Z ostatniej chwili
Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie! Linkowanie wewnętrzne. Jak tworzyć artykuły, które sprzedają Tworzenie stron za darmo
Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie! Linkowanie wewnętrzne. Jak tworzyć artykuły, które sprzedają Tworzenie stron za darmo

Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie! Linkowanie wewnętrzne. Jak tworzyć artykuły, które sprzedają? Tworzenie stron za darmo?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Błędy SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie strony

W SEO nie ma miejsca na błędy. Nawet niewielkie potknięcia mogą doprowadzić do prawdziwej katastrofy, jaką jest zmniejszenie widoczności serwisu. Błędy w indeksowaniu, 404, niepoprawne adresy URL to tylko niektóre problemy, z którymi mierzy się specjalista od optymalizacji. Jakie błędy w SEO możesz spotkać na swojej drodze?

Strona ładująca się powoli

Strona, która ładuje się dłużej niż 10 sekund jest opuszczana niemal w 100% przypadków. Dlatego bardzo ważna jest optymalizacja strony pod względem budowy, działania i zawartości. Wszystkie te aspekty mogą mieć wpływ na ładowanie się strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linkowanie wewnętrzne – jak wpływa na Pozycjonowanie Stron?

Pozycjonowanie strony internetowej to nie tylko działania na zewnątrz, jak linkowanie z innych serwisów. Oczywiście taka optymalizacja SEO ma niebagatelny wpływ na pozycję witryny, ale nie mniej ważne są dla niego procesy zachodzące bezpośrednio na stronie. Dlatego profesjonalne agencje kładą tak duży nacisk na techniczną optymalizację, wartościowe treści w witrynie oraz linkowanie wewnętrzne. Chcesz dowiedzieć się, jak ten ostatni proces działa i jakie korzyści może Ci przynieść? Przeczytaj poniższy artykuł!

Co to jest linkowanie wewnętrzne?

Każda strona internetowa zawiera linki wewnętrzne i zewnętrzne.

Link wewnętrzny to link z jednej strony do drugiej strony w tej samej domenie. Mówimy o zwykłych linkach tekstowych z jednej strony w witrynie do drugiej. Oczywiście nawigacja w Twojej witrynie jest przykładem wewnętrznego linkowania, ale tutaj mówimy o linkach w treści, na stronach. Google używa linków, aby dowiedzieć się, jakie treści w Twojej witrynie są powiązane i jakie są ich wartości…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak tworzyć artykuły, które sprzedają? Cykle treści w strategii content marketingowej

Nieodłączną częścią działań performance’owych jest oparta na danych strategia content marketingowa. A jak tworzyć artykuły, by osiągały efekt, którego pragniesz? Tutaj pomoże Ci stworzenie specjalnych cykli treści. W tym artykule znajdziesz o nich najpotrzebniejsze informacje, które możesz wykorzystać w codziennej pracy.

Czas na skuteczny content marketing. Co to są cykle treści? Po co je tworzyć?

Nikogo już nie trzeba przekonywać, że content marketing działa i sprzedaje. Według badań Content Marketing Institute aż 93% marketerów B2B używa content marketingu. To pokazuje, jak popularne jest tworzenie treści. Nie chodzi jednak tylko o pisanie jakichś tam tekstów, niejednokrotnie nawet niezoptymalizowanych pod kątem SEO (tak, to wciąż się zdarza!). Gwarantem skuteczności content marketingu jest przemyślana strategia oparta na danych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tworzenie stron [prawie] za darmo? To jest możliwe…

Cześć! Dziś wracam do Ciebie z tematem programu Publii, o którym pisałem wcześniej na łamach Techformator.pl. A konkretniej chcę Ci pokazać, w jaki sposób połączyć program zainstalowany na Twoim komputerze z własnym serwerem. I przejść od razu do publikacji artykułów na stronie lub możesz wybrać opcję alternatywną, jeśli nie posiadasz swojej strony.

W moim pierwszym artykule, nie udało mi się zawrzeć wszystkiego, co chciałbym napisać o programie Publii. Dlatego, żeby nie być gołosłowny, pokażę dwie metody synchronizacji z serwerem oraz z repozytorium Github…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy zawsze warto prowadzić bloga firmowego?

Większość przedsiębiorców posiadających stronę internetową automatycznie zakłada blog firmowy. To narzędzie sprawdza się z kilku powodów: pomaga rozwijać treść w serwisie i wspierać proces pozycjonowania, pozwala edukować klientów oraz budować wizerunek eksperta, stanowi dodatkowy kanał do pozyskiwania zapytań ofertowych (leadów).

Czy jednak blogowanie należy do działań marketingowych, które powinien podejmować każdy właściciel internetowego biznesu? Nie. Nie zawsze i nie w każdej branży firmowy blog stanowi skuteczną formę reklamy online. Zamiast niego można sięgnąć po inne, contentowe rozwiązania. Jakie? Pozwól, że przybliżę Ci równie efektywne narzędzia marketingu treści, które dla Ciebie mogą stanowić zdecydowanie lepsze rozwiązanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Darmowe narzędzia od Google pomocne w trakcie wykonywania audytu SEO

Audyt strony internetowej pod kątem SEO to dokument, który powstaje w wyniku analizy strony ze względu na szereg kryteriów onsite oraz offsite. Cechą audytu jest szczegółowość oraz szerokie podejście do tematu poprzedzone czasem pracy liczonym w godzinach. W trakcie przygotowywania dokumentu z zaleceniami, korzysta się z wielu narzędzi. Zobaczmy więc pierwszą grupę – narzędzia od Google.

Ten artykuł jest początkiem serii wpisów na temat narzędzi pomocnych w trakcie audytu SEO. W każdym wpisie przedstawimy inną grupę narzędzi wraz z krótkim opisem…

Więcej dowiesz się u źródła >


Dane strukturalne i elementy rozszerzone – sposób na lepszy CTR

Na początku chciałbym wyjaśnić Ci czym właściwie są dane strukturalne. Zapewne spotkałeś się z nimi właśnie pod nazwą danych strukturalnych czy nazwami jak: mikrodane, znaczniki schema, znaczniki semantyczne, opisy i elementy rozszerzone, rich snippets itd.

Jakby ich nie nazywać, wszystko sprowadza się do umieszczenia dodatkowych „elementów” w kodzie źródłowym Twojej witryny. Zadaniem tych elementów jest zdefiniowanie lub odpowiednie oznaczenie liczb, cyfr czy wyrazów dla algorytmu Google. Wynikiem tych oznaczeń mają być dodatkowe elementy przy Twojej stronie w wynikach wyszukiwarki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym są dane strukturalne?

Podczas wyszukiwania w Google każdy z nas miał styczność z tzw. danymi strukturalnymi. Gwiazdki, opinie, zdjęcia… Wszystko to pojawia się na stronie wyszukiwania w Google. Pola tego typu, przyporządkowane do naszego wyniku wyszukiwania, mogą znacząco podnieść CTR strony. Tylko jak wprowadzić wizualne bajery tego typu?

Czym są dane strukturalne?

Dane strukturalne, czyli schema, odpowiadają właśnie za gwiazdki, miniaturki i dodatkowe wiersze wyników wyszukiwania. Odpowiednia implementacja danych strukturalnych sprawi, że snippet strony będzie wyglądać świetnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Badania użyteczności strony internetowej – obalamy 10 mitów z nimi związanych

Ile razy prosiliście swoich przyjaciół o rekomendację najlepszego hotelu w Grecji, czy radziliście się w sprawie kupna samochodu? Pewnie nie raz. A ile osób spytaliście o to, czy strona internetowa, którą niedawno postawiliście, jest użyteczna?

No właśnie… A to przecież od tego, ilu klientów przyciągnięcie na swoją witrynę, zależy kierunek Waszych wakacyjnych wojaży i marka samochodu, który stanie w garażu. W TenseApp! wierzymy w to, że dobrze przeprowadzone badania użyteczności mają sens. Dzięki połączeniu metod ilościowych i jakościowych oraz wywiadom z realnymi użytkownikami, jesteśmy w stanie tworzyć strony, które sprzedają. Poniżej obalamy najczęściej pojawiające się mity na temat badań użyteczności. Zapraszamy do lektury!…

Więcej dowiesz się u źródła >

W 2005r Google zaprezentował światu SEO atrybut rel=”nofollow”. Ten atrybut  stanowił odpowiedź największej wyszukiwarki na świecie na sposób walki ze spamerskimi komentarzami, które wprost zalewały blogi internetowe. Mowa tutaj o sekcji z komentarzami, która była wyjątkowo chętnie wykorzystywana jako źródło backlinków.

Kilka tygodni temu nastąpiła zmiana, nie tylko w sposobie postrzegania oznaczonych w ten sposób odnośników, ale także z uwagi na wdrożenie zupełnie nowych atrybutów rel=”sponsored” oraz rel=”ugc”. Warto dowiedzieć się co dokładnie oznaczają, jak je stosować i jakie zmiany niosą dla branży SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wpływ mapy XML na pozycjonowanie strony www

Mapa witryny XML to plik umieszczony w katalogu głównym strony www z listą stron (zakładek), które znajdują się w danej witrynie. Ten czytelny dla botów wyszukiwarek internetowych protokół został opracowany po to, aby zapewnić webmasterom znormalizowany sposób listowania stron, które powinny być indeksowane przez wyszukiwarki. Mapa XML zwykle zawiera dodatkowe informacje o każdej zakładce. Te dodatkowe informacje sprawiają, że mapa witryny XML jest przydatna w wielu sytuacjach.

Dlaczego warto stworzyć mapę XML strony www?

Posiadanie mapy XML strony www może poprawić jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Jest to jednak szczególnie przydatne, gdy:

  • Posiadasz stronę internetową o skomplikowanej strukturze, która ma wiele linków wewnętrznych.
  • Twoja strona www jest nowa lub masz tylko kilka linków zewnętrznych
  • Twoja strona www ma dynamiczne zakładki (dotyczy głównie sklepów internetowych)…
Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego Twoje reklamy się nie wyświetlają? Najczęstsze powody

Zastanawiasz się, dlaczego po raz kolejny – pomimo doładowania środków i skonfigurowania kampanii – Twoje reklamy Google Ads się nie wyświetlają? Wszystko ustawiłeś, jak należy, ale wciąż kampania nie wystartowała? Zapoznaj się z 11 najczęstszymi “zaniedbaniami”, które mogą prowadzić do blokady wyświetlania reklam Google Ads.

Powód 1. Brak środków

Bardzo częstym powodem jest po prostu brak środków na koncie Google Ads. Dlatego warto monitorować datę ważności podpiętej karty oraz przede wszystkim – ilość dostępnych na niej środków…

Więcej dowiesz się u źródła >

UX i SEO – przyjaciele czy wrogowie?

UX i SEO to dwa skróty, które w kontekście walki o wysokie pozycje w Google coraz częściej pojawiają się obok siebie. Powstaje jednak pytanie czy UX i SEO grają do jednej bramki? Czy to, co jest celem UX jest jednocześnie celem SEO?

UX – co to jest?

UX czyli User Experience to cała szkoła projektowania i tworzenia stron, której celem jest stworzenie strony idealnej. Nie chodzi jednak o jej wygląd zgodny ze sztuką projektowania graficznego (choć i to ma znaczenie), ale o jej funkcjonalność i intuicyjność. Strona zgodna z zasadami UX powinna być tak zaprojektowana, żeby nie trzeba się było zastanawiać gdzie kliknąć, aby dotrzeć do kolejnego artykułu, jak znaleźć dane kontaktowe czy co zrobić, żeby pozbyć się irytującego pop-upa zasłaniającego cały ekran. To strona, po której użytkownik porusza się z łatwością i nie musi wcielać się w detektywa, żeby znaleźć to, czego potrzebuje…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Jeden komentarz

  1. Na pewno, aby popełniać mniej błędów, trzeba znać terminy w branży. Polecam różnego rodzaju słowniki marketingowe SEO/SEM itd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA