Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing

Marketing

Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie? Jak powinna wyglądać strona błędu 404? Optymalizacja stron

Sposoby na linki z Instagrama. Mity na temat SEO. Jak wykonać audyt treści na stronie Jak powinna wyglądać strona błędu 404 Optymalizacja stron

Jak dodać link do Instastory? Sposoby na linki z Instagrama Jeżeli posiadasz własną stronę internetową, z pewnością zależy ci na tym, aby odwiedzała ją jak największa liczba internautów. Jednym ze sposobów na to jest umieszczanie odnośników do Twojej witryny na profilach społecznościowych. Dzięki temu Twoi fani i obserwujący mogą bez …

Zobacz więcej »

Jak działa Faktoring? Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Jak działa Faktoring Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Faktoring w praktyce? Zobacz, jak działa Chociaż tradycyjne podejście do prowadzenia firmy opiera się na korzystaniu głównie z kapitału własnego, coraz więcej przedsiębiorców przekonuje się do nowoczesnych form finansowania. Ciekawą alternatywą dla kredytu jest faktoring. Sprawdź, jak działa i czy może przynieść korzyści również tobie. 16,2 tys. – tyle po …

Zobacz więcej »

SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Renderowanie stron w Google. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Wizerunek marki w internecie. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO w 2018 r. i trendy w pozycjonowaniu oraz optymalizacji stron na 2019 r. Jedną z charakterystycznych cech branży SEO jest duża dynamika zmian zachodzących w otoczeniu oraz w metodach pracy specjalistów i firm w niej działających. Zmiany determinują nowe zachowania użytkowników, warunki narzucane przez algorytmy wyszukiwarek, działania konkurencji oraz …

Zobacz więcej »

Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO? SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej?

Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej

Jak powinna wyglądać odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa? Prowadzenie działalności w internecie to nieustanna walka o zdobycie jak największego ruchu na swojej stronie. Zawsze wygrywa tutaj ten, do kogo wyszukiwarki internetowe skierują najwięcej użytkowników. Podstawowym działaniem pozwalającym na odniesienie sukcesu jest zatem pozycjonowanie stron. Jedynie dzięki umiejętnie prowadzonym działaniom tego typu …

Zobacz więcej »

Na jaki ruchu na stronie wpływa SEO? Jak reagować na negatywne opinie? Jak zbudować silną markę w internecie? Kampanie reklamowe na YouTube

Na jaki ruchu na stronie wpływa SEO Jak reagować na negatywne opinie Jak zbudować silną markę w internecie Kampanie reklamowe na YouTube

Na jaki typ ruchu wpływa pozycjonowanie? Decyzja o rozpoczęciu pozycjonowania strony zwykle związana jest z chęcią poprawy jej widoczności wynikach organicznych. Jeśli jednak spojrzeć na ten proces szerzej, okazuje się że zyskać można wiele więcej. Ruch na stronie to nie tylko Google, ale również m.in. Social Media, linki z for …

Zobacz więcej »

Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej? Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube?

Kiedy dokonać przebudowy strony internetowej Pozycjonowanie stron internetowych, cennik. Jak dodać innego administratora do kanału na YouTube

PRZEBUDOWA STRONY INTERNETOWEJ – KIEDY TRZEBA JĄ ZROBIĆ? Przestarzała strona internetowa to strzał w kolano każdego przedsiębiorcy. Na nic zdadzą się twoje wydatki na reklamę i SEO, jeśli twoja witryna odstrasza wyglądem, długo się ładuje, ma nieprzyjazną nawigacją i często się zawiesza. Te oznaki mogą świadczyć o tym, że przebudowa …

Zobacz więcej »

Co warto wiedzieć o Algorytmie Google? Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2019? Jak długo trwa pozycjonowanie strony? Jak blogować?

Co warto wiedzieć o Algorytmie Google Jak będzie wyglądać pozycjonowanie w 2019 Jak długo trwa pozycjonowanie strony Jak blogować

Wszystko co powinniśmy wiedzieć o Algorytmie Google W tym artykule zastanowimy się czy jesteśmy gotowi na zmiany, jakie niesie ze sobą aktualizacja algorytmu Google. Czy generujemy wystarczający ruch organiczny? Ci, którzy mieli już do czynienia ze zmianami wiedzą, że Google nieczęsto ujawnia szczegóły dotyczące aktualizacji. Nie byłoby to tak odczuwalne, gdyby nie fakt, że dochodzi do nich nawet kilka razy w roku. Ocena takiego stanu rzeczy jest niejednoznaczna. Z jednej strony ciągle …

Zobacz więcej »

Trendy SEO i reklama online, co nas czeka w 2019 roku? Co to jest audyt strony internetowej? Google doradza w kwestii AMP. Budowa dobrych linków

Trendy SEO i reklama online, co nas czeka w 2019 roku Co to jest audyt strony internetowej Google doradza w kwestii AMP. Budowa dobrych linków

TRENDY SEO NA 2019 R. – PROGNOZY 20 PRAKTYKÓW MARKETINGU INTERNETOWEGO Co czeka nas w SEO w 2019 roku? Podobnie jak w zeszłym roku zaprosiliśmy do współtworzenia artykułu 26 praktyków SEO ze znanych agencji w Polsce. Zapytaliśmy ich, jak oceniają 2018 rok w branży SEO oraz co pozycjonerom przyniesie 2019 …

Zobacz więcej »

Z jakich rozwiązań skorzystać do budowy strony internetowej? Benchmark szybkości wczytywania strony. Czy warto pozycjonować stronę i być wysoko…

Z jakich rozwiązań skorzystać do budowy strony internetowej Benchmark szybkości wczytywania strony. Czy warto pozycjonować stronę i być wysoko...

Budowa strony internetowej. Jakie rozwiązanie wybrać? Przygotowujesz się do uruchomienia własnej strony internetowej? Masz już hosting, wykupioną domenę i przygotowane założenia dla swojego serwisu? Pora zastanowić się nad wyborem metody budowy strony. W jaki sposób ją zbudować i jakie rozwiązanie wybrać? Czasy, w których budowa strony internetowej była skomplikowana i …

Zobacz więcej »

Strony www przyjazne wyszukiwarce Google. Jak napisać dobry tekst na blogu? Poradnik, jak zwiększyć sprzedaż? Błędy przy budowie strony internetowej

Strony www przyjazne wyszukiwarce Google. Jak napisać dobry tekst na blogu Poradnik, jak zwiększyć sprzedaż Błędy przy budowie strony internetowej

Tworzenie stron www przyjaznych wyszukiwarce Google – INFOGRAFIKA Algorytm Google określający pozycje stron w wynikach wyszukiwania analizuje ok. 200 różnego rodzaju sygnałów rankingowych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat coraz większe znaczenie w algorytmie zyskiwały czynniki związane z budową, zawartością i działaniem stron www. Jakie zatem elementy są najbardziej istotne i …

Zobacz więcej »

Jak dobrać nazwę i adres strony www? Pozycjonowanie grafiki w Google. Odnów stare posty i popraw swoje SEO. Jak udostępnić konto Google Ads

Jak dobrać nazwę i adres strony www Pozycjonowanie grafiki w Google. Odnów stare posty i popraw swoje SEO. Jak udostępnić konto Google Ads

Jak wybrać nazwę i adres strony internetowej? Zaczynasz swoją przygodę z biznesem w sieci? Zapewne zastanawiasz się, od czego zacząć. Oprócz kwestii technicznych, związanych z budową strony i zapewnieniem jej miejsca w sieci (hosting), dużym wyzwaniem jest wymyślenie odpowiedniej nazwy, czy też adresu internetowego. Jak wybrać odpowiednią domenę internetową? Dziś …

Zobacz więcej »

SEO copywriting. Co to jest Content Marketing? Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

SEO copywriting. Co to jest Content Marketing Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

Czym jest SEO copywriting? W ofertach pozycjonowania stron internetowych zawsze przewija się pojęcie SEO copywriting. Należy dobrze zrozumieć, na czym on tak naprawdę polega. Stwierdzenie, że jest to pisanie tekstów na stronę internetową jest bowiem bardzo ogólne i tematu nie wyczerpuje. Chodzi o połączenie oczekiwań Twoich, Twoich klientów, a także wymogów wyszukiwarki, …

Zobacz więcej »

Co trzecia firma w Polsce nie ma strony internetowej! Kiedy przeprowadzić audyt SEO. Jak projektować firmowe strony? Czy warto pozycjonować stronę

Co trzecia firma w Polsce nie ma strony internetowej! Kiedy przeprowadzić audyt SEO. Jak projektować firmowe strony Czy warto pozycjonować stronę

(Wciąż) co trzecia firma w Polsce jest bez strony internetowej Jedna na trzy firmy w naszym kraju działa bez własnej strony internetowej. Może sporo na tym tracić, podobnie zresztą jak jej klienci. Dwa lata temu pisaliśmy, że co trzecia firma w Polsce nie ma strony WWW. Z najnowszego raportu Głównego Urzędu …

Zobacz więcej »

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy produktów przyjazne dla SEO i klienta Opisy produktów w sklepach internetowych są nieodłącznym elementem, jaki pojawia się obok przedstawionego asortymentu. O ile w sklepie stacjonarnym kompetentny pracownik obsługi klienta scharakteryzuje produkt i odpowie na wszystkie pytania, o tyle w sieci to Ty jako e-sprzedawca powinieneś jak najlepiej zaprezentować i …

Zobacz więcej »

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads na święta. Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami. Strategia na Facebooku. AdWords i kierowanie demograficzne

Kampania Google Ads w sezonie świątecznym – checklista Z roku na rok polscy reklamodawcy coraz śmielej wkraczają w sezon świąteczno-zakupowy. Nie bez powodu, ponieważ począwszy od Black Friday, poprzez Mikołajki, a skończywszy na Świętach Bożego Narodzenia obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami przez Internet. Dla reklamodawców to idealny czas na znalezienie swoich …

Zobacz więcej »

Znów zmiany w Google Search Console! Skuteczny blog firmowy. Video SEO, jak zwiększyć widoczność filmów? Wyszukiwanie bez wyników wyszukiwania

Znów zmiany w Google Search Console! Skuteczny blog firmowy. Video SEO, jak zwiększyć widoczność filmów Wyszukiwanie bez wyników wyszukiwania

Kolejne zmiany w Google Search Console W ostatnich dniach w narzędziu Google Search Console (GSC) wprowadzone zostały dość istotne zmiany dotyczące zarówno nowej jak i starej wersji tej aplikacji. 26 listopada zmodyfikowany został raport „Stan indeksu”, który teraz wykorzystuje dane pochodzące z nowego sposobu indeksowania stron „mobile-first indexing” zamiast dotychczasowego …

Zobacz więcej »

Edytor do szybkiego pisania tekstów SEO. Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej? Google Maps dostępności miejsc dla osób niepełnosprawnych

Edytor do szybkiego pisania tekstów SEO. Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej Google Maps dostępności miejsc dla osób niepełnosprawnych

EdytorSeo.pl – edytor do szybkiego pisania tekstów EdytorSeo.pl jest już oddany do użytkowania! Edytor z którym pisanie tekstów jest naprawdę szybkie i proste! O edytorze pisałem już nie raz na tym blogu, testowałem go nawet na giełdach tekstów. Oto wpisy o edytorze: CopyLeniuch- edytor dla leniwych SeoCopywriterów Półautomatyczny Copywriter – testy edytora …

Zobacz więcej »

Źródła ruchu na stronie. Pozycjonowanie grafiki na stronie. Jak przebudować serwis i nie stracić SEO? Jak promować małe firmy w internecie

Źródła ruchu na stronie. Pozycjonowanie grafiki na stronie. Jak przebudować serwis i nie stracić SEO Jak promować małe firmy w internecie

Źródła ruchu na stronie – poradnik Google Analytics Identyfikacja źródeł ruchu na naszej stronie internetowej pozwala zmierzyć skuteczność podjętych działań promocyjnych. Inwestycja w SEO, płatne reklamy, programy partnerskie, a także aktywność w Social Media – to wszystko przekłada się na liczby widoczne w raportach o ruchu Google Analytics. Informacje o …

Zobacz więcej »

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze? Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google, nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron. Wyszukiwarka Google z naciskiem na komentarze Ranking wyszukiwarek w Polsce

Google wprowadza nowe narzędzie do mierzenia wydajności stron Google nie lubi mówić o szczegółach działania swoich algorytmów, ale często wychodzi z inicjatywą, aby pomóc właścicielom stron internetowych w polepszeniu user experience swoich witryn. Dlatego też podczas Chrome Dev Summit w San Francisco, które miało miejsce między 11 a 12 listopada tego roku, …

Zobacz więcej »

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online? Powolne ładowanie mediów, jak widzi to Google? Horror, nowa aktualizacja Google

Video marketing online rośnie w siłę. Jak utworzyć logo online Powolne ładowanie stron, jak widzi to Google Horror, nowa aktualizacja Google

Video online rośnie. Jak zmienia się sposób konsumpcji treści w sieci? Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję. Dane z …

Zobacz więcej »

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać? Synergia SEO i CM, jak działa? Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google. Reklama w Google, jak z niej korzystać Synergia SEO i CM, jak działa Semantyczne słowa kluczowe

Wskazówki dla webmasterów od Google – co zawierają i dlaczego warto ich przestrzegać? Każdy, kto podjął wyzwanie wypromowania serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania, wie, że to długotrwały proces. Wypracowanie satysfakcjonujących pozycji wymaga dbałości o szczegóły. Nie ma uniwersalnej drogi, aby osiągnąć sukces na tym polu. Warto jednak przestrzegać zasad i …

Zobacz więcej »

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Przygotowanie strony internetowej do dobrego pozycjonowania. Łączenie stron, a pozycjonowanie. Google, rozpoznawanie zduplikowanych treści

Jak przygotować stronę internetową tak, aby dobrze się pozycjonowała i była gotowa sprzedaży? “Po co mi strona internetowa, skoro wszyscy są na Facebooku, który jest za darmo?” Takich opinii nie brakowało jeszcze kilka lat temu, ale dzisiaj wiadomo już, że za darmo na Facebooku można niewiele, a “wszyscy” zaczynają rozglądać …

Zobacz więcej »

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej? Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie? Treści na stronie internetowej spełniają kilka funkcji: prezentują usługi, które świadczymy, budują wizerunek marki, edukują klientów, dają możliwość nasycenia serwisu pozycjonowanymi frazami. Tworzenie contentu witryny dla większości przedsiębiorców internetowych wydaje się prostą sprawą, jednak należy ją potraktować tak …

Zobacz więcej »

Co warto wiedzieć o SEO? White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi? Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest? Ja stworzyć dobry newsletter?

Co warto wiedzieć o SEO White hat SEO, black hat SEO, o co tu chodzi Kanibalizacja słów kluczowych, co to jest Ja stworzyć dobry newsletter

Obalamy mity na temat SEO, czyli co warto wiedzieć Pozycjonowanie to branża starsza od samej wyszukiwarki Google, nie dziwne więc, że pojawiło się wokół niej spore ilości mitów, półprawd, a także zdezaktualizowanych informacji. W tym wpisie przybliżymy kilka z nich oraz opowiemy, dlaczego rzeczywistość wygląda nieco inaczej niż informacje przekazywane …

Zobacz więcej »

Google Search Console, co jest ważne dla SEO? Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne? Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne?

Google Search Console, co jest ważne dla SEO Linkowanie wewnętrzne na stronie, czy jest ważne Wiarygodność strony – E-A-T. Google Maps, płatne

Google Search Console. Jakie informacje są kluczowe dla SEO? Search Console (wcześniej znane jako Google Webmaster Tools) to zestaw narzędzi pomagających zrozumieć, jak Google interpretuje i ocenia naszą stronę internetową. To również miejsce, gdzie możemy wchodzić w bezpośrednie interakcje z liderem na rynku wyszukiwarek, wpływając na sposób indeksowania podstron w …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA