Messenger pozwoli przez 10 minut skutecznie skasować wysłaną wiadomość
Kilka tygodni temu pisaliśmy w CHIP-ie o prawdopodobnych przygotowaniach do wprowadzenia w facebookowym komunikatorze funkcji Unsend Message. Blogerka Jane Manchun Wong opublikowała skrinszoty pokazujące taką opcję.
Teraz przychodzi kolejne potwierdzenie, że funkcjonalność powinna trafić do Messengera. Według serwisu The Verge, w opisie aktualizacji komunikatora dla urządzeń Apple opatrzonej numerem 191.0 funkcja kasowania wiadomości jest oznaczona jako coming soon…
Więcej dowiesz się u źródła >Muzyka na Facebooku! Nowe funkcje, które pozwolą użytkownikom dodawać muzykę do profilu
Na Facebooku pojawi się możliwość dodania i udostępniania muzyki. Każdy użytkownik będzie mógł dołączyć swój ulubiony kawałek do prywatnego profilu, wysyłać utwór do znajomych za pomocą Messengera, tworzyć własne playlisty w sekcji poświęconej muzyce albo publikować utwory bezpośrednio na swojej stronie. Twórcy informują, że nowa funkcja w niektórych krajach zostanie w trybie testowym uruchomiona już w 2019 roku.
Ponadto, Facebook planuje wprowadzić możliwość ustawienia na stałe utworów na górze profilu użytkownika, a osoby odwiedzające stronę będą mogły je przesłuchać, obejrzeć dołączone wideo ze zdjęciami wykonawców i okładkami albumów, dodawać piosenki do swojego konta czy dzielić się nimi…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowe funkcje na Instagramie: promowanie postów i zaawansowana analityka kont
Do Instagrama wprowadzono dwie nowe funkcje. Pierwszą z nich jest szybkie i proste promowanie postów, czyli odpowiednik przycisku „Boost” z Facebooka. Drugą funkcją zaś jest zaawansowana analityka kont w portalu.
Na Instagramie pojawiła się nowa opcja reklamowa o zbliżonym przeznaczeniu i możliwościach do znanego z Facebooka przycisku „Boost”. Pozwoli ona mniejszym biznesom i influencerom na promowanie krótkich pokazów slajdów bez konieczności żmudnego ustawiania promocji w panelu reklamowym Facebooka…
Więcej dowiesz się u źródła >Milion zatrudnionych dzięki ofertom pracy na Facebooku
Dzięki uruchomieniu sekcji z ofertami pracy na Facebooku już milion użytkowników mogło znaleźć zatrudnienie. Jak działa zakładka oraz w jaki jeszcze sposób serwis wspiera przedsiębiorców?
Facebook wspiera lokalne firmy oraz osoby poszukujące pracy. W tym celu uruchomiono dedykowaną sekcję „Oferty pracy” służącą zamieszczaniu i przeglądaniu ofert rekrutacyjnych. We wrześniu informowaliśmy, że jest ona dostępna dla wszystkich polskich użytkowników serwisu. Okazuje się, że od czasu jej uruchomienia w 2017 roku pomogła znaleźć pracę ponad 1 milion razy…
Więcej dowiesz się u źródła >Im więcej obserwatorów masz na Instagramie, tym więcej zjesz sushi
Restauracja w Mediolanie umożliwia użytkownikom płacenie za sushi w dość nietypowy sposób. W zależności od posiadanej liczby obserwatorów, po opublikowaniu postu na Instagramie odwiedzający mogą otrzymać określoną liczbę talerzy sushi.
Nie od dziś wiemy, że liczba obserwatorów w social media wpływa na postrzeganie profilu. Konta ze znaczną liczbą fanów są lepiej widoczne dla marek i sygnalizują, że publikowany przez ich autora content jest wart uwagi w opinii użytkowników aplikacji społecznościowych. To jednak nie koniec korzyści, jakie może przynieść posiadanie szerokiego grona obserwatorów. Ciekawym tego przykładem jest jedna z restauracji w Mediolanie…
Więcej dowiesz się u źródła >