Facebook będzie promował treści pochodzące z wiarygodnych źródeł
Firma Marka Zuckerberga wytacza ciężkie działa przeciw fałszywym informacjom. Większe szanse na wyświetlenie się użytkownikom będą miały wiadomości dostarczane przez bardziej zaufane profile. Zmiany dotkną także kont biznesowych.
Według wielu specjalistów od komunikacji żyjemy w epoce tzw. postprawdy. Facebook planuje walczyć z tym zjawiskiem, nadając priorytet informacjom pochodzącym z wiarygodnych źródeł, o czym wspominaliśmy już w CHIP-ie. Pytanie: jak serwis zamierza oceniać, które źródło jest, a które nie jest wiarygodne?…
Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl
Przewodnik po ustawieniach fanpage’a i grupy na VK.com
Każda kampania na VK powinna zaczynać się od prawidłowego opracowania profilu firmowego. Nawet jeżeli z reklam odsyłasz użytkownika do strony internetowej, często znaczna część z nich najpierw wchodzi do fanpage’a a dopiero potem podejmuje decyzję czy przejść dalej.
W tym tekście opisałem wszystkie ustawienia społeczności na VK, o których musisz wiedzieć:
- Stworzenie społeczności
- Dodanie logotypu
- Dodanie okładki
- Edycja podstawowych informacji (opis, link itp.)
- Edycja dodatkowych parametrów społeczności (branża, ograniczenia wiekowe, adres strony internetowej)
- Ustawienie sekcji społeczności:…
Więcej dowiesz się na: http://www.konstantinkanin.com
Facebook otworzy w Polsce centrum szkoleniowe
Światowy gigant chce podnieść kompetencje cyfrowe swoich użytkowników, a szczególnie małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach programu Community Boost, jeszcze w tym roku, w Polsce powstanie centrum szkoleniowe, które pomoże w realizacji tego celu.
Facebook odgrywa ogromne znaczenie nie tylko dla milionów indywidualnych użytkowników, ale i firm, których jest w serwisie już 70 milionów. Obserwując to, jak ogromny wpływ ma na ich życie i kontakty, jego twórcy postanowili podjąć działania, które wspierają rozwój jego społeczności. Dlatego też Facebook ogłosił programCommunity Boost EU, w ramach którego możliwy będzie rozwój kompetencji cyfrowych i wyposażenie mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy…
Więcej dowiesz się na: https://socialpress.pl
Polska z własnym Centrum Szkoleniowym Facebooka
22.01.2018 r. Facebook poinformował o otwarciu trzech Centrów Szkoleniowych i…jedno z nich znajdzie się w Polsce!
Facebook chce podnieść kompetencje swoich użytkowników. Szczególnie zależy mu na małych i średnich przedsiębiorcach. Samych firm zarejestrowanych w serwisie jest już 70 milionów!…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Facebook nauczy skuteczniej korzystać z technologii. W Polsce powstaną ośrodki szkoleniowe
Facebook wychodzi z nową inicjatywą. Firma zamierza nauczać skuteczniejszego korzystania z nowych technologii. Program zostanie skierowany do kilkuset tysięcy osób i co ciekawe, również w Polsce. Na terenie naszego kraju mają powstać specjalne ośrodki szkoleniowe i Polska będzie jednym z trzech krajów w Europie z takimi placówkami.
Mark Zuckerberg ma nowy pomysł. Założyciel Facebooka chce skutecznie nauczać korzystania z nowych technologii. Program zostanie skierowany do kilkuset tysięcy osób i na liście państw, gdzie pojawi się nowa oferta, jest także Polska…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook ogłasza Flick. To nowa jednostka czasu dłuższa od nanosekundy
Facebook ogłosił powstanie nowej jednostki czasu. Nazwano ją Flick i wiemy, że jest ona trochę dłuższe od nanosekundy. Długość Flicka wynosi dokładnie 1/705600000 sekundy. Flick jest połączeniem słów 'frame” i „tick”. Jednostkę stworzono z myślą o twórcach efektów specjalnych czy osobach pracujących w branży filmowej.
Flick jest nową jednostką czasu, którą opracował Christopher Horvath, jeden z pracowników działu VR Facebooka. Flicks mają na celu pomóc w branży filmowej i VR. W szczególności tam, gdzie stosowane są efekty specjalne. 1 Flick stanowi 1/705600000 sekundy, co przekłada się na 1,41723356 nanosekundy…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi
Prowadzisz sklep internetowy, ale chcesz dotrzeć do szerszej grupy klientów? Możesz wesprzeć sprzedaż również przy użyciu platform online. Allegro czy Google Shopping to nie jedyne dostępne rozwiązania. Sklep na Facebooku wyróżni Twoją ofertę i pomoże konsumentom zaznajomić się z dostępnymi artykułami. Zobacz, jak stworzyć sekcję do promocji produktów w ramach firmowego fanpage’a.
Sekcja Sklep przyciągnie użytkowników do Twojej oferty
Sklep na Facebooku – wbrew temu, co sugeruje nazwa – nie funkcjonuje jako bezpośredni kanał sprzedaży…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników
Facebook ma odzyskać swój społecznościowy charakter. Pierwszym krokiem w kierunku zmian będzie aktualizacja News Feedu. Priorytet zyskają treści publikowane przez osoby prywatne, a mniej widoczne staną się posty firm i wydawców. Martwić nie muszą się jednak osoby zarządzające fanpage’ami, które skutecznie angażują użytkowników.
2018 rokiem zmian na Facebooku
W zeszłym roku pojawiła się informacja, że Facebook testuje rozwiązanie prowadzące do całkowitego „wyczyszczenia” News Feedu z firmowych stron…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Snapchat Stories pojawią się w sieci
Snapchat robi spory krok i wychodzi ze swojej strefy komfortu. Firma ma pozwolić użytkownikom na udostępnianie treści poza aplikacją mobilną. Będzie można to zrobić w taki sam sposób, w jaki udostępnia się link do czegoś czy jakiś tweet. Na razie nowinka ta ma ograniczony zasięg, ale prawdopodobnie pojawi się dla wszystkich użytkowników.
Snapchat ma pozwolić na udostępnianie Stories poza aplikacją. Na razie treści pochodzą tylko od partnerów medialnych Snapchat Discover, Our Stories oraz Stories z różnorakich wydarzeń…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Twitter: setki pracowników przeglądają nasze prywatne wiadomości?
James O’Keefe, amerykański dziennikarz śledczy, opublikował na swojej stronie Project Veritas nagrania pracowników Twittera, w których przyznają się oni do tego, że spory zespół ludzi ma nieograniczony dostęp do wszystkich danych umieszczonych w serwisie – w tym prywatnych wiadomości użytkowników. Twitter zaprzecza.
Na zaaranżowanym spotkaniu z ukrytą kamerą osoby wspierające Project Veritas przeprowadziły swobodną pogawędkę z kilkoma osobami zatrudnionymi w Twitterze. Inżynierowie oprogramowania i specjaliści zajmujący się na platformie bezpośrednimi wiadomościami m.in. Clay Haynes, Pranay Singh czy Mihai Alexandru Florea przyznali, że Twitter pozyskuje wszystkie możliwe dane presonalne i śledzi swoich użytkowników w każdym momencie, by następnie sprzedawać ich wirtualne profile reklamodawcom…
Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl