Z ostatniej chwili
Czy TikTok szpieguje dla Chin Facebook da zarobić. Odświeżony Facebook jest już dostępny w Polsce. Twitter wstrzymujemy kasację nieaktywnych kont
Czy TikTok szpieguje dla Chin Facebook da zarobić. Odświeżony Facebook jest już dostępny w Polsce. Twitter wstrzymujemy kasację nieaktywnych kont

Czy TikTok szpieguje dla Chin? Facebook da zarobić. Odświeżony Facebook jest już dostępny w Polsce. Twitter wstrzymujemy kasację nieaktywnych kont

Czy TikTok szpieguje dla Chin?

TikTok, aplikacja społecznościowa z 1,5 mld użytkowników, została oskarżona o przesyłanie prywatnych filmów użytkowników do Chin.

Mist Hong, student z Palo Alto, wniósł do sądu w północnej Kalifornii pozew przeciwko TikTok, w którym twierdzi, że stworzone przez niego oprogramowanie do zbierania danych (w tym biometrycznych) jest wykorzystywane przez serwis w celu przesyłania danych i materiałów użytkowników na serwery w Chinach, gdzie następnie są one analizowane i używane do inwigilacji. Jak twierdzi pozywający…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok ma znowu kłopoty. To spadek po Musical.ly

Pozew złożony został 3 grudnia w sądzie stanu Illinois. W pozwie zarzuca się ByteDance, że przechowuje dane osób małoletnich, co jest niezgodne z amerykańskim prawem. Dokument dotyczy nie tylko ByteDance, ale także Musical.ly Inc i TikTok Inc.

TikTok znowu ma kłopoty. A dokładnie firma, do której należy aplikacja. Prywatny pozew przeciwko ByteDance jest tak naprawdę skutkiem wchłonięcia przez tę firmę Musical.ly w 2017 r. To Musical.ly było na bakier z prawem Stanów Zjednoczonych, a nabywca, czyli ByteDance ponosi tego konsekwencje. Inna rzecz, że nabywca nie zmienił zasad postępowania, czyli m.in. nie wprowadził ograniczenia wiekowego użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy Tik Tok dyskryminuje osoby niepełnosprawne?

Tik Tok – aplikacja z krótkim filmami, która w błyskawicznym tempie zdobyła popularnośc, jak każda inna prowadzi moderację publikowanych treści. Problem w tym, że wyciekły dokumenty dowodzące, że Tik Tok celowo ukrywał filmy wideo osób niepełnosprawnych, otyłych lub queer. Do dokumentów dotarł niemiecki serwis Netzpolitik. Chińska firma twierdzi, że chodzi o szczególną ochronę tych grup społecznych przed nękaniem i nieprzychylnymi komentarzami. Jednak przyznała, że ​​filmy wykonane przez niepełnosprawnych użytkowników celowo były ukrywane, by nie stały się na TikToku viralami. ByteDance – producent TikToka przyznał także, że było to podejście nieprawidłowe.

Fragment zasad opublikowanych przez TikToka, cytowany przez Netzpolitik, dotyczył między innym wyszukiwania przez moderatorów filmów dotyczących osób niepełnosprawnych fizycznie i intelektualnie, osób ze zniekształconą twarzą lub widocznymi znamionami oraz osób ze spektrum autyzmu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego TikTok zablokował konto 17-letniej muzułmanki?

TikTok coraz częściej odcina się od tego, aby być uważane za narzędzie polityczne. Jednak tym razem, to sami użytkownicy przekazują komunikaty o zabarwieniu politycznym w swoich filmach. Dobrym przykładem jest 17-letnia muzułmanka.

Wirus. Tak nazywane są filmiki 17-letniej muzułmanki, która zachęca widzów do wyszukiwania informacji na temat chińskich obozów koncentracyjnych dla muzułmanów. Dziewczyna dodaje filmy pod pretekstem tutoriali makijażowych. W poniższym, prezentuje użycie zalotki, a tym samym prosi o użycie telefonów w celu znalezienia informacji na temat chińskich obozów koncentracyjnych…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook da zarobić. Kupi nasze dane

Rusza nowa aplikacja, należąca do Facebooka, dzięki której każdy będzie mógł zarobić. Wystarczy, że przekażemy swoje dane, a w zamian za to firma zapłaci za nie – informuje serwis Komputer Świat. Aplikacja będzie dostępna na urządzeniach z systemem Android i iOS.

Facebook Viewpoints tak nazywa się nowa aplikacja, która kupi od nas dane osobowe. Jednak nie wszystkie, a jedynie wybrane w zależności od aktualnych potrzeb. Odbywać się to będzie za pośrednictwem specjalnie przygotowanych ankiet. Za ich uzupełnienie będzie można otrzymać określoną liczbę punktów, które z kolei będzie można wymienić na realne pieniądze. Po czym będzie można je wysłać na określone konto PayPal…

Więcej dowiesz się u źródła >

Odświeżony Facebook jest już dostępny w Polsce

Czas na zmiany. W czerwcu bieżącego roku dowiedzieliśmy się, że zespół Marka Zuckerberga ma zamiar mocno odświeżyć wygląd Facebooka. Tymczasem z najnowszych doniesień wynika, że nowa stylistyka właśnie wchodzi w życie. Co ciekawe, powoli powinna ona pojawiać się także w Polsce.

Firma zdecydowała się nie tylko na poprawę wyglądu, ale także na usprawnienia dotyczące korzystania z platformy. Nowy projekt jest dość minimalistyczny, ma zwiększone ikony Messengera i powiadomień oraz dużo mniej charakterystycznego do tej pory dla Facebooka, niebieskiego koloru – tym razem dominuje biel wraz z czarnymi napisami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter: wstrzymujemy plany związane z kasacją nieaktywnych kont

Powód jest naprawdę zaskakujący. Twitter jakiś czas temu poinformował, że ma zamiar kasować nieaktywne konta. Konkretnie rzecz biorąc chodziło o profile, na które nie logowano się od co najmniej 6 miesięcy. Czystki na platformie miały rozpocząć się już w grudniu, ale teraz wiemy, że do niczego takiego nie dojdzie.

Firma poinformowała właśnie, że zamierza wstrzymać się z całym procederem ze względu na… zmarłych. W serwisie wciąż znajdziemy bowiem konta nieżyjących osób, a niektórzy chcieliby, żeby takie profile pozostały w sieci. Jeśli Twitter przeprowadziłbym zapowiadane wcześniej porządki, to z internetu zniknęłyby ślady po użytkownikach, którzy już odeszli…

Więcej dowiesz się u źródła >

Który portal społecznościowy generuje największe zyski?

Social media to internetowa przestrzeń, do której zagląda większość z nas. Czy zdajemy sobie sprawę, jakie dzięki temu generujemy firmom zyski? Który portal zarabia najwięcej? Zobaczmy dane zaprezentowane w serwisie digitalinformationworld.com.

Media społecznościowe rozwijają się bardzo szybko. Jak czytamy na digitalinformationworld.com, a świecie korzysta z nich ponad 3,7 miliarda użytkowników, podczas gdy na każdego z nich przypada około 7,6 konta. Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie na świecie żyje ponad 7,5 miliarda osób, można więc szybko wywnioskować, iż konto na portalu społecznościowym ma co drugi mieszkaniec naszej planety…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać lokalizację na fanpage?

Chcesz, aby Twoja firma była widoczna? Włącz lokalizację na swoim fanpage’u! To pomocne narzędzie w szczególności wtedy, gdy Twoja marka ma więcej niż jeden punkt na mapie.  Pomaga wybrać Klientom najbliższy obiekt, gdy chcą skorzystać z Twoich usług.

Sprawdź jak skutecznie dodać lokalizację na profilu Facebooka

Więcej dowiesz się u źródła >

Najlepsze narzędzia do pracy w social media

Kilkanaście wpisów temu Bartek w swoim wpisie o darmowych pomocach dla social media zaproponował kilka bezpłatnych narzędzi do prowadzenia Facebooka i pracy w social media. Dziś kolejna część tej listy, która obejmuje już nie tylko darmowe, ale i płatne rozwiązania, które mają spory wpływ na pracę każdego ninja social media.

Na samym początku odpowiedzmy sobie na pytanie: “Kto to taki ninja social media?”. Najprostszą, a zarazem najtrafniejszą definicją jest stwierdzenie, że to zawód, który powstał w odpowiedzi na postęp technologiczny i rozwój kanałów społecznościowych. To specjalista posiadający szereg kompetencji takich jak: umiejętność strategicznego planowania, umiejętność pracy pod presją czasu oraz sprawność dobierania i moderowania tematów pod konkretną grupę docelową. Ninja social media nie jest osobą, która cały dzień “siedzi na Facebooku”. To osoba, która przez większość swojego dnia w pracy walczy z czasem i dokłada wszelkich starań aby zdążyć przed deadlinem…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób serwis YouTube walczy z dezinformacją?

Walka na rzecz użytkowników, to ostatnio jedna z popularniejszych broni social mediów. Tym razem, serwis YouTube wziął na tapet zjawisko dezinformacji w sieci. Jak postanowił z tym zawalczyć?

Dzięki uczeniu maszynowemu i ciężkiej pracy specjalistów, na serwisie YouTube istnieje tak zwana segregacja treści z mową nienawiści, a także szerzącymi agresję wśród odbiorców. I oczywiście, system ten nie jest niezawodny lecz co jakiś czas widzimy tego efekty. Platforma chce, aby publikowane tam treści były wiarygodne i nie szkodziły społeczeństwu. I tak, w styczniu 2019 roku, YouTube wprowadził szereg zmian, aby ograniczyć ilość takich treści oraz co za tym idzie, stoczyć nierówną walkę z problemem dezinformacji w sieci. W jaki sposób jeszcze walczą z tym problemem? Wszystkie informacje możemy znaleźć na blogu platformy, jednak my je dla Was streścimy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google wyróżnia naszą kampanię w YouTube Ads Leaderboard

Prowadzona przez nas kampania dla Vasco Electronics, promująca Vasco Mini 2, czyli elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym Internetem, została wyróżniona w YouTube Ads Leaderboard! 🏆 Promowany przez nas spot zajął 3 miejsce we wrześniowym podsumowaniu! 🥉

YouTube Ads Leaderboard, czyli comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów, obejmuje ranking 5 filmów, które są wyróżniane na podstawie zaangażowania widowni (pod uwagę brany jest m.in. czas oglądania, liczba polubień oraz udostępnień filmu), liczby obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana przez użytkowników. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard obejmuje spoty, które były elementami kampanii reklamowych w serwisie oraz przygotowywane jest przez polski zespół YouTube…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zoptymalizować działania reklamowe na YouTube

Jeśli jeszcze nie prowadzisz kampanii w sieci reklamowej YouTube lub, co gorsze, podchodzisz z dużym dystansem do sensowności „bycia” ze swoją marką w sieci reklamowej YouTube, być może przekonają Cię najnowsze dane od Google’a z 2019 r., że „ponad 70% kampanii YouTube generuje znaczące zwiększenie sprzedaży offline.

Dodatkowo, konwersje wygenerowane przez YouTube zwiększają się do 100% z roku na rok.  Stworzenie pierwszej kampanii w sieci YouTube jest proste. Jednak zanim przystąpisz do jej tworzenia, warto, abyś połączył swoje konto Google Ads ze swoim kanałem YouTube. Jak to zrobić?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram stawia na bezpieczeństwo najmłodszych

Najmłodsi nie zawsze zaglądają na te strony, które są do nich dostosowane. W związku z tym, mogą trafić na nieodpowiednie zdjęcia i treści. Pamiętajmy, iż nie wszystko co nam dorosłym wydaje się być zrozumiałe, jest takie dla dzieci. Jak widać, przekonał się o tym też Instagram.

Jak czytamy na blogu Instagrama, jedną z pierwszych aktualizacji jest pytanie o datę urodzenia przy okazji założenia konta. Zgodnie z warunkami użytkowania, każdy kto chce je posiadać, musi mieć ukończone co najmniej 13 lat. Pozwoli to dostosować treści do wieku oraz zapewni młodym użytkownikom bezpieczeństwo. Dodatkowo, data urodzin nie będzie widoczna na Instagramie, ale każdy, kto ją doda, będzie mógł to zobaczyć podczas przeglądania informacji na swoim profilu prywatnym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram wprowadza kontrolę wieku. Wszystko w trosce o najmłodszych użytkowników serwisu

Instagram chcąc zwiększyć bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników, postanowił wprowadzić kontrolę wieku. Zakładając nowe konto, obowiązkowo trzeba będzie teraz podawać swoją datę urodzenia. Serwis zapewnia, że umożliwi to dostosowanie wyświetlanych treści do wieku.

Wydaje się, że ma to na celu zapewnienie „doświadczeń odpowiednich do wieku”. Zgodnie z regulaminem serwisu trzeba mieć minimum 13 lat, aby do niego dołączyć. Wymóg podania daty urodzenia może powstrzymać młodszych użytkowników przed założeniem konta, a przynajmniej taką nadzieję mają twórcy. Chcą też edukować najmłodszych na temat bezpieczeństwa w internecie, informować o sposobach kontroli konta i ustawieniach prywatności…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram sukcesywnie ukrywa lajki

Informacja o ukryciu lajków na Instagramie nie mogła spodobać się influencerom, bo do tej pory lajki były informacją o skuteczności ich działań i zasięgu. Te zaś przekładały się na finanse. Natura jednak nie znosi próżni.

Instagram zaczął akcję ukrywania lajków. Na niektórych kontach jeszcze je widać, na innych nie. Kasowanie wyświetlania polubień jeszcze trochę zapewne potrwa, ale już dla wielu właścicieli kont jest to niewygodna sytuacja. Nic więc dziwnego, że szybciutko pojawiło się rozwiązanie tego bolesnego problemu, czyli wtyczka do Chrome’a, która pokazuje liczbę polubień. Na razie tylko w wersji desktopowej serwisu, ale zapewne kwestią czasu jest pojawienie się podobnego rozwiązania w wersji mobilnej…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA