Z ostatniej chwili
Polecenia zamiast ocen na Facebooku. Projekty broni z drukarki 3D pod lupom FB. GitHubie, opublikowano kod źródłowy SnapChata! IGTV, Instagram

Polecenia zamiast ocen na Facebooku. Projekty broni z drukarki 3D pod lupom FB. GitHubie, opublikowano kod źródłowy SnapChata! IGTV, Instagram

Polecenia zamiast ocen – rewolucja w recenzjach na Facebooku [poradnik]

Jeszcze do niedawna klienci mogli na Facebooku wystawiać firmom recenzje i przyznawać im oceny w pięciostopniowej skali. Kilka dni temu opcja ta została zastąpiona poleceniami – zmiana ta jest istotna zwłaszcza dla restauracji i firm usługowych.

Wprowadzona 6 sierpnia na Facebooku możliwość dodawania poleceń na „tak” lub „nie” to drastyczna zmiana dla restauracji i innych firm z branż, w których klienci często korzystają z możliwości recenzowania usług i na podstawie „gwiazdek” dokonują decyzji zakupowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook bierze się za projekty broni z drukarki 3D

Jak podał rzecznik prasowy Facebooka w zeszły czwartek, firma zaczęła bardzo intensywnie banować różnorakie strony w sieci społecznościowej, które udostępniały pliki do stworzenia własnego pistoletu w drukarce 3D. To efekt ostatniego rozporządzenia amerykańskiego rządu w sprawie drukowania własnej broni palnej oraz protestów niektórych stanów.

Facebook zdecydował się na twarde banowanie wszystkich stron, które udostępniają pliki do stworzenia własnej broni w drukarce 3D. Stało się to po decyzji sędziego Roberta Lasnika, który wypuścił tymczasowy nakaz sądowy zabraniający właśnie tworzenia broni w drukarkach 3D…

Więcej dowiesz się u źródła >


Na GitHubie opublikowano kod źródłowy SnapChata

Użytkownik GitHuba przedstawiający się jako Khaled Alshehri z Pakistanu, opublikował na popularnym portalu dla programistów kod źródłowy serwisu SnapChat. Administracja usunęła pliki, jednak haker zapowiedział, że ponownie je upubliczni. Już teraz w sieci można znaleźć ich kopie.

W folderze umieszczonym na GitHubie znalazły się pliki źródłowe napisane w języku Objective C stworzonym przez Apple. Oznacza to, że prawdopodobnie jest to kod źródłowy klienta SnapChata na iOS…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook Messenger dostaje społecznościowe gry AR

Facebook Messenger doczekał się nowej funkcji. Są nią społecznościowe gry oparte na rozszerzonej rzeczywistości, wykorzystujące aparat w smartfonie. W ten sposób w rozgrywce może brać udział do sześciu osób. Nowe gry w Messengerze to Don’t Smile oraz Asteroids Attack.

Facebook Messenger ma wbudowane gry już od dawna. Teraz Mark Zuckerberg i spółka postanowili wprowadzić do popularnego komunikatora dwa nowe tytuły…

Więcej dowiesz się u źródła >

IGTV – wszystko, co musisz wiedzieć o nowej aplikacji Instagrama

21 czerwca to data, która miała szansę wywołać w branży social media prawdziwy szum. A jednak premiera IGTV, pomimo ogromnego potencjału aplikacji, okazała się zaledwie powiewem nowości. Czym jest najnowszy produkt Instagrama oraz jakie są jego możliwości i potencjalne kierunki rozwoju?

IGTV – co to takiego?

Jak sama nazwa wskazuje, IGTV to wprowadzona przez Instagrama samodzielna aplikacja służąca do dzielenia się treściami wideo. Jest ona dobrze zintegrowana z „platformą-matką” – z Instagrama możemy się do niej dostać, klikając znajdującą się w prawym górnym rogu ikonę…

Więcej dowiesz się u źródła >


8 sposobów na facebookowy wpis idealny

Dobry wpis powinien wykazywać kilka ważnych cech, które sprawią, że stanie się on zauważony. To podstawowa kwestia, gdyż jego zasięg i sposób oddziaływania wpływają na sposób kształtowania wizerunku firmy. Odpowiednio skonstruowane wiadomości mają szansę zostać udostępnione i zdobyć jak największy zasięg, dzięki czemu Twój produkt czy Twoja usługa mają szansę stać się rozpoznawalne, co przełoży się na to, co lubimy, czyli sprzedaż. Oto osiem kroków do facebookowego ideału.

Mniej znaczy więcej

Podstawowa zasada wpisu określa jego długość. Nikt nie lubi zaczytywać się w długich i skomplikowanych wypowiedziach, które gdzieś wewnątrz ukrywają najważniejszą informację, dlatego istotą dobrego wpisu jest jego kompaktowość. Musi zawierać tylko to, co najistotniejsze, bez ozdobników i zbędnych dodatków. Jak się okazuje to wpisy do 100 znaków osiągają największe zaangażowanie na portalach społecznościowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA