Instagram wprowadza zagnieżdżanie komentarzy
Witamy w XXI wieku. Instagram, jeden z największych serwisów społecznościowych świata, w końcu wprowadził system zagnieżdżania komentarzy. Usprawnienie ma uporządkować dyskusje na platformie, czyniąc całość dużo bardziej przejrzystą.
Do tej pory komentarze na Instagramie były wyświetlane w jednolitej, pionowej kolumnie. Jeśli ktoś chciał się odwołać do postu znajomego, to mógł zrobić to przez dodanie do wiadomości znaku „@”…
Czytaj więcej na: http://pclab.pl
Instagram wprowadza zagnieżdżanie komentarzy
Od dziś konwersacje prowadzone na Instagramie będą znacznie bardziej funkcjonalne i estetyczne. Wszystko dzięki nowej funkcji, którą wprowadza usługa: zagnieżdżaniu komentarzy. To kolejne w serii udogodnień, jakie ostatnio wdraża w swojej aplikacji Instagram. Niech jeszcze tylko powróci normalne, chronologiczne pokazywanie zdjęć i wszyscy będą zadowoleni.
Instagram ogłosił dziś, że aktywuje funkcję zagnieżdżania komentarzy w wątki. Ma to pozwolić użytkownikom na znacznie lepsze śledzenie konwersacji i tego, w jaki sposób dane osoby odpowiadają na jakieś komentarze…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook testuje targetowanie na podstawie odwiedzin sklepu
Facebook z możliwością targetowania reklam na podstawie fizycznej obecności w sklepie czy kawiarni? Wygląda na to, że portal testuje obecnie rozwiązanie, które pomoże reklamodawcom efektywniej dotrzeć do zainteresowanych produktem.
Światowy gigant testuje nową możliwość targetowania reklam. Jak donosi Social Media Today, po sieci krążą zrzuty ekranu Moshe’go Isaaciana, z których wynika, że reklamodawcy mogliby wybierać grupę odbiorców, która wcześniej fizycznie odwiedziła ich sklep/siedzibę…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
Facebook wdraża Marketplace w 17 krajach europejskich. Wciąż brak Polski
Facebook ogłosił właśnie, że wypuszcza funkcję Marketplace do 17 krajów Europy. Marketplace to nowa funkcja Facebooka, która pozwala na kupowanie i sprzedaż różnych produktów do innych użytkowników sieci społecznościowej. Najpierw została wdrożona w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Kanada, Meksyk czy Nowa Zelandia.
Owe siedemnaście krajów, które właśnie dostały dostęp do Marketplace to Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Grecja, Niemcy, Węgry, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja i Szwajcaria. Nietrudno zauważyć, że na liście brak naszego kraju…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook Marketplace rusza w 17 krajach Europy
Uruchomiona w zeszłym roku usługa Facebook Marketplace, pozwalająca użytkownikom na sprzedaż i kupno za pośrednictwem Facebooka została udostępniona w kolejnych krajach.
Do tej pory ta platforma ogłoszeniowo-sprzedażowa była dostępna tylko w USA, Australii, Kanadzie, Chile, Meksyku, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
7 przydatnych tricków na Facebooku, z których powinieneś korzystać
Facebook tylko z pozoru jest bardzo prostym narzędziem do nałogowego przeglądania zdjęć kotów, czy podglądania naszych znajomych. To również całkiem rozbudowany kombajn, który oprócz tego, że gromadzi spore ilości naszych danych, to dodatkowo oferuje sporo ciekawych tricków, z których warto korzystać. Niektóre podnoszą nasze bezpieczeństwo w platformie, inne zaś pozwalają kontrolować to, co „wie” o nas serwis Zuckerberga.
Redakcja Antyweb doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że niektóre z tych podpunktów mogą być dla Was co najmniej mało odkrywcze. Liczymy jednak na to, że mniej zaawansowanym użytkownikom, którzy równie chętnie do nas wpadają pokażemy coś, o czym nie mieli pojęcia…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
YouTube jako platforma reklamowa
Należący do Google portal YouTube jest największą na świecie platformą wideo. Ponad miliard użytkowników spędza łącznie 9 miliardów godzin, oglądając zgromadzone materiały.
W Polsce miesięcznie portal odwiedza ponad 16 milionów użytkowników co przekłada się na to, że po google.pl wyszukiwarka YouTube jest drugą w Polsce pod względem liczby wyszukiwań. Obok takich liczb nie można przejść obojętnie również w kontekście platformy reklamowej jaką jest YouTube.
Portal YouTube posiada szeroki wachlarz możliwości dla reklamodawców w postaci zróżnicowanych formatów i możliwości kierowania w zależności od celu jaki ma być zrealizowany w kampanii…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl