Facebook aktualizuje rozwiązania kontroli bezpieczeństwa marki i narzędzia do ochrony praw autorskich
Facebook, rozbudowując mechanizmy bezpieczeństwa marek, aktualizuje aplikację „Prawa autorskie do znaków towarowych i reklam”. Chce w ten sposób dostarczyć reklamodawcom narzędzie lepiej dostosowane do ich potrzeb biznesowych, a użytkownikom dać dostęp do wysokiej jakości treści.
Aktualizacje dotyczące bezpieczeństwa marki
Facebookowi zależy, aby właściciele treści objętych prawami autorskimi mogli na nich zarabiać – także wtedy, gdy zostaną one wykorzystane przez inną stronę. Dlatego od teraz za pośrednictwem Menedżera praw autorskich ich właściciele mogą zgłaszać roszczenia i pobierać pieniądze za reklamy wykorzystujące ich chronione materiały. Wystarczy, że są one opublikowane na stronach, które spełniają Standardy społeczności i Zasady monetyzacji dla partnerów, a ich treść jest zgodna z Zasadami monetyzacji treści…
Więcej dowiesz się u źródła >5 porad, które pomogą Ci wypromować stronę internetową na Facebooku
W jaki sposób możesz zachęcić do odwiedzenia swojej strony www za pomocą Facebooka?
Popularność Facebooka nie maleje. Zgodnie z najnowszymi danymi, najbardziej znany serwis społecznościowy odnotowuje 2,8 mld aktywnych użytkowników miesięcznie. Na platformie działa też ponad 80 mln stron biznesowych. Zatem nie ma wątpliwości, że cały czas warto korzystać z social media, aby promować swój biznes…
Więcej dowiesz się u źródła >Będzie Instagram dla dzieci? Facebook już nad nim pracuje
Facebook pracuje nad „dziecięcą” wersją Instagrama – serwis umożliwiłby bowiem zakładanie kont użytkownikom poniżej 13. roku życia. Nowy portal umożliwiłby młodocianym internautom udostępnianie zdjęć oraz kontaktowanie się ze znajomymi w bezpieczny sposób, m.in. poprzez kontrolę rodzicielską.
Na tę chwilę zakładanie kont na Instagramie jest możliwe wyłącznie dla użytkowników powyżej 13. roku życia. Okazuje się jednak, że twórcy platformy chcą stworzyć nowy portal, który byłby przeznaczony dla młodych internautów…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook pozwoli zarabiać twórcom na krótkich klipach wideo
Gigant mediów społecznościowych wprowadza nowe formy zarobku dla twórców internetowych. Od teraz, nawet krótkie formy wideo będą dla nich źródłem dochodu.
TikTok wciąż jest największą konkurencją dla Facebooka. Dlatego gigant bardzo chce, aby twórcy właśnie w jego serwisie czuli się najlepiej. Stąd pomysł wynagradzania ich pracy, nawet za krótkie wideo…
Więcej dowiesz się u źródła >Tych produktów nie będziesz reklamować na Pintereście
Każdego miesiąca ponad 450 milionów ludzi na całym świecie odwiedza Pinterest w poszukiwaniu inspiracji dot. wyposażenia wnętrz, produktów dla przyszłych mam i dzieci, wytycznych dotyczących najnowszych trendów odzieżowych czy innych. Zyskuje też zatem coraz większe zainteresowanie reklamodawców, choć w Polsce wciąż mamy do czynienia z niszą reklamową. Są jednak produkty, których płatna promocja w tym kanale będzie utrudniona.
Pinterest – co to takiego
Pinterest to nie tylko miejsce przypominające atrakcyjną wizualnie tablicę korkową. To także miejsce dla marek m.in. ecommerce do udanego pozycjonowania swoich produktów w świadomości odbiorców…
Więcej dowiesz się u źródła >Wersje robocze Stories już wkrótce na Instagramie
Instagram wprowadzi wersje robocze Stories. Ma to być odpowiedź na potrzeby użytkowników.
Nareszcie jest! Opcja długo wyczekiwana przez użytkowników Instagrama, wkrótce może zostać wdrożona. Medium ogłosiło niedawno, że doda możliwość zapisywania wersji roboczych Stories…
Więcej dowiesz się u źródła >Więcej reklam na YouTube. Serwis podpisze przedmioty widoczne w każdym wideo?
Wkrótce YouTube ma przedstawić nową formę rozpoznawania i rekomendacji produktów widocznych w materiałach wideo.
Reklama dźwignią handlu. W przypadku YouTube’a przyzwyczailiśmy się już do coraz większych dawek materiałów promocyjnych poprzedzających i przerywających oglądanie filmików, które skutecznie zachęcają wielu do zakupu YouTube Premium. Nie są też większości obce materiały, których autorzy rekomendują zakup produktów. Wkrótce jednak informacji dotyczących przedmiotów, ich nazw, cen i odnośników do sklepów w których można je nabyć… może być znacznie więcej. Wszystko to dzięki nowej funkcji, którą testują właśnie twórcy serwisu…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowe trendy zmieniające postrzeganie YouTube
Dzisiejszy forma wideo szybko się zmienia definiując na nowo sposób, w jaki oglądamy, co oglądamy i dlaczego oglądamy. Wpływa to również w znacznym stopniu na reklamodawców, twórców oraz artystów. Niektóre z tych trendów powstawały od wielu lat, ale to właśnie ostatnimi czasu doszło do zdecydowanego przyspieszenia ich ewolucji, gdzie przede wszystkim zyskał YouTube.
Stale rosnąca liczba obejrzeń wideo
Jeszcze przed kilkoma laty streaming na YouTube szybko stał się preferowanym sposobem korzystania z treści, ale ostatni rok ugruntował znacząco ten trend ponieważ coraz więcej osób odchodzi od tradycyjnej telewizji. Ludzie chcą swobody w wyborze tego, co chcą oglądać niezależnie od tego, czy jest to ulubiony film, występ muzyczny czy wydarzenie sportowe…
Więcej dowiesz się u źródła >