znów zmiany w Google Search Console! Skuteczny blog firmowy. Video SEO, jak zwiększyć widoczność filmów? Wyszukiwanie bez wyników wyszukiwania

Znów zmiany w Google Search Console! Skuteczny blog firmowy. Video SEO, jak zwiększyć widoczność filmów Wyszukiwanie bez wyników wyszukiwania

Kolejne zmiany w Google Search Console W ostatnich dniach w narzędziu Google Search Console (GSC) wprowadzone zostały dość istotne zmiany dotyczące zarówno nowej jak i starej wersji tej aplikacji. 26 listopada zmodyfikowany został raport „Stan indeksu”, który teraz wykorzystuje dane pochodzące z nowego sposobu indeksowania stron „mobile-first indexing” zamiast dotychczasowego …

Zobacz więcej »

Edytor do szybkiego pisania tekstów SEO. Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej? Google Maps dostępności miejsc dla osób niepełnosprawnych

Edytor do szybkiego pisania tekstów SEO. Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej Google Maps dostępności miejsc dla osób niepełnosprawnych

EdytorSeo.pl – edytor do szybkiego pisania tekstów EdytorSeo.pl jest już oddany do użytkowania! Edytor z którym pisanie tekstów jest naprawdę szybkie i proste! O edytorze pisałem już nie raz na tym blogu, testowałem go nawet na giełdach tekstów. Oto wpisy o edytorze: CopyLeniuch- edytor dla leniwych SeoCopywriterów Półautomatyczny Copywriter – testy edytora …

Zobacz więcej »

Źródła ruchu na stronie. Pozycjonowanie grafiki na stronie. Jak przebudować serwis i nie stracić SEO? Jak promować małe firmy w internecie

Źródła ruchu na stronie. Pozycjonowanie grafiki na stronie. Jak przebudować serwis i nie stracić SEO Jak promować małe firmy w internecie

Źródła ruchu na stronie – poradnik Google Analytics Identyfikacja źródeł ruchu na naszej stronie internetowej pozwala zmierzyć skuteczność podjętych działań promocyjnych. Inwestycja w SEO, płatne reklamy, programy partnerskie, a także aktywność w Social Media – to wszystko przekłada się na liczby widoczne w raportach o ruchu Google Analytics. Informacje o …

Zobacz więcej »

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze? Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google wprowadza nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron Google nie lubi mówić o szczegółach działania swoich algorytmów, ale często wychodzi z inicjatywą, aby pomóc właścicielom stron internetowych w polepszeniu user experience swoich witryn. Dlatego też podczas Chrome Dev Summit w San Francisco, które miało miejsce między 11 a 12 listopada tego roku, …

Zobacz więcej »

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online? Powolne ładowanie mediów, jak widzi to Google? Horror, nowa aktualizacja Google

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online Powolne ładowanie stron, jak widzi to Google Horror, nowa aktualizacja Google

Video online rośnie. Jak zmienia się sposób konsumpcji treści w sieci? Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję. Dane z …

Zobacz więcej »

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać? Synergia SEO i CM, jak działa? Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać Synergia SEO i CM, jak działa Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google – co zawierają i dlaczego warto ich przestrzegać? Każdy, kto podjął wyzwanie wypromowania serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania, wie, że to długotrwały proces. Wypracowanie satysfakcjonujących pozycji wymaga dbałości o szczegóły. Nie ma uniwersalnej drogi, aby osiągnąć sukces na tym polu. Warto jednak przestrzegać zasad i …

Zobacz więcej »

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Jak przygotować stronę internetową tak, aby dobrze się pozycjonowała i była gotowa sprzedaży? “Po co mi strona internetowa, skoro wszyscy są na Facebooku, który jest za darmo?” Takich opinii nie brakowało jeszcze kilka lat temu, ale dzisiaj wiadomo już, że za darmo na Facebooku można niewiele, a “wszyscy” zaczynają rozglądać …

Zobacz więcej »

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej? Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie? Treści na stronie internetowej spełniają kilka funkcji: prezentują usługi, które świadczymy, budują wizerunek marki, edukują klientów, dają możliwość nasycenia serwisu pozycjonowanymi frazami. Tworzenie contentu witryny dla większości przedsiębiorców internetowych wydaje się prostą sprawą, jednak należy ją potraktować tak …

Zobacz więcej »

Co warto wiedzieć o SEO? White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi? Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest? Ja stworzyć dobry newsletter?

Co warto wiedzieć o SEO White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest Ja stworzyć dobry newsletter

Obalamy mity na temat SEO, czyli co warto wiedzieć Pozycjonowanie to branża starsza od samej wyszukiwarki Google, nie dziwne więc, że pojawiło się wokół niej spore ilości mitów, półprawd, a także zdezaktualizowanych informacji. W tym wpisie przybliżymy kilka z nich oraz opowiemy, dlaczego rzeczywistość wygląda nieco inaczej niż informacje przekazywane …

Zobacz więcej »

Google Search Console, co jest ważne dla SEO? Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne? Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne?

Google Search Console, co jest ważne dla SEO Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne

Google Search Console. Jakie informacje są kluczowe dla SEO? Search Console (wcześniej znane jako Google Webmaster Tools) to zestaw narzędzi pomagających zrozumieć, jak Google interpretuje i ocenia naszą stronę internetową. To również miejsce, gdzie możemy wchodzić w bezpośrednie interakcje z liderem na rynku wyszukiwarek, wpływając na sposób indeksowania podstron w …

Zobacz więcej »

Mobile SEO, co to jest? Jak zarabiać na blogu? Algorytmy Google, co nowego? Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić?

Mobile SEO, co to jest Jak zarabiać na blogu Algorytmy Google, co nowego Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić

Co to jest mobile SEO? We współczesnym świecie bardzo rzadko rozstajemy się ze smartfonem czy tabletem. Robimy za ich pomocą zakupy, płacimy w sklepach, używamy różnych aplikacji, surfujemy po sieci i nie tylko. Z tego względu strony internetowe wymagają wersji na urządzenia mobilne, która będzie spełniać oczekiwania użytkowników. W tym …

Zobacz więcej »

Tekst, który sprzedaje, jak go napisać? Wyszukiwarka Google, jak działa? Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać? Google zmienia algorytm

Tekst, który sprzedaje, jak go napisać Wyszukiwarka Google, jak działa Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać Google zmienia algorytm

Jak napisać tekst, który sprzedaje? Krótki poradnik ak myślisz, czy istnieje gotowy schemat na napisanie tekstu, który sprzedaje i gwarantuje przyciągnięcie uwagi czytelnika? Nasza odpowiedź – nie, ponieważ każda branża ma swoją specyfikę, a każdy odbiorca jest indywidualny i wyjątkowy. Żeby zainteresować odbiorcę masz kilka sekund, dosłownie tyle czytelnik jest …

Zobacz więcej »

Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać? Strategia pozycjonowania, na co uważać? Wizytówki w Google Moja Firma

Przygotowanie strony mobilnej pod SEO. Teksty pod SEO, jak pisać Strategia pozycjonowania, na co uważać Wizytówki w Google Moja Firma

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO? Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie …

Zobacz więcej »

Wykorzystując wcześniej dodane teksty, na Twoim blogu firmowym. Jak można popsuć SEO? Zasady pisania tekstów na stronach internetowych

Wykorzystując wcześniej dodane teksty, na Twoim blogu firmowym. Jak można popsuć SEO Zasady pisania tekstów na stronach internetowych

Jak rozwijać blog internetowy, wykorzystując wcześniej dodane teksty? Prowadzenie blogu internetowego to ciężka praca, w którą należy włożyć wiele kreatywności i wysiłku. Aby dany blog był ciekawy i interesujący przez cały czas trzeba pracować nad nim na bieżąco wciąć ukazując światu nowe i ciekawe treści. Ale czy zawsze teksty muszą …

Zobacz więcej »

Dlaczego treści SEO nie podobają się odwiedzającym. Błędy przy optymalizacji stron internetowych. Mity o SEO. Darmowy certyfikat SSL?

Dlaczego treści SEO nie podobają się odwiedzającym. Błędy przy optymalizacji stron internetowych. Mity o SEO. Darmowy certyfikat SSL

Dlaczego treści SEO nie zawsze podobają się klientom (i dlaczego nie przestaniemy ich do nich przekonywać) SEO copywriting nie ma najlepszej sławy. Często bywa wrzucany do jednego worka ze spamowaniem, clickbaitowymi artykułami i sztucznym łowieniem ruchu.  Klienci, którym mówi się o potrzebie pisania treści w zgodzie z SEO, często myślą, …

Zobacz więcej »

Jak prowadzić Bloga? Mity o SEO. Podstrony, które nie zdobywają ruchu organicznego Google. Jak zwiększyć sprzedaż na Instagramie?

Jak prowadzić Bloga Mity o SEO. Podstrony, które nie zdobywają ruchu organicznego Google. Jak zwiększyć sprzedaż na Instagramie

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu? Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym …

Zobacz więcej »

Mapa strony, jak ją skonfigurować? Google Search Console, porady. Moja firma w Google Maps, jak to zrobić? Google Analytics, a content marketing

Mapa strony, jak ją skonfigurować Google Search Console, porady. Moja firma w Google Maps, jak to zrobić Google Analytics, a content marketing

Mapa strony – co to jest i jak ją skonfigurować? Masz własną stronę internetową i zastanawiasz się, jak poprawić jej widoczność oraz indeksowanie? Z tą kwestią częściej spotykają się sklepy online, które zawierają większą ilość podstron, niż inne witryny. Jednym z pomocnych elementów jest mapa strony, której stworzenie wcale nie …

Zobacz więcej »

Blog z pasji, to dobry biznes. Najnowsze zmiany w algorytmie Google. WordPress optymalizacja treści pod SEO. YOUTUBE, czy skuteczny dla Biznesu?

Blog z pasji, to dobry biznes. Najnowsze zmiany w algorytmie Google. WordPress optymalizacja treści pod SEO. YOUTUBE, czy skuteczny dla Biznesu

Blog z pasji może przekształcić się w dobry biznes Blogerzy zwykle zaczynają od dzielenia się swoją wiedzą, ale z czasem wielu z nich udaje się zarabiać na dostarczanych treściach. Blog musi być jednak prowadzony systematycznie, z pasją i zaangażowaniem. Dostarczając treści na wysokim poziomie merytorycznym, można zbudować stałą bazę odbiorców. Ta z kolei jest świetnym punktem wyjścia do …

Zobacz więcej »

Przydatne narzędzi w audycie SEO. Link building dla stron. Strona internetowa przyjazna użytkownikom. Jak dobrać słowa kluczowe. Google Moja Firma

Przydatne narzędzi w audycie SEO. Link building dla stron. Strona internetowa przyjazna użytkownikom. Jak dobrać słowa kluczowe. Google Moja Firma

Analiza SEO strony – 25 przydatnych narzędzi w audycie SEO Narzędzia są nieodłącznym elementem pracy każdego pozycjonera. Jedne pozwalają wykryć błędy na stronie, inne ułatwiają pracę. W tym wpisie opiszę te narzędzia, które mogą mieć zastosowanie podczas przeprowadzania analizy SEO. 1. Ahrefs https://ahrefs.com/ Ahrefs jest na tyle rozbudowanym narzędziem, że …

Zobacz więcej »

Jak ułożyć dobry tytuł? Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Jak ułożyć dobry tytuł Koniec Google AdWords, początek Google Ads. Zasady projektowania przycisków akcji CTA. Content marketing, a SEO

Jak ułożyć dobry tytuł? 10 patentów, które warto wdrożyć! Podstawowym zadaniem nagłówków artykułów jest przyciągnięcie odbiorców. To właśnie te kilka słów ma sprawić, że potencjalny czytelnik zdecyduje się kliknąć i zagłębić nieco bardziej w artykuł. Z jednej strony tytuł nie powinien zbyt wiele zdradzać, być zbyt konkretny i nadmiernie oczywisty. Z …

Zobacz więcej »

Co to jest Google Analytics? Jak tworzyć angażujące treści? Remarketing: fakty i mity. Jak sobie poradzić ze spadkami z 9 i 10 lipca, pozycjonowanie

Co to jest Google Analytics? Jak tworzyć angażujące treści? Remarketing: fakty i mity. Jak sobie poradzić ze spadkami z 9 i 10 lipca, pozycjonowanie

Google Analytics jest znanym narzędziem Google służącym do analizy statystyk ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej. Jest to narzędzie darmowe, które pozwala na analizę większej ilości danych niż te udostępniane za pomocą Ads (AdWords). Aby skorzystać z jego dobrodziejstw musimy umieścić tag pobrany z Google Analytics na własnej stronie …

Zobacz więcej »

Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów? Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Kampanie brandowe w Google AdWords (Google Ads) – 8 argumentów za reklamowaniem strony na słowa brandowe Rozpoznawalna oraz silna marka stanowi dużą wartość, ponieważ pomaga przyciągać nowych i utrzymać stałych klientów. Jednak kiedy brand jest już widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to czy należy wzmacniać go jeszcze bardziej, stosując …

Zobacz więcej »

Audyt działań SEO konkurencji. Czego nie możesz reklamować w AdWords? Sposób na generowanie leadów w internecie? Pozyskiwania opinii w internecie

Audyt działań SEO konkurencji. Czego nie możesz reklamować w AdWords Sposób na generowanie leadów w internecie Pozyskiwania opinii w internecie

Poznaj swojego przeciwnika, czyli audyt działań SEO konkurencji W SEO tak jak w sporcie – aby wygrać, trzeba wiedzieć z kim walczymy, dokładnie rozpracować przeciwnika oraz ustalić naszą strategię działań. Kogo najlepiej audytować? Na początek proponuję zastanowić się i zapisać wszystkie witryny konkurencyjne do naszej, które przychodzą nam do głowy… …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA