Z ostatniej chwili
Czy Facebook wpływa na gospodarkę Facebook a nasza prywatność. Nie zobaczymy już statystyk odbiorców na Twitterze. Twitter dodaje reakcję emoji...
Czy Facebook wpływa na gospodarkę Facebook a nasza prywatność. Nie zobaczymy już statystyk odbiorców na Twitterze. Twitter dodaje reakcję emoji...

Czy Facebook wpływa na gospodarkę? Facebook a nasza prywatność. Nie zobaczymy już statystyk odbiorców na Twitterze. Twitter dodaje reakcję emoji…

Czy Facebook wpływa na gospodarkę w Europie?

W jaki sposób światowy gigant wpływa na rozwój europejskich firm?

Wpływ Facebooka na gospodarkę jest widoczny chociażby po ilości reklam, które od razu przekierowują do produktu. A jak wiadomo, reklama dźwignią handlu, a ten z kolei buduje gospodarkę. Jednak czy ten wpływ jest rzeczywiście znaczący?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook bardzo stara się pokazać wszystkim, że nie ma naszej prywatności w głębokim poważaniu

Facebook po raz kolejny wychodzi na przeciw użytkownikom, chcąc im pokazać, że dba o ich prywatność.

Facebook stara się jak może, aby udowodnić wszystkim wokół, że jakkolwiek obchodzi go prywatność jego użytkowników. Wzięli się ostro do roboty, aby odzyskać zaufanie społeczne. Tym razem chcą jeszcze bardziej oddać kontrolę w ręce użytkowników. Budowanie mocniejszych zabezpieczeń na Facebooku trwa w najlepsze. Oczywiście Mark Zuckerberg przedstawia te działania jako absolutny priorytet dla firmy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie konsekwencje może mieć ujawnienie autorów postów na Facebooku?

Z czym wiąże się ostatni błąd Facebooka, w skutek którego mogliśmy sprawdzić, kto prowadzi fanpage?

Od piątkowego popołudnia Facebook jest na ustach wielu z powodu kolejnej wpadki. Z pewnością nie raz widząc atrakcyjne lub kontrowersyjne posty w sieci zastanawialiście, kto wpadł na taki pomysł. Facebook ułatwił odpowiedź na to pytanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nie zobaczymy już statystyk dotyczących odbiorców na Twitterze

Twitter wprowadza dość niespodziewaną zmianę. Jeszcze tylko przez kilkanaście dni możemy sprawdzać statystyki dotyczące naszych odbiorców w serwisie. Wkrótce opcja ta zniknie.

Ostatnio dość dużo pisaliśmy na temat nowych funkcji i rozwoju Twittera. Informowaliśmy bowiem o segregacji treści czy usuwaniu nieaktywnych kont…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter dodaje reakcję emoji do wiadomości bezpośrednich

Czy reakcje emoji na DM przypadną do gustu użytkownikom Twittera?

„Kopiuj-wklej” ciąg dalszy. Tym razem, Twitter zainspirował się Facebookiem, który już od jakiegoś czasu pozwala użytkownikom reagować na wiadomość za pomocą emoji. Przejdźmy jednak do konkretów. Jak to będzie wyglądało na Twitterze?…

Więcej dowiesz się u źródła >


Czego dowiesz się z Facebook Analytics?

Za co każdy marketer najbardziej lubi działania online? Odpowiedź jest prosta – za to, że każde z nich można bardzo dokładnie zmierzyć. Błyskawicznie możemy zyskać odpowiedź, czy nasze reklamy są skuteczne, czy mamy dodatni wskaźnik ROI oraz sprawdzić, jak zachowują się nasi użytkownicy w serwisie.

Google wie o tym już od wielu lat, a popularność Google Analytics tylko potwierdza tę tezę. Facebook nie chce być dłużny, od jakiegoś czasu możemy sprawdzać jakość i efekty naszych działań nie tylko za pomocą Facebook Insights czy Audience Insights – z pomocą przychodzi nam także Facebook Analytics

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowy trend na Instagramie – efekty AR z testami. 15 najciekawszych i jak je znaleźć

Na przełomie 2019 i 2020 roku Instagram Stories wprowadził efekty testowe. Użytkownicy masowo publikują swoje Stories z wykorzystaniem różnych filtrów. Te np. losowo wskazują użytkownikowi kim jest wśród bohaterów Disneya albo jaki będzie dla niego rok 2020.

Jak znaleźć odpowiednie efekty na Instagramie?

Efekty testowe AR są tworzone przez samych użytkowników platformy, natomiast znalezienie stworzonych przez nich filtrów nie jest takie proste. Instagram nie udostępnia specjalnej listy takich efektów. Aby zastosować filtr dla swojego Stories, należy najpierw zapisać go na swoim koncie z konta innego użytkownika…

Więcej dowiesz się u źródła >

#HASHTAGCHALLENGE, CZYLI NOWY FORMAT DLA POLSKICH REKLAMODAWCÓW NA TIKTOKU

Hasztag jest obecnie jednym z kluczowych narzędzi stosowanych w mediach społecznościowych. Dzięki niemu #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno z punktu widzenia marek, jak i użytkowników. W odpowiedzi na upodobania firm i internautów, od tego roku tego typu format jest dostępny w tym serwisie również dla polskich reklamodawców.

Liczba tiktokerów w Polsce już dawno przekroczyła dwa i pół miliona. Do zalet tego serwisu na pewno można zaliczyć content, czyli krótkie filmiki, które tworzą użytkownicy. Często nie są one doskonałe, ale dzięki temu bardziej autentyczne. Mają również dużą szansę szybko stać się viralami. Dodatkowo aplikacja dostarcza treści zaraz po zarejestrowaniu i nie wymaga „śledzenia” kogokolwiek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Trendy w social mediach – dlaczego warto promować się na FB?

Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na działaniach prowadzonych w sieci. Daje to możliwość bardzo precyzyjnego określenia, do jakiej grupy chcemy trafiać z naszymi treściami. W tym zakresie jednym z najważniejszych środków przekazu są social media, a wśród nich zdecydowanie przoduje Facebook.

To 3. najczęściej odwiedzana strona w sieci – z czego wynika popularność tego portalu?

Z jego wspólnotowego charakteru oraz zróżnicowanej zawartości – skupia on treści z różnych źródeł i często jest miejscem odsyłającym użytkownika do innych stron. Sposób działania i znaczenie Facebooka w sieci stwarzają duże możliwości marketingowe. Jego złożony charakter i dostosowanie treści do indywidualnych preferencji sprawia, że internauci chętnie korzystają z funkcji serwisu na co dzień. Statystyczny użytkownik klika w 11 reklam na Facebooku i pisze 4 komentarze miesięcznie. Duża aktywność na portalu oznacza zwiększenie skuteczności kampanii reklamowych na Facebooku oraz szansy, że odniosą sukces…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 zasad, jak stworzyć reklamę dynamiczną na Facebooku

Gdy Twoja konkurencja kolejny raz puszcza post z celem na aktywność do szerokiej grupy odbiorów z mizernym copy i uniwersalną grafiką, licząc na konwersję, Ty weź sprawy w swoje ręce i pokaż klientowi to, czego tak naprawdę potrzebuje!

Reklama dynamiczna na Facebooku to od dawna gorący temat, który cały czas zyskuje na popularności. Mimo że jego implementacja i odpowiednie wdrożenie są dość pracochłonne, po lekturze tego artykułu przekonasz się, że warto…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy warto zaprzyjaźnić się z Facebook Attribution?

Facebook przez długi czas nadrabiał opóźnienia technologiczne względem Google w zakresie reklamy online. Chociaż pozycja Google Analytics nadal wydaje się niezagrożona, w niektórych aspektach Facebook zaoferował rozwiązania potrafiące więcej niż jego starszy konkurent.

Artykuł Witolda Wrodarczyka Czy warto zaprzyjaźnić się z Facebook Attribution? opublikowany został w ostatnim numerze Online Marketing Magazyn (Nr 6(49)/2019, Grudzień 2019 – Styczeń 2020). Dowiecie się z niego czym jest Atrybucja Facebooka i jak skonfigurować narzędzie. Poznacie jego największe przewagi, ale i ograniczenia. Co wyróżnia algorytm atrybucji opartej o dane Facebooka i dlaczego warto zacząć korzystać z Facebook Attribution? O tym także w artykule…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA