Z ostatniej chwili
Nadchodzi płatny Twitter. Jak repostować na Instagramie Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy. Zmiany w komentarzach YouTube
Nadchodzi płatny Twitter. Jak repostować na Instagramie Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy. Zmiany w komentarzach YouTube

Nadchodzi płatny Twitter. Jak repostować na Instagramie? Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy. Zmiany w komentarzach YouTube

Nadchodzi płatny Twitter

Twitter opracował płatną wersję swojej usługi, nadając jej niezbyt wyszukaną nazwę Twitter Blue. Usługa ma być dostępna w postaci subskrypcji. Nieoficjalnie wiadomo, że użytkownikowi w USA przyjdzie za nią zapłacić 3 USD miesięcznie. W Polsce ma to być kwota 14 zł.

Ponieważ usługa jest płatna, jej użytkownik nie będzie rozpraszany reklamami oraz będzie mieć do dyspozycji szereg nowych rozwiązań. Będzie mógł np. stosować odpowiadający mu kolor interfejsu, kastomizować ikony czy edytować wysłane już wpisy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak repostować na Instagramie? Oto poradnik i 2 proste sposoby

Większość największych aplikacji social media pozwala nam na dzielenie się treściami, które widzimy w feedzie poprzez udostępnianie. Czy to memy, filmiki z kotkami, czy historie łamiące serce – Facebook, Twitter i LinkedIn dają nam taką opcję. W tej kwestii Instagram wciąż pozostaje w tyle.

Na ten moment Instagram nie dał nam opcji repostowania, czyli wrzucenia danej treści na nasz profil z zachowaniem jego oryginalnego stanu. Można tę kwestię jednak obejść za pomocą 2 prostych sposobów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy

Podczas dyskusji panelowej w ramach wydarzenia Instagrama „Creator Week” Adam Mosseri, szef platformy odpowiadał na pytania dotyczące tego, jak działają jej algorytmy. Próbował wyjaśnić niektóre z tajemnic związanych z tym, co wyświetla się w kanałach, a także z shadowbanowaniem, czyli cenzurowaniem lub wyciszaniem posta.

– Instagram zapewne nie zrobił wystarczająco dużo, aby wyjaśnić, dlaczego usuwa niektóre treści, dlaczego inne wpisy są rekomendowane czy szerzej, jak działa platforma – powiedziała Stacey Houston, starszy badacz UX Instagrama…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przygotujcie się na zmiany w komentarzach pod filmami YouTube na Androidzie

Jest wiele elementów, które Google mogłoby poprawić w swojej mobilnej aplikacji YouTube, tymczasem firma zamierza wprowadzić nowość, która tylko zepsuje przyjemność z oglądania filmów na smartfonie. Choć jestem też pewien, że duża część użytkowników aplikacji będzie nią zachwycona.

Gdybym miał wskazać najbardziej toksyczną sekcję komentarzy w internecie, najprawdopodobniej nie zastanawiałbym się długo i skierował swój wzrok na platformę YouTube. Nie mam zielonego pojęcie dlaczego akurat tam można znaleźć najwięcej głupot i największy śmietnik, ale chyba wszyscy już do tego przywykliśmy. Osobiście skupiam się tylko na materiale wideo i praktycznie nigdy nie zaglądam do sekcji komentarzy, które tracą na wartości proporcjonalnie do ilości wyświetleń filmu. Im materiał popularniejszy tym więcej pod nim wyzwisk, obraźliwych wpisów lub treści kompletnie niezwiązanych z bazowym filmem…

Więcej dowiesz się u źródła >

TIKTOK WZMACNIA OFENSYWĘ SPRZEDAŻOWĄ. CZY E-COMMERCE PRZECHYLI SZALĘ NA KORZYŚĆ TEJ APLIKACJI?

Tylko w pierwszym roku swojej aktywności, Douyin, siostrzana aplikacja TikToka, działająca w Cinach, pozyskała 26 miliardów dolarów ze sprzedaży. TikTok wyraźnie chce powtórzyć ten sukces na innych rynkach. Testy e-commerce’owych funkcjonalności już ruszyły, podobnie jak – jak podaje Bloomberg – współpraca z markami sprzedażowymi.

„Jak dotąd prototyp jest widoczny tylko dla wybranych uczestników i nie wiadomo, kiedy firma oficjalnie zadebiutuje w świecie e-commerce”, możemy przeczytać. Biorąc jednak pod uwagę post-pandmemiczny boom na online’owe zakupy, raczej nie będziemy długo czekać…

Więcej dowiesz się u źródła >

TIKTOK ZMIENIA FORMAT WIDEO. OD TERAZ FILMY BĘDĄ DŁUŻSZE

TikTok ogłosił wprowadzenia nowej opcji pozwalającej na udostępnianie filmów o długości do 3 minut, po tym jak możliwość ta została pozytywnie przetestowana przez wybranych twórców. Wcześniej filmy mogły mieć długość maksymalnie do 60 sekund, a jeszcze wcześniej jedynie 15! I zmiana ta, jakkolwiek błaha może wydawać się starszym Millenialsom, jest znacząca.

TikTok ucieka bowiem przed konkurencją taką jaką Snapchat Spotlight i YouTube Shorts, która – zazdrosna o sukces chińskiej aplikacji – 60-sekundowy format wideo skopiować. Kopiowanie w świecie mediów społecznościowych to zresztą powszechne modus operandi, więc – jeśli 60 sekund sprawdzi się lepiej – pewnie nie będziemy musieli czekać na odpowiedź…

Więcej dowiesz się u źródła >

FACEBOOK ROBI SWOJEGO SUBSTACKA, CZYLI KILKA SŁÓW O BIULETYNIE

Substack wzniecił szum wokół – wydawałoby się – nico zmurszałych newsletterów, następnie do stołu przysiadł się Twitter, który przejął Revue, najbliższego konkurenta Substacka i zintegrował go z własną platformą, więc Facebook, który kopiuje wszystko jak leci, nie mógł stać z boku. Jego odpowiedź na ruchy rywali to Biuletyn, który zadebiutuje pod koniec czerwca.

Biuletyn będzie w zasadzie prostą usługą: pozwoli wyszukać lubianego autora, po czym – po zarejestrowaniu się – regularnie otrzymywać od niego treści. Niektóre wersje będą bezpłatne, ale w pewnym momencie pojawi się również płatna opcja. Oczywiście, jak w przypadku każdej usługi dołączanej do Facebooka, jego lewarem jest ogromna (2,85 mld) baza precyzyjnie targetowalnych użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Od teraz możemy osadzać filmy z Facebooka i ustawiać ich czas początkowy

Facebook pozwoli od teraz na osadzanie filmów z medium, zaczynając jego wyświetlanie od momentu, który wcześniej sami ustalimy.

Kolejna mała a potrzebna zmiana na Facebooku. Gigant mediów społecznościowych umożliwia nam bowiem od teraz, osadzanie filmów wraz ze wskazaniem momentu, od którego chcemy aby rozpoczynało się odtwarzanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA