Jak usunąć konto na Facebooku i jakie są tego konsekwencje?
Usuwanie konta na Facebooku staje się ostatnio modne, choć nie widać tego w statystykach, często w komentarzach pod wpisami o Facebooku informujecie, że nie macie konta na FB, usunęliście lub zamierzacie usunąć.
Jak usunąć konto na Facebooku?
Zadałem sobie dziś to pytanie i postanowiłem sprawdzić jak to w ogóle zrobić. Okazało się, że nie jest to takie proste i oczywiste. Przeszukałem cały panel ustawień konta i nie znalazłem bezpośredniego odnośnika do usunięcia konta. Znalazłem jedynie kilka innych opcji:
Dezaktywacja konta na Facebooku
Dezaktywacja konta pozwala na czasowe wyłączenie konta na FB, w tym czasie nie będzie widoczny nasz profil, a więc i nasze posty i aktywności. Nie będzie też możliwe znalezienie nas na Facebooku poprzez wyszukiwarkę. By ponownie aktywować konto wystarczy zalogować się na swoje dane i dostęp do serwisu zostanie automatycznie odblokowany.
Bezpośredni link do dezaktywacji konta na Facebooku – zanim dezaktywujemy konto, warto zaznaczyć też, aby nie przychodziły do nas w tym czasie wiadomości czy zaproszenia od znajomych…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Jak przyciągnąć uwagę użytkowników do marek w social mediach?
Co odgrywa największą rolę w pozytywnym postrzeganiu marki w mediach społecznościowych? Jakie cechy najbardziej cenią użytkownicy? Które czynniki powodują, że decydują się na zakup? Przedstawiamy wyniki badań Sprout Social.
Media społecznościowe stały się na tyle istotnym narzędziem, że pewnym krokiem wkroczyły w nie marki. Zarówno te mniejsze, jak i większe coraz chętniej skupiają swoją komunikację w obrębie portali społecznościowych. Możliwości bieżącej obserwacji działań, szybkiej reakcji na potrzeby i zapytania użytkowników oraz dystrybucji treści tekstowych i multimedialnych, które zaangażują korzystających z serwisów spowodowały, że social media, traktowane niegdyś z przymrużeniem oka, stanowią obecnie niezwykle ważny pomost pomiędzy firmami i odbiorcami.
Wielość profili marek w social media powoduje jednak, że aby zostać zauważonym należy przyjąć dobrą strategię i wyróżnić się na tle innych. W jaki sposób to zrobić? Sprout Social przeprowadziło badanie na temat tego, co sprawia, że użytkownicy uznają marki za warte uwagi w social mediach. Bazowano na 289 tysiącach publikacji na Facebooku, Instagramie i Twitterze oraz ponad tysiącu wywiadów. Co z nich wynika?
Osobowość marki
Wedle badań użytkownicy przywiązują dużą uwagę do osobowości marki i cech, jakimi się charakteryzuje. Według nich najbardziej liczy się, czy jest ona szczera (86 procent), przyjazna (83 procent), pomocna (78 procent), a także zabawna (72 procent). Najmniej uwagi zyskują firmy, które są złośliwe (33 procent), poprawne politycznie (39 procent) oraz starają się być trendy (43 procent). Odgrywa to największą rolę podczas komunikacji na Facebooku (83 procent), YouTube (48 procent) oraz Twitterze (40 procent)…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
Privoo – polski portal społecznościowy
Programista i założyciel serwisu Ubuntu Polska, Michał Rosiak, ujawnił na blogu swój nowy projekt. Tym razem będzie to portal społecznościowy, który ma odróżniać się od wielkiej konkurencji poszanowaniem prywatności użytkowników oraz brakiem cenzury i reklam.
Projekt jest we wczesnej fazie rozwoju, choć dysponuje już podstawową funkcjonalnością, a w ciągu najbliższych miesięcy pod adresem privoo.org ma pojawić się publiczna wersja serwisu. Rosiak zachęca do współpracy i zapowiada, że oprogramowanie zostanie udostępnione w internecie…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl