Facebook zaszyfruje wszystko, co się da. Mark Zuckerberg przedstawił swoją wizję rozwoju platformy
Mark Zuckerberg opublikował na swoim Blogu wizję rozwoju Facebooka. Mówi ona m.in. o połączeniu Messengera, Instagrama i WhatsApp’a, a także wdrożeniu szyfrowania end-to-end. Na czym będą się opierać przyszłe zmiany i czego się możemy spodziewać już wkrótce od najpopularniejszych serwisów komunikacyjnych? Przenalizujmy je.
Wizja przyszłości Facebooka
Mark Zuckerberg opublikował notatkę w swoim profilu na Facebooku, w której dokładnie przedstawił swoją wizję przyszłości tej sieci społecznościowej. Priorytet postawiono na prywatność użytkowników, poufność informacji i bezpieczeństwo przechowywanych danych…
Więcej dowiesz się u źródła >Bądź w kontakcie z klientami – reklama w Messengerze
Facebook to doskonałe narzędzie reklamowe. W ramach promowania własnej działalności, daje on wiele możliwości. Jakiś czas temu przybliżyliśmy poszczególne rozwiązania marketingowe funkcjonujące w jego obrębie. O czym można przeczytać w naszym wcześniejszym wpisie. Jedna z form promocji zdaje się obecnie jednak szczególnie interesująca, a jednocześnie mało doceniana, o czym zresztą też wspominaliśmy we wcześniejszym artykule. Mianowicie chodzi tu o potencjał, jaki posiada reklama w Messengerze. Dlaczego właśnie temu tematowi chcę poświecić nieco więcej uwagi?
Reklama na Messengerze – dlaczego powinieneś się nią zainteresować
Z komunikatora Facebooka korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, co sprawia, że Messenger jest jednym z najchętniej wybieranych programów tego typu. Tak duża popularność sprawia, że jest to wymarzony obszar do prowadzenia działań marketingowychdla wielu przedsiębiorstw…
Jak wykorzystać remarketing na Facebooku?
Remarketing na Facebooku – metoda powracania z reklamą do klientów przebywających na Facebooku, którzy mieli już styczność z naszą marką w postaci np. odwiedzenia naszej strony internetowej. Osoba, która zna już nasz produkt, ma zdecydowanie większy potencjał zakupowy niż osoba która o nas jeszcze nie słyszała. Remarketing, choć głównie kojarzony z reklamami Google ads (dawniej Adwords) można jednak wykorzystać również w reklamach na Facebooku. I o tym właśnie w dzisiejszym poście.
Myśląc o systemie reklamowym Facebooka na myśl przychodzi tworzenie grup odbiorców opartych o zainteresowania, wiek, płeć, język, stanowiska zawodowe czy zachowania. Jednak tworzenie takiej grupy opartej o dane demograficzne to tylko czubek góry lodowej i jedna z trzech opcji targetowania w reklamie na Facebooku.
Więcej dowiesz się u źródła >Darmowa reklama na Facebook. Jak to zrobić?
Facebook to portal społecznościowy używany na co dzień przez miliony użytkowników nie tylko z Polski ale również na całym świecie. Nie da się ukryć ,że aktualnie stanowi potężną powierzchnię reklamową używaną przez tysiące firm.
Często możemy zauważyć reklamujących się specjalistów bądź też niestety Januszy którzy chcą nam sprzedać szkolenia bardzo często zatytułowane – Darmowa reklama na Facebook, reklama na Facebook za darmo oraz jeszcze więcej odmian clicbaitowych tytułów. Mamy również świadomość ,że jak czytasz ten artykuł to spodziewasz się poradnika który pokaże krok po kroku jak ustawić darmową reklamę na Facebook ale niestety nie zawsze jest to takie kolorowe bo pewne koszty siłą rzeczy musimy ponieść co opiszemy w tym artykule…
Więcej dowiesz się u źródła >YouTube będzie walczyć z pseudonauką i teoriami spiskowymi
Najpopularniejszy serwis wideo na świecie, czyli YouTube, wypowiada wojną antyszczepionkowcom, miłośnikom teorii spiskowych i niepotwierdzonych „rewelacji naukowych”.
Na materiałach wideo zawierających kontrowersyjne treści, YouTube doda automatycznie informację o tym, że prezentowane w danym nagraniu informacje wymagają potwierdzenia lub sprawdzenia, bądź są nieudowodnione…
Więcej dowiesz się u źródła >Kilka sposobów na utrzymanie odpowiedniej grupy odbiorców Twojej Kampanii na Facebooku
Ten, kto już się zmagał z wyzwaniem ustalenia najlepszej grupy odbiorców Kampanii, dobrze wie, że to nie jest takie proste. Czasami to, że zdobędziemy ogromny zasięg odbiorców, wcale nic nam nie da, szczególnie gdy zależy nam na zwiększeniu sprzedaży. Istnieje takie narzędzie, jak Facebook Lookalike, które może trochę ułatwić nam zadanie dotarcia “tam, gdzie trzeba”.
Jak to działa?
Jeżeli poszukujesz nowych klientów lub obserwatorów Twojej strony, grupy podobnych odbiorców będą najlepszym sposobem, aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że faktycznie odnajdziesz wyżej wymienione osoby. Możesz tworzyć grupy podobnych odbiorców na Facebooku z osób, które odwiedziły Twoją witrynę lub aplikację, albo z tych, którzy weszli w interakcję ze stroną na Facebooku lub reklamami…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook chce czytać w myślach. Przerażające i piękne zarazem
Facebook osiągnął ogromny sukces. Z jego serwisów, włączając w to również Instagrama, korzysta mnóstwo osób na całym świecie i wydaje się, że przez najbliższe lata mają zapewnioną silną pozycję. Mark Zuckerberg nie chce jednak tylko na tym poprzestać.
Czytanie w myślach? Na razie przeraża
Nie da się ukryć, że podejście do prywatności zmieniało się na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Obecnie jesteśmy w zasadzie tylko towarem w sieci, nasze dane są sporo warte, szczególnie przy skutecznym zbieraniu poszczególnych informacji i tworzeniu na ich podstawie wiarygodnych portretów do serwowania nam stosownych reklam oraz treści. Wszystko po to, aby zachęcić nas do konkretnej akcji…
Więcej dowiesz się u źródła >Blog na Instagramie. Czy warto pisać długie posty?
Jakiej długości powinien być post w mediach społecznościowych, np. na Instagramie?„To zależy” jest najbardziej przemyślaną odpowiedzią na takie pytanie.
Wszystkie wskazówki na ten temat na szkoleniach lub kursach o social media pochodzą z badań, które jedynie opisują średni wskaźnik w różnorodnej próbce.
W praktyce te badania nie mówią nam jaka powinna być treść, żeby twoi odbiorcy się angażowali. Mówią jedynie jak średnio wygląda treść wśród kilku milionów postów profili z całego świata, z różnych kategorii tematycznych i o różnej liczbie followersów. Czyli jak to mówią Rosjanie, średnia temperatura chorych w szpitalu…
Więcej dowiesz się u źródła >Fanpage na Facebooku – 5 powodów, dlaczego warto go mieć
Czy wiesz, że Facebook to doskonałe narzędzie biznesowe? Firmowy profil oferuje cały wachlarz opcji, które pomogą Ci wypromować Twój biznes w sieci! Coraz więcej marek, oprócz strony internetowej, posiada profesjonalną stronę na Facebooku – dzięki czemu zyskują podwójnie. Poznaj wszystkie zalety posiadania fanpage’a!
Lepsza widoczność w sieci
Klienci często szukają usług nie tylko w Google, ale również na Facebooku. Nic dziwnego! Wyszukiwarka portalu przeszukuje go pod kątem słów kluczowych, nazw firm, imion i nazwisk powiązanych z postami. Szukanie produktów oraz usług na Facebooku to dla potencjalnych odbiorców bardzo wygodna opcja…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook przez 17 minut pozwolił, by atak terrorystyczny był transmitowany na żywo
Facebook, który od dwóch lat usiłuje przekonać, że potrafi we własnym zakresie poradzić sobie ze szkodliwymi nagraniami rozpowszechnianymi na portalu, ponownie zawiódł. Nagrania ataku terrorystycznego przeprowadzonego w Nowej Zelandii, które – jak podaje The Verge – były zaprojektowany tak, by zdobyć jak najszerszą oglądalność w mediach społecznościowych, byt transmitowany na żywo właśnie na Facebooku.
Tylko w ciągu pierwszych 24 godzin usuniętych zostało 1,5 miliona nagrań ataku na całym świecie, z czego 1,2 miliona zostało zablokowanych podczas ładowania – powiedziała Mia Garlick z Facebooka…
Więcej dowiesz się u źródła >