Z ostatniej chwili
Reklamy na Instagramie. Dzielenia się wydarzeniami z życia na Facebooku, NOWOŚCI. Google+ zniknie w kwietniu 2019 roku! Facebook i VoD

Reklamy na Instagramie. Dzielenia się wydarzeniami z życia na Facebooku, NOWOŚCI. Google+ zniknie w kwietniu 2019 roku! Facebook i VoD

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Reklamy na Instagramie – o tym powinieneś wiedzieć

Instagram podaje, że liczba miesięcznych aktywności użytkowników sięga ponad 1 miliard. Czyni go to jednym z najatrakcyjniejszych i najszybciej rozwijających się narzędzi reklamowych. Jednak czy wyświetlane użytkownikom sponsorowane materiały są zgodne z polityką ochrony danych osobowych?

Instagram intensywnie pracuje nad wprowadzaniem wszelkich funkcji, które mogą przełożyć się na zyski ze sprzedaży. Według SumAll w roku 2013 okazał się najbardziej efektywną platformą społecznościową w komunikacji marketingowej. W 2017 roku Instagram, należący do Facebooka, wprowadził możliwość dodawania materiałów video lub zdjęć, które znikają z profilu po upływie 24 godzin…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowe sposoby dzielenia się wydarzeniami z życia na Facebooku

Facebook zaprezentował rozszerzone możliwości informowania o ważnych wydarzeniach z życia. Co nowego zobaczymy w serwisie?

Użytkownicy social media chętnie dzielą się radością i pozytywnymi wspomnieniami ze swojego życia postując na temat aktualnych, ważnych dla nich wydarzeń. Jednym z kanałów, w jakim znajdziemy tego typu treści jest Facebook. Aby doświadczenia użytkowników na tym polu były jeszcze lepsze, twórcy serwisu przeprojektowali funkcję „Wydarzenia z życia”, aby zaoferować więcej sposobów na upamiętnianie ważnych chwil i pomóc widzieć je znajomym…

Więcej dowiesz się u źródła >


Google+ zniknie szybciej – w kwietniu 2019 roku

Koncern ogłosił niedawno, że zamknie serwis społecznościowy w sierpniu przyszłego roku. Jak okazuje się teraz, operacja zostanie przyśpieszona o 4 miesiące. Głównie za sprawą wykrytego programistycznego błędu, który zagrażał bezpieczeństwu danych należących do 52 milionów użytkowników.

Planowo Google zamierzał wyłączyć usługę w sierpniu przyszłego roku. Samo API serwisu powinno jednak przestać działać w ciągu najbliższych 90 dni, a w kwietniu 2019 zniknie konsumencka wersja serwisu. Wcześniejsze zamknięcie portalu społecznościowego to skutek problemów dotyczących bezpieczeństwa, wykrytych przez internetowego giganta…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook chce sprzedawać dostęp do platform VoD

Od kilku miesięcy trwają rozmowy między FB a platformami streamingowym, m.in. z HBO, Showtime’em i z popularną w stanach siecią kablową Starz dotyczące sprzedaży ich usług w serwisie społecznościowym.

Facebook rozmawia nie tylko o możliwości kupowania dostępu przez FB, ale także o możliwości oglądania tych kanałów bezpośrednio w swojej aplikacji…

Więcej dowiesz się u źródła >


Instagram rusza do walki z komunikatorami – nowa funkcja to najlepszy dowód

Gdy Instagram startował w 2010 roku, w ogóle nie przypominał platformy, którą jest teraz. Po ograniczeniu do kwadratowych zdjęć nie ma już śladu – Instagram stał się siecią społecznościową, a teraz staje się komunikatorem z prawdziwego zdarzenia.

Nakładanie filtrów, dzięki którym zwykłe fotografie stawały się niezwykłe, to wszystko na co było stać na początku Instagram. Ale dzisiaj aplikacja nie przypomina już tego, czym była na samym początku, a jeśli szukacie potwierdzenia dla obrania zupełnie nowej ścieżki w rozwoju Instagrama, to bezapelacyjnie jest nim odejście z firmy Kevina Systroma, który najwyraźniej miał dosyć niezgodnych z pierwotnym założeniem działań. Instagram staje się powoli drugim Facebookiem, tylko takim bardziej cool, bo nie jest Facebookiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

FELIETON: media internetowe są gorsze od tradycyjnych?

To pytanie stawiam w internecie, zatem sprawa może wydawać się podejrzana. Niemniej, rywalizacja pomiędzy portalami a np. gazetami czy telewizją istnieje. Obydwie strony spoglądają na siebie zazdrośnie, nie zawsze rozumiejąc się nawzajem. A internet zmienia styl i charakter mediów, również tych tradycyjnych.

Dziennikarz cyfrowy dojrzewa

Kilkanaście lat temu dziennikarstwo internetowe (wtedy pewno jeszcze niejeden zawahałby się, czy to w ogóle dziennikarstwo) niewątpliwie traktowano jak coś gorszego – niechciany kuzyn, na którego reporterzy pracujący dla dzienników i mediów elektronicznych patrzyli z wysoka. Zresztą, internet był wtedy względnie słaby. Nie dawał przebicia – politycy jeszcze do niedawna w kampaniach polegali niemal wyłącznie na telewizji i billboardowych reklamach, podobnie myślał biznes…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA