Stało się! Instagram zostaje wzbogacony o funkcje z Messengera!
Wiadomości na Instagramie staną się lepsze. Tak przynajmniej twierdzi Facebook. Wdrożone zostaną do nich funkcje, które znane są z Messengera. To znaczący krok w celu zacierania granic między aplikacjami.
Już od jakiegoś czasu jesteśmy zasypywani informacjami na temat tego, że Facebook chce połączyć swoje aplikacje na różnych poziomach. Wspominaliśmy niedawno o Instagramie i głównym portalu – konkretnie o Instagram Stories na Facebooku. Teraz okazuje się, że pierwsza integracja następuje między Instagramem a Messengerem. Wiadomości na Instagramie zyskują postać znaną z Messengera…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak skutecznie prowadzić Instagrama i budować własną markę? – wywiad z Agnieszką Trawińską
Mówi się, że jeśli przekujemy nasze hobby w pracę, to tak naprawdę nie przepracujemy ani jednego dnia w życiu. I choć ważne jest, żeby zachowywać balans pomiędzy tym, co zawodowe, a tym co prywatne, to rzeczywiście nasza pasja może stać się nie tylko źródłem zadowolenia, ale też zarobku. Pasjonatką na pewno jest Agnieszka Trawińska, twórczyni kanału osobistego na Instagramie (@aga.trawinska), w którym dzieli się przepisami na swoje ulubione potrawy. O tym, czy prowadzenie Instagrama może być sposobem na życie i jakie błędy popełniają influencerzy, porozmawiała z nią jedna z naszych account managerek- Iga Bajuk. Jest to pierwszy wywiad, w którym poruszamy tematykę budowania marki i z pewnością nie ostatni, dlatego bądźcie czujni i wyciągnijcie z tej rozmowy jak najwięcej dla siebie.
Iga Bajuk: Cześć Aga! Bardzo Ci dziękuję, za poświęcenie chwili na rozmowę, wiem, że w dzisiejszych czasach czas to złoto, w szczególności dla nas – kobiet biznesu. Znamy się nie od dziś, ale nigdy nie pomyślałabym, że będziemy ze sobą rozmawiać na płaszczyźnie zawodowej. Wyjechałaś z naszego pięknego Śląska do stolicy – miasta o nieporównywalnie większych możliwościach. Jak Ci się żyje w wielkim mieście? Spełniasz swoje cele? Realizujesz się?…
Więcej dowiesz się u źródła >LinkedIn jest kolejnym portalem, który umożliwi publikowanie Stories! Portal przejdzie także redesign
Stories pojawiają się na kolejnym portalu społecznościowym. Tym razem LinkedIn wdraża popularny format, znany z innych portali społecznościowych.
Na podstawową funkcjonalność znaną ze Snapchata, czyli Stories, trafiamy na prawie każdym kroku. Wdrożył ją Facebook na swoim głównym portalu, Instagramie, a nawet WhatsAppie. Co ciekawe, Stories można wdrożyć na strony internetowe oparte na WordPressie, dzięki odpowiedniej wtyczce od Google. Do grona portali umożliwiających publikowanie Stories dołącza LinkedIn. Przy okazji portal przejdzie redesign…
Więcej dowiesz się u źródła >Muzycy rezygnują z Facebooka przez nowe zasady dotyczące wykorzystania muzyki w wideo
Muzycy zaczynają powoli odchodzić z Facebooka poprzez nowe regulacje prawne. Dodatkowo, tworzą gigantowi również konkurencję na tym polu, otwierając własne platformy lub przenosząc się na YouTube.
Z jednej strony pojednanie z reklamodawcami, a z drugiej początek niezadowolenia muzyków. Jak widać Facebook lubi być w centrum zainteresowania. Tym razem powodem są nowe zasady dotyczące wykorzystania muzyki w klipach wideo…
Więcej dowiesz się u źródła >Ćwierkasz? Sprawdź przewodnik po reklamach na Twitterze!
Reklama na Twitterze już od kilku lat pozwala docierać do odbiorców ćwierkającego serwisu. Mimo iż Twitter nie należy do najpopularniejszych platform społecznościowych w naszym kraju, daje na tyle ciekawe możliwości, że warto zapoznać się z tym, co oferuje. Sprawdź sam!
Chcesz zacząć tworzyć reklamy na Twitterze? To nic trudnego! Kreator przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. Oczywiście dotyczy to najprostszych kreacji. Jeśli marzysz o bardziej złożonych kampaniach, musisz być gotowy na nieustanne zdobywanie wiedzy i pracę nad optymalizacją kampanii…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowe raporty pokazują jak silny wpływ na pokolenie Z ma muzyka na TikToku i Spotify
Najnowsze raporty pokazują, jak silny wpływ na osoby z pokolenia Z ma muzyka, zwłaszcza na TikToku i Spotify.
W dwóch nowych raportach znajdziemy informację na temat znaczenie muzyki na TikToku i Spotify dla pokolenia Z. Dzięki niej, młodzi ludzie mogą lepiej poznać samych siebie, jak i swoich bliskich. Tym samym również napędzając ten rynek i wpływy poszczególnych osób w przemyśle muzycznym…
Więcej dowiesz się u źródła >TikTok znowu unika zakazu w USA. Czy w ogóle do niego dojdzie?
Już drugi raz w tym miesiącu TikTokowi udało się uniknąć zakazu w Stanach Zjednoczonych. Tym razem dzięki decyzji sędziego.
W„wojnie” pomiędzy Donaldem Trumpem a TikTokiem ponownie wygrywa TikTok. Aplikacja, która w niedzielę miała zniknąć z AppStore i Google Play nadal tam jest i jeszcze trochę potrwa, zanim zniknie. Czy w ogóle dojdzie do zablokowania TikToka w USA?…
Więcej dowiesz się u źródła >TikTok z nowymi formatami w opcji Duet
Na TikToku, w opcji Duet, pojawi się kilka nowych formatów. Ma to pomóc w budowaniu więzi pomiędzy twórcami w obrębie aplikacji.
Spekulacje na temat przyszłości TikToka wydają się nie mieć końca. Tymczasem, w obrębie samej aplikacji, zaczynają pojawiać się coraz to nowsze opcje lub rozwijać już te istniejące. Oto jak aplikacja postanowiła rozwinąć opcję Duet…
Więcej dowiesz się u źródła >Pamiętacie tę irytującą grę na Facebooku, do której wszyscy Was zapraszali? FarmVille w końcu zostanie ubita
Facebook to właściwie taki czarny charakter naszej aktualnej internetowej rzeczywistości. Żywi się naszymi danymi, sprzedając je reklamodawcom, by Ci mogli jeszcze lepiej dopasować pod nas, swoje reklamy. W całej historii tego medium, było kilka wielkich zwrotów akcji, ale także kilka ficzerów, przez które użytkownicy rwali sobie włosy z głów.
Mowa oczywiście o grach we Flashu, które rozprzestrzeniały się na Facebooku jeszcze skuteczniej niż koronawirus. Myślę nawet, a wręcz jestem pewny, że kilka znajomości zostało skutecznie zakończonych, przez te uporczywe gry i wysyłanie ciągłych zachęt do grania. Oczywiście Facebook w którymś momencie poszedł po rozum do głowy i ukrócił ten krnąbrny proceder, a dzisiaj płynie dodatkowo świetna informacja: Facebook wraz z końcem roku przestaje wspierać technologię Flash…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zwiększyć efektywność reklam na Facebooku?
Facebook Ads to obecnie jedna z najskuteczniejszych form promocji w sieci. Daje ona duże możliwości zarówno w zakresie wyboru celu reklamowego, jak i typu reklam. Do jej zalet zaliczamy też precyzyjne targetowanie grupy odbiorców, a także korzystne stawki. Oczywiście efektywność reklamy na Facebooku w dużej mierze uzależniona jest od naszych działań. Brak optymalizacji czy niewłaściwe parametry sprawiają, że skuteczność kampanii będzie znacznie niższa niż oczekiwana. Jakich błędów unikać w Facebook ADS? Jak podwyższyć efektywność reklam? Poznaj sposoby, które sprawdziły się w praktyce.
Dlaczego reklamy na Facebooku są popularne?
Zainteresowanie reklamami na Facebooku stale rośnie. Budżety na Facebook Ads z roku na rok są znacznie większe i powoli zaczynają wyprzedzać te przeznaczone na Adwordsy. Wynika to przede wszystkim z wielu zalet reklamowania się na FB. Kampanie prowadzone na tej platformie pozwalają realizować różnorodne cele i to w jednym systemie. Reklamy można prowadzić nie tylko w celu zwiększenia sprzedaży, ale również budowania rozpoznawalności brandu czy angażowania odbiorców…
Więcej dowiesz się u źródła >