Na Twitterze szykują się wielkie zmiany w walce ze spamem
Szykują się wielkie zmiany! Twitter rozpoczyna aktywną walkę ze spamem i botami! Wszystko po to, by zapewnić swoim użytkownikom największe bezpieczeństwo. Portal poinformował o zmianach 21.02.2018 r.
Takie oświadczenie kilka dni temu wydał Twitter. Brzmi rygorystycznie? Owszem, ale wszystko dla wyższego celu jakim jest bezpieczeństwo użytkowników…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Mierzenie konwersji z reklam na Facebooku
Jednym z celów reklamowych na Facebooku są “Konwersje”. Ten cel – obok katalogów produktowych – jest automatycznie zoptymalizowany pod sprzedaż i prezentuje konkretne wyniki liczbowe w panelu reklamowym.
Wielokrotnie spotkałem się z pytaniami, czy da się również wyświetlić wyniki sprzedażowe innych rodzajów reklamy, np. sponsorowanych postów. Oczywiście, że się da – wystarczy tylko zmodyfikować widoki kolumn.
Pokażę Ci dziś, jak to zrobić.
Mierzenie konwersji na Facebooku
By móc mierzyć konwersje z reklam na Facebooku, musisz zainstalować na swojej stronie piksel Facebooka oraz jego tak zwane “niestandardowe zdarzenia” – są to fragmenty kodu, które monitorują zachowania użytkowników na Twojej stronie…
Więcej dowiesz się na: https://arturjablonski.com
Jak sobie radzić ze zmianami algorytmu na Facebooku?
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance Analyst Catvertiser, przedstawia sposoby na to, jak nie stracić interakcji z odbiorcami i jak radzić sobie z aktualizacjami na Facebooku.
Facebook surowszy dla marketerów
Kilka tygodni temu Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook wraca do korzeni, czyli do bycia przede wszystkim platformą społecznościową, mającą na celu budowanie i utrzymywanie więzi między ludźmi, a nie między osobą i marką. Zmieniony algorytm sprawi, że użytkownikom udostępniane będą treści, które są dla nich wartościowe i skłaniają do interakcji z innymi ludźmi, szczególnie z bliskimi znajomymi i rodziną…
Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl
Vero – co to jest? Aplikacja chce walczyć z Facebookiem i Instagramem
Być może zauważyliście, że coraz więcej osób na Instagramie, Twitterze i Facebooku udostępnia tajemnicze karty ze swoim zdjęciem i napisem „Join me on Vero”. O co chodzi? Spieszę z wyjaśnieniami.
Vero to serwis społecznościowy, który powstał w odpowiedzi na coraz większe skupienie konkurencji – przede wszystkim Facebooka i Instagrama – na monetyzacji i wkurzających reklamach. Social media doprowadziły do braku równowagi między interesem użytkowników a swoim własnym – czytamy na oficjalnej stronie aplikacji. Potem jest jeszcze coś o tym jak to media społecznościowe „trywializują nasze relacje z ludźmi”. Vero oczywiście ma być tutaj lekarstwem na całe to przebrzydłe zło…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Facebook traci młodych użytkowników?
W zeszłym roku, w USA z Facebooka zrezygnowało aż 2,8 miliona internautów w wieku poniżej 25 lat – jak wynika z danych eMarketera. Analitycy przewidują, że 2018 rok przyniesie kolejne spadki…
JAK PREZENTUJĄ SIĘ DANE?
Z Facebookiem nie dzieje się dobrze. W zeszłym roku stracił ok. 1,4 mln użytkowników w wieku od 12 do 17 lat. W tym roku nie zapowiada się, by miało być lepiej. Coraz częściej mówi się o tym, że platforma przestaje być na topie, a dookoła, jak grzyby po deszczu, wyrastają coraz to bardziej nowoczesne aplikacje gotowe, by zastąpić giganta…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Funkcja masowego wysyłania wiadomości na Messengerze w fazie testów
Rozwój Messengera trwa w najlepsze. Obecnie Facebook planuje rozwinąć możliwości swojego komunikatora o przydatną dla firm funkcję – masową wysyłkę wiadomości do odbiorców. Choć opcja ta jest dostępna jedynie w ramach testu, warto przyjrzeć się możliwościom, jakie oferuje.
Facebook Messenger dla firm
Miesięcznie z aplikacji Messenger korzysta ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie, a tylko w 2017 roku niemal 330 milionów osób skontaktowało się za jego pomocy z firmami po raz pierwszy. Popularność Messengera wśród przedsiębiorstw nie powinna dziwić – taki sposób kontaktu dla użytkowników jest zdecydowanie wygodniejszy i szybszy niż na przykład telefon lub e-mail…
Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl
Biznesowy Skype zostanie wyłączony
Zbliża się koniec korporacyjnej wersji popularnego narzędzia Microsoftu. Koncern postanowił wprowadzić na jego miejsce analogiczne rozwiązanie, funkcjonujące w Teams. „Zespoły” to stosunkowy nowy produkt z Redmond, który pojawił się w marcu ubiegłego roku. Niedawno szczegółowo opisywaliśmy działanie tego komunikatora, opis funkcji wideo znajdziecie w artykule „Co potrafi Teams?”, w podrozdziale „Spotkania, czyli wideo i rozmowy głosowe”. Skype jest jednak usługą o długiej historii. Konrad Nieboj z firmy Senetic tłumaczy, dlaczego Microsoft zdecydował się na taki ruch:
– Użytkownik otrzymuje kompleksowe rozwiązanie, łączące grupy Office 365, dokumenty, zapis rozmów, a także integrujące głos i obraz. Co ważne, Teams można uruchomić zarówno poprzez aplikację na pulpicie, przeglądarkę, jak i klienta na urządzeniach mobilnych…
Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl
Facebook nie wprowadzi podzielonego newsfeedu, bo nikt go nie chce
Facebook jakiś czas temu uruchomił program pilotażowy, w ramach którego rozpoczął testy podzielonego na dwie części newsfeedu. Cóż, pomysł jednak nie spotkał się z uznaniem użytkowników popularnej społecznościówki, którzy to otrzymali dostęp do funkcji Explore. Dlatego takie rozwiązanie jednak nie zostanie wprowadzone na stałe do Facebooka.
Facebook wpadł na pomysł, że spróbuje podzielić newsfeed na dwie części. W tym celu udostępnił części użytkowników funkcję o nazwie Explore…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook kończy test Explore Feed i rezygnuje z drugiego kanału informacyjnego
Światowy gigant poinformował o zakończeniu testów alternatywnego news feeda. Zdecydowano, że nie zostanie on wprowadzony na stałe na Facebooka. Dlaczego?
Facebook wciąż poszukuje sposób na to, by ulepszyć działanie swojego serwisu społecznościowego i dostarczenie użytkownikom jak najlepszych doświadczeń. Jednym z eksperymentów, jaki w tym celu prowadzono była sekcja nazwana „Explore Feed”, która pojawiła się w ubiegłym roku. Dzięki niej użytkownicy zyskali dostęp do drugiego news feeda, w którym znalazły się proponowane treści wydawców i Stron, dobrane na podstawie ich wcześniejszych zachowań w serwisie. Jak się jednak okazuje, pomysł stworzenia alternatywnego kanału informacyjnego nie został jednak przyjęty z dużym entuzjazmem…
Więcej dowiesz się na: https://socialpress.pl
Facebook wprowadza oferty pracy w 40 nowych krajach!
Facebook rozszerzył aż o 40 krajów opcję, która ma ułatwić użytkownikom poszukiwanie pracy na platformie a firmom pozwolić na publikowanie ofert zatrudnienia.
Facebook nie próżnuje i…zaczyna się specjalizować! Tym razem chodzi o…szukanie pracy.
Od zeszłego roku nowa funkcja była dostępna jedynie dla jedynie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Teraz Facebook poinformował w komunikacie o jej wprowadzeniu w kolejnych 40 krajach…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl