Aplikacja Facebook znika z Microsoft Store
Niespodziewanie ze sklepu Microsoftu zniknęła aplikacja Facebook. I jak podaje producent – już więcej jej nie będzie.
Facebook to sieć społecznościowa, której używa ponad dwa miliardy ludzi. Aplikacja powstała po to, aby można było wchodzić do niej bezpośrednio, bez konieczności uruchamiania przeglądarki internetowej. Jak się jednak okazuje, niewiele osób korzystało z tego rozwiązania. Większość użytkowników wchodził do sieci właśnie poprzez przeglądarkę. Dlatego Facebook zdecydował, że nie ma sensu dłużej rozwijać dedykowanej aplikacji i bez żadnej zapowiedzi usunął ją ze sklepu Microsoft Store…
Więcej dowiesz się u źródła >Zdjęcia 3D na Facebooka już nie tylko dla posiadaczy nowych iPhonów i topowych Androidów
Jeśli zawsze chcieliście wrzucić trójwymiarowe zdjęcie na Facebooka, ale nie mieliście do tego sprzętu – idzie nowe. Serwis dopracował swój algorytm, by udostępnić go jak największej liczbie użytkowników.
Zdjęcia 3D, czy raczej fotki udające zdjęcia 3D pojawiały się na Facebooku od końca 2018 roku, przy czym ta zabawa była ograniczona do posiadaczy nowych iPhonów. Później funkcja trafiła też na Androida, ale tu również pojawiło się ograniczenie do konkretnych modeli smartfonów…
Więcej dowiesz się u źródła >Media społecznościowe w czasach zarazy
Dlaczego w obliczu koronawirusa social media mogą nam zaszkodzić?
Gdy jako nastolatka otrzymałam w prezencie książkę Gabriela Garcí Márqueza “Miłość w czasach zarazy”, nie przypuszczałam, że po latach jej tytuł będzie kojarzył mi się z obecną rzeczywistością. Tam jednak epidemia cholery gra drugoplanową rolę. Dziś pandemia koronawirusa jest niestety głównym bohaterem. Nie tylko na świecie, ale i w mediach społecznościowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook testuje przesyłanie Stories do Instagrama
W jaki sposób przesyłanie Stories z Facebooka na Instagrama może być użyteczne dla użytkowników?
Facebook i Instagram są ze sobą połączone nie tylko jedną firmą, ale także tym, że wiele funkcji możemy obsłużyć od razu z poziomu dwóch aplikacji. Przykładem może być tu przesyłanie Stories z Instagrama na Facebooka. Czy już niedługo będzie to też możliwe w drugą stronę?…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook Creator Studio – dlaczego warto z niego korzystać?
Facebook Creator Studio to narzędzie, które otworzyło przed nami wiele możliwości. Przede wszystkim zgromadziło różne funkcje publikacji postów, co w znaczący sposób ułatwiło zarządzanie kontami firmowymi. Niedawno doczekaliśmy się mobilnego odpowiednika kreatora, dzięki któremu będziemy mogli korzystać z dostępnych opcji wszędzie i o każdej porze.
Możliwości Facebook Creator Studio
Creator Studio zawiera wszystkie narzędzia, jakich potrzebujemy do zarządzania publikacjami. Umożliwia twórcom poruszanie się w przestrzeni Facebook’a w intuicyjny sposób. Co najważniejsze – daje dostęp do wszystkich kont firmowych z poziomu jednej aplikacji…
Więcej dowiesz się u źródła >FACEBOOK ZLIKWIDOWAŁ LUKĘ W ZABEZPIECZENIACH DZIĘKI WSPÓŁPRACY HINDUSKIM PROGRAMISTĄ
Facebook prowadzi specjalny program dla programistów, którzy poprzez odkrycie błędów w kodzie mogą otrzymać sporo pieniędzy. Amol Baikar, jeden z ekspertów zauważył poważną lukę w zabezpieczeniach platformy. Dzięki jej wykryciu i poinformowaniu o tym przedstawicieli portalu społecznościowego zdobył aż 55 tysięcy dolarów. Problem dotyczył funkcji “Zaloguj się przez Facebook”.
Jeszcze w grudniu ubiegłego roku hinduski badacz bezpieczeństwa zauważył, że funkcja “zaloguj się przez Facebooka” zawiera lukę. Chodzi o to, że haker mógłby przejąć kontrolę nad przepływem OAuth, co spowodowałoby kradzież tokenów dostępu użytkownika…
Więcej dowiesz się u źródła >Które marki cieszą się największym zainteresowaniem na TikToku?
W jaki sposób TikTok może pomóc w promocji naszej marki?
Jeszcze kilka lat temu, gdyby jakaś poważna marka postanowiła reklamować się na Musical.ly, czyli obecnym TikToku, raczej nie byłoby to dobrze odebrane. Tym czasem dziś w chińskiej aplikacji pojawia się ich bardzo dużo i każda walczy o atencję odbiorcy. Jakie są najlepsze praktyki dotyczących owych działań? Zobacz poniższy raport…
Więcej dowiesz się u źródła >KONTROLA RODZICIELSKA NA TIKTOKU. NOWA FUNKCJA SERWISU
TikTok to obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji dostępnych w sklepach Google Play i Apple Store. Użytkownicy dodają na niej krótkie filmiki, gdzie często tańczą do ulubionej muzyki, bądź też prezentują śmieszne zachowania. W Polsce aplikacja ta również jest bardzo popularna (pobrano ją już 5,7 mln razy), a na całym świecie może się pochwalić łącznie ponad miliardem pobrań. Obecnie największą grupą użytkowników serwisu są młodzi ludzie, których wiek nie przekracza 24 lat. Dlatego też twórcy TikToka przygotowali nową funkcję, która ma na celu usprawnienie kontroli rodzicielskiej nad aplikacją.
Nowe funkcje
Przedsiębiorstwo zajmujące się rozwojem aplikacji uruchomiło tryb kontroli rodzicielskiej, które pozwala powiązać konto dziecka i rodzica lub opiekuna. Dzięki temu rodzice mogą kontrolować czas, jaki dzieci spędzają podczas przeglądania filmików. TikTok pozwala na zarządzanie czasem za sprawą prostej funkcji. Opiekun może ustawić ograniczenia takie jak blokada wiadomości przychodzących od konkretnych kont…
Więcej dowiesz się u źródła >PROFIL FIRMOWY W SERWISIE LINKEDIN. OTO 4 WSKAZÓWKI, JAK SKUTECZNIE GO PROWADZIĆ
LinkedIn to przestrzeń, która zyskuje coraz większą popularność w profesjonalnym budowaniu wizerunku zarówno pracodawcy, jak i pracownika. Jest świetnym narzędziem do nawiązywania kontaktów biznesowych, prezentowania działalności firmy bądź jej pracowników oraz szukania i umieszczania ofert pracy. Jak prowadzić profil na LinkedInie? Oto 4 najważniejsze zasady, dzięki którym stworzysz skuteczne i reprezentatywne konto.
Wiele osób zapomina o podstawowej rzeczy – nie uzupełnia wszystkich informacji na swoim profilu. Przekłada się to na jego nieefektywność i słabą widoczność w wyszukiwarce. Algorytm LinkedIn’a podczas wyszukiwania na początku wyświetla te konta, które są najbardziej wydajne, czyli wypełnione. Dlatego warto je dokładnie uzupełnić, aby być widocznym dla innych użytkowników…
Więcej dowiesz się u źródła >TWITTER TESTUJE ZNIKAJĄCE TWEETY. CZY TO DOBRY RUCH?
Twitter uruchomił nową funkcję o nazwie Fleets, która jest podobna do Stories na Facebooku i Instagramie. Obecnie testowana jest w Brazylii i dostępna tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Jak eksperci oceniają ten pomysł?
W przeciwieństwie do zwykłych tweetów, Fleets nie można przesyłać dalej, a same znikają po 24 godzinach. Jedynym sposobem, w jaki inni użytkownicy mogą zareagować na te treści, jest wysłanie bezpośrednich wiadomości (DM) do osoby, która jest ich autorem…
Więcej dowiesz się u źródła >