Facebook wprowadza reklamy w Stories (Relacjach)
Facebook ogłosił wprowadzenie reklam w Facebook Stories. W nadchodzących tygodniach zostaną one wprowadzone również w Stories na Messengerze. Podobnie jak inne reklamy w ramach platform, będą one miały dostęp do pełnego zakresu możliwości precyzyjnego targetowania.
O tym, że Facebook szykuje się do wprowadzenia reklam w Stories, było wiadomo od jakiegoś czasu. Facebook zachęcał wszystkich oficjalnych partnerów marketingowych do integracji z Facebook Stories Ads i do testowania nowych funkcji. Namawiał również do przekonania klientów, by skorzystali już teraz z reklam na FB Stories…
Więcej dowiesz się u źródła >Ruszyły testy Facebook Dating. Konkurencja dla Tindera
Facebook już od kilku miesięcy zapowiadał, że wejdzie na rynek portali i aplikacji randkowych. Cztery miesiące po pierwszym ogłoszeniu tzw. Facebook Dating, usługa ta weszła w fazę otwartych testów. Te na razie przeprowadzane są wyłącznie w Kolumbii. Co ciekawe, Facebook Dating nie jest kopią Tindera.
Facebook Dating przypomina nieco aplikację Hinge. Nie chodzi tu zatem o przeciąganie w lewo czy prawo potencjalnych randkowiczów/ek, a o odpowiadanie na pytania i rozpoczynanie rozmowy w oparciu o dane podane przez drugą osobę…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook wprowadza nową zmianę. Jeśli jesteś administratorem strony, to ci się spodoba
Facebook wprowadza niewielką, ale istotną zmianę dotyczącą grup w serwisie. Do tej pory dołączać do nich mogły tylko profile zwykłych użytkowników. Nie było takiej możliwości dla stron na Facebooku. To jednak uległo zmianie. Wybrani administratorzy stron mogą już dołączać do grup i w ten sposób komentować posty jako marka.
Grupy na Facebooku są bardzo popularne, ale ich funkcjonalność jest ograniczona. Mark Zuckerberg i spółka nie pozwalali do tej pory na dołączanie do grup przez strony prowadzone w serwisie. Mogły to być tylko zwykłe profile użytkowników. Teraz to uległo zmianie…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook udostępnia możliwość zgłaszania recenzji
27 września br. Facebook wprowadził aktualizację, która umożliwia użytkownikom zgłaszanie recenzji na portalu.
Jakiś czas temu Facebooku zmienił recenzje w polecenia. Od 27 września po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak ochronić swój fanpage? Zasady bezpieczeństwa
Wiele mówię o kryzysach. Wśród wszelkich możliwych problemów rzadko mówi się o sytuacjach, w których tracimy dostęp do konta. Zachęcam do lektury poniższych porad jak zadbać o bezpieczeństwo swojego konta na Facebooku.
Chroń swoje hasła!
Może się to wydawać oczywistym, bo jest!, ale NIGDY, przenigdy, pod ŻADNYM POZOREM nie podawaj nikomu swoich haseł! To najprostrza droga do stracenia dostępu do konta (każdego). Wystarczy, że ktoś wejdzie na Facebooka (na Twoje konto) i zmieni Twoje hasło. Jeśli masz komukolwiek udostępnić dostęp do swojego fanpage czy konta reklamowego – są inne rozwiązania, które nie obejmują tego typu praktyk…
Więcej dowiesz się u źródła >Instagram testuje ukryte hasztagi i geofencing
Jedna z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych może wkrótce przejść rewolucję. Firma rozważa m.in. wprowadzenie hasztagów, które będą niewidzialne dla odbiorców, ale w dalszym ciągu indeksowane w systemie. Przewiduje się także zakładanie blokad regionalnych dla postów.
Jane Manchung Wong, badaczka aplikacji, zauważyła, że niektórzy użytkownicy Instagrama otrzymali dostęp do funkcji testowych. Wygląda na to, że firma planuje zrobić porządek z hasztagami…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook dopiero się zaczyna! Trendy w social mediach
Facebook to już nie serwis społecznościowy – zamierza on konkurować nie tylko z całym internetem, ale w ogóle ze wszystkimi mediami. Podczas Agency Day w Dublinie, organizowanym dla europejskich agencji socialmediowych, sporo mówiono m.in. o automatyzacji i AI na Messengerze, wideomarketingu, mobile, VR i AR. Teraz powinniśmy postawić na wideo content oraz mobile, które zdominują media społecznościowe i nie tylko. Do 2020 roku 75% contentu będzie stanowiło wideo.
Facebook, wzorując się na Google, chce wzmocnić współpracę z agencjami socialmediowymi poprzez edukację i bezpośrednią współpracę z najlepszymi agencjami. To duży postęp Facebooka i dobra perspektywa dla agencji. Agency Day 2017 to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza Facebook, posłuchać o nowościach, jakie serwis społecznościowy przygotowuje dla użytkowników i reklamodawców, a także dowiedzieć się o planach i nowościach, jakie oferuje…
Więcej dowiesz się u źródła >Pyszności: Zasięg organiczny na Facebooku wcale nie umarł. 304 tys. wyświetleń wideo dla lokalnego baru
Social mediowcy prześcigają się w analizach tego, jak spadły zasięgi organiczne. Mark ewidentnie podkłada nam świnie i sprawia, że musimy ładować budżety w kampanie, kupując wyświetlenia, kliki i reakcje. Ale Pysznościom udało obudzić się uśpionego smoka organicznych zasięgów.
Na południu Polski, dokładniej na rzeszowskiej ziemi był sobie lokal. Cocktail Culture, prowadzony przez rycerza w barmańskiej zbroi, jednego z najlepszych w kraju wojowników shakera i procentów, Krystiana. Stali klienci, karta, której nie powstydziłaby się warszafka, inwencja twórcza, dobra opinia i… brak rozpoznawalności oraz napływu nowych, spragnionych drinka obywateli. Smutna sprawa, rzekł narrator…
Więcej dowiesz się u źródła >