Z ostatniej chwili
Umarł Facebook, niech żyje Facebook. TikTok z miliardem aktywnych użytkowników! TikTok rozszerza funkcję Parowania rodziny
Umarł Facebook, niech żyje Facebook. TikTok z miliardem aktywnych użytkowników! TikTok rozszerza funkcję Parowania rodziny

Umarł Facebook, niech żyje Facebook. TikTok z miliardem aktywnych użytkowników! TikTok rozszerza funkcję Parowania rodziny

Umarł Facebook, niech żyje Facebook. Te 4 produkty to jego przyszłość

Co przychodzi Wam do głowy, gdy pada hasło Facebook? Zdjęcia znajomych? Rozmowy na Messengerze? Ta marka to dziś znacznie więcej i o jego przyszłości będą stanowić zupełnie inne produkty i serwisy.

Instagram i WhatsApp (ekosystem aplikacji)

Przejęty za 1 miliard dolarów Instagram to chyba jednak z najlepszych decyzji podjętych przez Marka Zuckerberga. Inwestycja okazuje się bardziej niż opłacalna, bo rosnące znaczenie serwisu sprawiało, że z dnia na dzień mniej warty był Facebook. Może nie finansowo, ale pod względem popularności i trendów…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok z miliardem aktywnych użytkowników!

O ogromnym osiągnięciu platformy poinformowała Vanessa Pappas, dyrektor operacyjna TikToka na profilu marki.

Po sześciu latach od wystartowania, marka chińskiej grupy ByteDance odnotowuje wzrosty przychodów oraz kolejnych, aktywnych użytkowników w aplikacji, włączając Chiny. Gigant przewiduje przyrost 200 milionów nowych osób na TikToku w nadchodzących miesiącach…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok rozszerza funkcję Parowania rodziny i przekazuje wskazówki na temat bezpieczeństwa

Edukacja cyfrowa nastolatków jest bardzo ważna, dlatego TikTok zaprezentował wskazówki na temat tego, jak rozmawiać z młodymi użytkownikami o bezpieczeństwie online.

TikTok, we współpracy z organizacją Internet Matters, przeprowadził badanie wśród nastolatków i rodziców, w celu opracowania szeregu wskazówek jak rozmawiać ze swoim nastoletnim dzieckiem o bezpieczeństwie online. Porady udostępniane będą opiekunom, dzięki funkcji Parowania rodziny (Family Pairing) oraz w ramach Centrum Bezpieczeństwa TikToka…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok testuje możliwość przypinania klipów na górze profilu użytkownika

Już niedługo będziemy mogli przypinać treści wideo na górze swojego profilu. TikTok właśnie przeprowadza testy tej opcji.

Skoro możemy przypinać posty na Facebooku czy Instagramie, to dlaczego nie przypinać video na TikToku? Najwyraźniej to samo pytanie zadało sobie medium, ponieważ obecnie trwają testy takiego rozwiązania…

Więcej dowiesz się u źródła >

sklep z kosmetykami

 

TikTok i Instagram z rozszerzonymi wynikami wyszukiwania w Google?

Jesień idzie, a to czas wytężonej pracy dla producentów wszelkiej maści sprzętów elektronicznych, ale wygląda na to, że nie tylko. Google zdaje się również nie próżnować, bo po serii interesujących nowości, jak np. rozszerzenie Google Showcase, czy nowe narzędzia dla małych firm, trwają właśnie rozmowy w sprawie włączenia do wyników wyszukiwania całej zawartości Instagrama, jak i ostatnio popularnego TikToka.

Instagram i TikTok w Google?

Jak podaje Search Engine Journal, powołując się na swoje źródło, trwają rozmowy co do indeksowania treści z Instagrama i TikToka w najpopularniejszej wyszukiwarce. Google, zapytane oficjalnie o tę sprawę, odpowiada jednak lakonicznie, że ich zadaniem jest umożliwienie indeksacji wszystkich materiałów, które mogą służyć ich użytkownikom…

Więcej dowiesz się u źródła >

WIDEO NA INSTAGRAMIE. JAKIE FORMATY MOŻNA WYKORZYSTAĆ?

W rozmowie z klientami często spotykałam się ze stwierdzeniem „Powinniśmy robić więcej wideo”. Zdjęcie jest warte 1000 słów, a wideo może pomóc przekazać ich jeszcze więcej. Ta forma nie dość, że więcej pokazuje to jeszcze robi to w bardziej angażujący sposób niż statyczna. Do 2022 r. filmy online będą stanowić ponad 82% całego ruchu konsumenckiego w Internecie — 15 razy więcej niż w 2017 r. (Cisco.com).

Pierwszy krok to wybór jednego z formatów: Live, IGTV, Stories i posty wideo In-Feed. Być może na polski rynek już niedługo dołączony zostanie kolejny format – Reels (w sierpniu 2020 r. udostępniony został w 50 krajach). Który format wideo będzie odpowiedni dla Twojej firmy? Być może w strategii Twojej marki jest miejsce na każdy. Może być też tak, że skuteczne okaże się wykorzystanie jednego czy dwóch formatów…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn wyłącza swoje Stories. Będzie coś nowego!

Stories, tak świetnie zbierająca zaangażowanie na danym profilu forma publikacji, wcale nie musi sprawdzać się na każdej platformie społecznościowej. Ostatnio Twitter pożegnał swoje Fleety, teraz przyszedł czas na LinkedIn.

Stories i Linkedin? To mogło się udać!

LinkedIn, platforma społecznościowa przeznaczona głównie do nawiązywania kontaktów służbowych, wprowadził swoją wersję Stories w zeszłym roku. Jak możemy wciąż przeczytać na stronie LinkedIn, miały one służyć do dzielenia się cennymi, służbowymi momentami z naszej codziennej pracy. Miał to być prosty sposób na tworzenie i podtrzymywanie relacji z naszymi obserwującymi na LinkedIn przy pomocy kilku kliknięć w aplikacji platformy na smartfonie…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA