Z ostatniej chwili
Snapcash zostanie zamknięty. Facebook będzie sprawdzał wiek. Kolekcja na Facebooku i Instagramie. Instagram powie Ci o aktywności znajomych

Snapcash zostanie zamknięty. Facebook będzie sprawdzał wiek. Kolekcja na Facebooku i Instagramie. Instagram powie Ci o aktywności znajomych

Snapcash zostanie zamknięty

Snapcash stworzony we współpracy z firmą Square debiutował w 2014 roku. Usługa nigdy nie zdobyła szerokiej popularności, więc 30 sierpnia Snap zakończy jej działanie.

Snapcash to produkt stworzony we współpracy z firmą Square. Umożliwiał błyskawiczne wysyłanie przelewów jedynie na podstawie wpisanego numeru telefonu bądź adresu e-mail adresata. Kiedy debiutował, przyszłość Snapa rysowała się jednak inaczej niż dzisiaj, gdy niemal wszystkie jego core’owe funkcje zostały skopiowane przez Facebooka…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook będzie sprawdzał wiek

Facebook zacznie intensywniej egzekwować politykę ograniczania dostępu do serwisu osobom mającym poniżej 13 roku życia. Powodem zaostrzenia polityki jest m.in. raport przygotowany przez jedną z brytyjskich stacji telewizyjnych. Jej dziennikarz zatrudnił się w Facebooku jako recenzent treści serwisu i przekonał się, że portal nie przestrzega własnych zasad, związanych z z amerykańskim prawem (Child Online Privacy Protection Act).

Ustawa o ochronie prywatności dzieci w sieci wymaga, by konto w serwisach takich jak FB czy Instagram mogły zakładać osoby dopiero powyżej 13 roku życia…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook i Instagram zablokują konta osobom poniżej 13 roku życia

Nie od dziś wiadomo, że rejestracja na popularnych serwisach społecznościowych Facebook czy Instagram dozwolona jest tylko dla osób, które ukończyły 13 rok życia. Do tej pory jednak nikt nie zajmował się weryfikacją użytkowników i tym, czy osoba zakładająca konto faktycznie ukończyła 13 lat. Teraz to się zmieni.

Facebook i Instagram mają zamiar blokować konta, co do których będą podejrzewać, że dany użytkownik ma mniej niż 13 lat. Oczywiście rodzi to pytanie o nieuzasadnione blokady kont…

Więcej dowiesz się u źródła >


Kolekcja na Facebooku i Instagramie – co warto wiedzieć o tym typie reklamy?

Nie tak znowu całkiem dawno, bo w 2016 roku, nastąpiła rzecz przełomowa. Ilość użytkowników korzystających z telefonów i tabletów przewyższyła liczbę osób korzystających z komputerów stacjonarnych czy latopów. Ten znaczący spadek na desktopach zadecydował o tym, że strony tylko z desktopem generują znacznie mniejszy ruch. Niezbędne jest więc wprowadzenie wersji responsywnych lub mobilnych stron www, by dostosować je do szerokości naszego urządzenia. Wraz z procesem przechodzenia na znacznie bardziej wygodne (i mniejsze) sprzęty reklamodawcy zauważyli głęboką potrzebę zmian.

Większość odbiorców przegląda informacje na swoich telefonach kilkukrotnie w ciągu dnia. Świat pędzi, materiałów w Internecie jest coraz więcej, a odbiorca nie ma na tyle czasu, by przyglądać się im z taką samą uwagą. Jak w dżungli – wygrywają najsilniejsi, z najmocniejszym przekazem, z najatrakcyjniejszą formą reklamy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram powie Ci, czy Twoi znajomi są aktualnie aktywni

Przesyłasz znajomym treści za pomocą Instagram Direct? Od teraz Instagram pokaże Ci, czy dany użytkownik jest aktualnie aktywny w aplikacji. Opcję tę można jednak wyłączyć.

W ostatnim czasie Instagram zaprezentował sporo nowości, które dają użytkownikom aplikacji jeszcze lepsze doświadczenia. Możemy obecnie obserwować szerokie wykorzystanie pytań w Stories czy wzrost udostępniania treści na IGTV…

Więcej dowiesz się u źródła >

Ostatnie awantury z Facebookiem pokazują, że nie pozbędziemy się fake newsów

Facebook znów jest bohaterem mediów. Choć ostatnio niespecjalnie stawia się w dobrym świetle. Najnowsza awantura wynikła na bazie filmu dokumentalnego z brytyjskiego Channel 4 pokazuje, że serwis wcale nie ma zamiaru robić tego, o czym tak publicznie zapewnia. Czeka nas zatem jeszcze sporo czasu z fake newsami i niepożądanymi treściami. Bo jak zwykle chodzi o pieniądze.

Bardzo często zdarza mi się pisać o dwóch stronach ogniska, które rozpalono pod Facebookiem. Z jednej strony to oczywiście pokłosie skandalu Cambridge Analytica i ciągłe przypominanie, że serwis Marka Zuckerberga trochę sobie wciąż pogrywa z użytkownikami i ich danymi, z drugiej – różnorakie doniesienia, traktujące o tym, jak to Facebook skupia się na walce z fake newsami, tworzy „safe space”, przyjemne miejsce bez kłótni i oszczerstw i tak dalej…

Więcej dowiesz się u źródła >


Wspólny projekt Google’a, Facebooka, Microsoftu i Twittera

Według Google ma być to projekt umożliwiający użytkownikom „bezpośrednie przenoszenie danych z jednej usługi do drugiej, bez konieczności ich pobierania i ponownego ładowania”. Istniejąca już wersja systemu obsługuje transfer zdjęć, poczty, kontaktów, kalendarza i zadań, czerpiąc z publicznie dostępnych API Google’a, Microsoftu, Twittera, Flickra, Instagrama i kilku innych serwisów.

Wiele z tych transferów mogłoby już zostać zrealizowanych w inny sposób, ale twórcy DTP mają nadzieję, że projekt stanie się solidniejszą i bardziej elastyczną alternatywą dla konwencjonalnych interfejsów API…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA