Użytkownicy Messengera i Instagrama dostaną wspólny chat
Koniec przełączania się pomiędzy aplikacjami. W marcu dowiedzieliśmy się, że Facebook chce ściśle powiązać ze sobą platformy Messenger, WhatApp i Instagram. Integracja miałaby polegać na udostępnieniu użytkownikom tych usług wspólnego chatu, w ramach którego mogliby się oni komunikować. Teraz wszystko wskazuje na to, że prace nad odpowiednimi usprawnieniami idą pełną parą.
Redakcja portalu Bloomberg twierdzi, że zespół Marka Zuckerberga przygotowuje już stosowną poprawkę dla Instagrama. Mechanizmy funkcji Instagram Direct, która pozwala na wymianę wiadomości pomiędzy użytkownikami tego serwisu, są podobno obecnie przebudowywane z wykorzystaniem rozwiązań wbudowanych w Messengera…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook chce oferować dostawcom wiadomości miliony dolarów za prawo publikowania autoryzowanych przez nie treści
Właściciel największej na świecie sieci społecznościowej wpadł na tyle interesujący, co zaskakujący pomysł świadczący o tym, że kwestia walki z fałszywymi wiadomościami jest dla niego niezmiernie ważna. Korporacja chce płacić dostawcom wiadomości miliony dolarów za to, że będzie miała prawo umieszczać w swojej sieci autoryzowane przez nie treści.
Wiadomość taką umieścił wczoraj na swojej witrynie (w raporcie powołującym się na godne zaufania, anonimowe źródła) Wall Street Journal. Kierownictwo Facebooka złożyło już ponoć taką ofertę takim wiodącym dostawcom wiadomości, jak Bloomberg, The Washington Post, ABC News oraz Dow Jones…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook wychodzi do wydawców z… workiem napompowanym kasą
Wygląda na to, że zmiany na rynku wydawniczym w internecie muszą się odbyć. Facebook, po tym jak wokół jego stosunków z wydawcami narosło mnóstwo kontrowersji, zamierza wyjść do nich zwyczajnie z pieniędzmi. Za to, że w medium społecznościowym będzie możliwość republikowania artykułów oraz newsów, będzie płacić nawet 3 mln dolarów rocznie.
Obecnie, gigant jest w trakcie rozmów z takimi gigantami medialnymi jak ABC News, Bloomberg, Dow Jones oraz The Washington Post. To największe wydawnictwa internetowe i najbardziej istotne z punktu widzenia sieci społecznościowej…
Więcej dowiesz się u źródła >YouTube – jak włączyć kontrolę rodzicielską?
YouTube ma kolosalną liczbę różnych treści. Nie wszystkie nadają się dla młodszych użytkowników, więc dobrze zastosować kontrolę rodzicielską.
YouTube jest głównym portalem wideo w sieci, a w każdej sekundzie pojawia się na nim od kilku do kilkunastu nowych materiałów. Dużą popularność zawdzięcza młodzieży, która śledzi swoich ulubionych vloggerów, streamerów i inne, będące na topie kanały. Jak upewnić się, że Twoje dziecko nie ogląda niczego niewłaściwego dla jego wieku? Nie każdy wie, że serwis ma wbudowany mechanizm kontroli rodzicielskiej, a można także skorzystać z oprogramowania firm trzecich, jak np. Qustodio, które umożliwiają filtrowanie treści, wskazanych aplikacji oraz witryn internetowych, a nawet ustalenie limitu czasu, jaki dziecko może spędzać w sieci…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook otworzy w Londynie nietypową kawiarnię
Zastanawialiście się kiedyś, jak smakowałaby facebookowa kawa? Wygląda na to, że będziemy mogli się o tym przekonać pod koniec sierpnia.
Takiej informacji na temat Facebooku wielu z nas się nie spodziewało. Jak donosi WeRSM, Facebook planuje otworzyć w stolicy Wielkiej Brytanii kawiarnię. Nie będzie to jednak zwykłe miejsce, w którym napijemy się kawy. Co odróżni je od innych miejscówek w Londynie?…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook walczy z aplikacjami generującymi kliknięcia w reklamy
Facebook złożył pozew przeciwko firmom udostępniającym fałszywe aplikacje, które bez wiedzy użytkownika sztucznie klikały w reklamy. Tylko w zeszłym miesiącu użytkownicy pobrali ze sklepu Google Play fałszywe aplikacje ponad 32,5 milionów razy!
Dwie firmy, jedna z Singapuru, druga z Hong Kongu, stworzyły aplikacje, które bez wiedzy użytkowników i w niewidoczny dla nich sposób automatycznie „klikały” w reklamy zamieszczane w serwisie Facebooka. Udostępniane w sklepie Google programy o różnych funkcjonalnościach autorstwa LionMobi i JediMobi zostały pobrane w sumie ponad 217 milionów razy, generując gigantyczny zarobek dla twórców aplikacji oraz straty reklamodawców…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak prowadzić fanpage na Facebooku?
Social media są narzędziem, którego nie można nie doceniać, prowadząc przedsiębiorstwo. Jego właściwe wykorzystanie pozwala między innymi na kształtowanie wizerunku firmy, realizowanie działań związanych ze sprzedażą, promowanie swoich produktów i usług, a nawet obsługę klientów, wspieranie działań w zakresie employer brandingu czy rekrutacji pracowników. Możliwości oferowane przez kanały społecznościowe są ogromne i tylko od nas zależy, gdzie i w jaki sposób będziemy działać (a nie lepiej je wykorzystywać?).
Spośród wszystkich serwisów niekwestionowanym numerem jeden jest Facebook, którego liczba użytkowników w samej tylko Polsce przekroczyła 15,48 mln. Ponadto kanał ten nieustannie ewoluuje, oferując nowe możliwości nie tylko zwykłym (może lepiej indywidualnym?) użytkownikom, ale również przedsiębiorcom. Dlatego też zebraliśmy i opracowaliśmy najważniejsze wskazówki pozwalające na prowadzenie skutecznych działań przez firmy na Facebooku…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook testuje tryb ciemny
Tryb ciemny jest pożądany przez wiele osób w różnych sytuacjach – od obsługi systemu operacyjnego po przeglądanie sieci. Facebook testuje mocno swoją „ciemną wersję”.
Tryb ciemny to nie tylko ulga dla oczu, ale również i oszczędność energii na urządzeniach mobilnych. W wielu przypadkach poprawia także estetykę przeglądanych stron i ułatwia czytanie. Dlatego coraz więcej deweloperów zdecydowało się na wprowadzenie do swoich witryn i aplikacji tych stron, w tym najwięksi – jak Google, Microsoft, Twitter. Teraz Facebook ogłosił, że pracuje nad nim w swojej aplikacji na system Android…
Więcej dowiesz się u źródła >12 faktów o LinkedIn w 2019 roku, które musisz znać
Największa na świecie sieć profesjonalistów o nazwie LinkedIn rozrasta się niczym bujna roślinność puszczy amazońskiej. Z dnia na dzień przybywa użytkowników tej platformy, pojawiają się nowe funkcjonalności, a statystyki szaleją. W dalszym ciągu jednak pojawia się grupa sceptyków, którzy z przymrużeniem oka spoglądają w kierunku możliwości, jakie oferuje LinkedIn w obszarze zawodowo-biznesowym. Należycie do jednych z nich? Koniecznie zapoznajcie się z 12 faktami o LinkedIn, które pozwolą Wam spojrzeć na tę platformę trochę w innym świetle i lepiej zdefiniować tę przestrzeń w kontekście własnych potrzeb.
LinkedIn liczy obecnie ponad 645 mln użytkowników
LinkedIn w ujęciu globalnym to już ponad 645 mln zarejestrowanych użytkowników, z czego 2,5 mln (polskie ustawienia językowe) w Polsce. Średnio co sekundę rejestrują się więcej niż 2 nowe osoby. 70% członków tej platformy pochodzi spoza USA. LinkedIn w swoje bazie posiada już ponad 30 mln firm, a nowych stron firmowych z dnia na dzień przybywa…
Więcej dowiesz się u źródła >Korzystasz z Creator Studio? Możesz już planować posty na Instagrama
Użytkownicy Creator Studio mogą już publikować i planować posty na Instagrama z poziomu komputera.
Użytkownicy Instagrama od dłuższego czasu poszukiwali sposobów na planowanie postów w aplikacji. Dotychczas było to możliwe głównie dzięki zewnętrznym narzędziom i serwisom. Teraz opcja ta pojawiła się w Creator Studio…
Więcej dowiesz się u źródła >