Z ostatniej chwili
Jak efektywnie kierować reklamy na YouTube Pozycjonowanie filmów na YouTube. Nowości w YouTube Music. TikTok i współpraca z Sony
Jak efektywnie kierować reklamy na YouTube Pozycjonowanie filmów na YouTube. Nowości w YouTube Music. TikTok i współpraca z Sony

Jak efektywnie kierować reklamy na YouTube? Pozycjonowanie filmów na YouTube. Nowości w YouTube Music. TikTok i współpraca z Sony

Jak efektywnie kierować reklamy na YouTube?

Każdy kolejny rok przez marketingowców nazywany jest rokiem video. Filmy w promocji mają coraz większe znaczenie i do młodych odbiorców przemawiają o wiele lepiej niż tekst czy obraz. Zdobywają one popularność na każdym serwisie społecznościowym: Facebooku, Instagramie, Twitterze. Nie ma jednak co zaprzeczać, że król wideo jest tylko jeden – YouTube. To na nim znaleźć można tysiące jak nie miliony filmów wideo. Oprócz contentu, który umieszczają na YouTube użytkownicy, serwis wyświetla też płatne reklamy. Aby jednak przyniosły one realną korzyść przedsiębiorcy, muszą być dobrze stargetowane. Jak i do kogo kierować reklamy na YouTube?

Dane, które warto znać

Według badania Gemius PBI ze stycznia 2019 roku aż 71,77% internautów korzysta z serwisu YouTube. Oznacza to, że na tym medium spotkać można ponad 20 milionów Polaków. Na oglądaniu filmów spędzają oni średnio 17 minut i 17 sekund. Najwięcej czasu na YouTube jego użytkownicy spędzają w weekendy. Content dodawany na YT polski Internauta śledzi przede wszystkim na urządzeniach mobilnych – podaje się, że aż 50% filmów wyświetlanych jest na smartfonach czy tabletach, a liczba ta stale rośnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE FILMÓW NA YOU TUBE – JAK ROBIĆ TO DOBRZE?

Uruchomiłeś kanał w serwisie YouTube i zastanawiasz się jak dotrzeć do nowych widzów i zyskać więcej wyświetleń? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – istnieje zestaw działań, które możemy zrobić, żeby przyciągnąć widownię i zwiększyć naszą pozycję w wynikach wyszukiwania YouTube, tak jak robimy to w przypadku serwisów internetowych i organicznych wyników wyszukiwania Google.

Zanim przejdziemy do ściśle technicznych kwestii pozycjonowania na YouTube, warto mieć na uwadze, że sama tematyka i jakość dostarczanego przez nas materiału ma bardzo duże znaczenie dla SEO na YouTube. To, czy nasz film przyciąga widzów (i jak długo ich trzyma) jest przez algorytmy traktowane priorytetowo – nic się zda dobrze wypozycjonowany film ze świetnym tytułem i perfekcyjnym opisem pełnym przemyślanych słów kluczowych, jeżeli materiał wideo będzie nudny i zatrzyma widza jedynie na kilka pierwszych sekund…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowości w YouTube Music. Pojawia się pasek aktywności i spersonalizowane playlisty

YouTube Music zyskuje nowe funkcje. Użytkownicy zobaczą w aplikacji pasek aktywności, a także spersonalizowane playlisty.

Wśród platform do streamingu muzyki możemy zauważyć, że co chwila pojawiają się jakieś nowości. Ostatnio głównie informowaliśmy o Spotify i działaniach związanych z rozwojem aplikacji mobilnych, a także podcastami. Na łamach DailyWeb mogliście też przeczytać o tym, że Google zamyka usługę streamingową Muzyka Google Play. Użytkownicy mogą przenieść się z niej do YouTube Music. To właśnie w tej ostatniej aplikacji zostaną wdrożone zmiany…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok nawiązał współpracę z Sony Music Entertainment

Nowa współpraca TikToka i Sony Music Entertainment zaowocuje dostępem do znacznej bazy utworów światowych gwiazd.

TikTok ogłosił wczoraj nową współpracę z muzyczny gigantem. Aplikacja wideo podpisała umowę z Sony Music Entertainment, w wyniku której użytkownicy zyskają dostęp do bazy utworów międzynarodowych gwiazd i artystów…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok w USA dalej walczy o swoje. Będzie zakaz czy nie?

TikTok w Stanach Zjednoczonych ciągle walczy o swój byt na amerykańskim rynku. Właściciel najpopularniejszej aktualnie aplikacji mobilnej zwrócił się do federalnego sądu apelacyjnego o podjęcie działań przeciwko nakazowi sprzedaży lub wprowadzenia zakazu funkcjonowania TikToka.

Niekończąca się opowieść, to nie tylko tytuł filmu. Tak można nazwać historię z wprowadzeniem ewentualnego zakazu dla TikToka w Stanach Zjednoczonych. Wszelkie dotychczasowe działania podjęte przez administrację Donalda Trumpa były kwestionowane, a sądy rozstrzygały pomniejsze spory na rzecz TikToka

Więcej dowiesz się u źródła >

Działania marketingowe na TikToku – co może zyskać Twoja marka?

Rozwój branży e-commerce spowodował, że marki zaczęły reklamować się na różne sposoby, w tym oczywiście na portalach społecznościowych. Jak wysoko postawił poprzeczkę TikTok? Dlaczego podbił serca użytkowników na całym świecie i które brandy wykorzystały popularność aplikacji? Sprawdź, czym jest TikTok i co może zyskać Twoja marka, pojawiając się na tej platformie.

Co to jest TikTok i jak działa jego algorytm?

TikTok to aplikacja mobilna, która zastąpiła popularne kilka lat temu Musical.ly. Platforma pozwala na nagrywanie, oglądanie oraz komentowanie krótkich treści wideo. Klipy można dowolnie edytować, dzięki filtrom dostępnym w aplikacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wreszcie dostanie ciemny motyw w aplikacji! Podobno jest już blisko

Ciemny motyw zmierza wreszcie do mobilnej aplikacji Facebooka. Podobno jest całkiem blisko, ktoś go widział za rogiem. Wreszcie!

Ciemny motyw dla aplikacji to już nie trend, ale opcja, której oczekują użytkownicy. Pojawia się wszędzie, gdzie to tylko możliwe. Nie tylko w aplikacjach, ale też systemach operacyjnych. Z biegiem czasu ciemny motyw zaczął się pojawiać w coraz większej liczbie aplikacji, a także stron internetowych. Facebook wdrożył go w ramach głównego portalu w wersji webowej, na Instagramie, a także na WhatsAppie

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram wprowadza zmiany w transmisjach na żywo

Nowości w instagramowych transmisjach na żywo. Zmienia się m.in. ich długość oraz sposób archiwizacji.

Okres pandemii i lockdownu przyczynił się do zwiększenia liczby prowadzonych transmisji na żywo. Twórcy internetowi postawili na ten format, aby utrzymać relacje ze swoimi odbiorcami. Marki także chętnie organizowały różnego typu transmisje, aby umilić czas obserwującym swoje profile. Doskonałym kanałem, który to umożliwiał był m.in. Instagram…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram testuje nowy sposób reakcji na Stories

Instagram testuje obecnie zmianę sposobu reakcji na Stories. Gdy zostanie wdrożona, znikną one z naszych DM.

Użytkownicy Instagrama na pewno dobrze wiedzą jak obecnie wygląda reagowanie na czyjeś Stories. A tymczasem serwis najwyraźniej ocenił ten proces jako niepotrzebny i postanowił go nieco ulepszyć…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak będą działały znikające wiadomości na Messengerze?

Facebook wprowadza tryb znikających wiadomości dla użytkowników Messengera, a wkrótce także Instagrama. W jaki sposób będzie on działał?

Kilka dni temu Facebook poinformował oficjalnie, że wkrótce w jego komunikatorze pojawi się funkcja znikających wiadomości. Jak je uruchomić i co dzięki nim zyskują użytkownicy?…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA