Z ostatniej chwili
Strona głowna / Social Media / Cyberoszuści biorą na celownik Facebook, Instagram i Linkedin. Facebook wypowiada współpracę z Huaweiem. Twitter i terroryści
Cyberoszuści biorą na celownik Facebook, Instagram i Linkedin. Facebook wypowiada współpracę z Huaweiem. Twitter i terroryści

Cyberoszuści biorą na celownik Facebook, Instagram i Linkedin. Facebook wypowiada współpracę z Huaweiem. Twitter i terroryści

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook, Instagram i Linkedin na celowniku cyberoszustów

Zgodnie z prognozami w 2019 roku cyberprzestępcy mają ukraść 2 bln dolarów, czyli kwotę, na którą zarabiający Polacy musieliby pracować przez 4 lata! Jedną z najpowszechniejszych form kradzieży danych pozostaje phishing. W świetle najnowszych badań do oszustw tego typu często wykorzystuje się… serwisy społecznościowe.

Eksperci z Cisco Systems szacują, że w 2019 roku cyberprzestępcy zarobią 2 bln dol. Dla porównania, Polska wypracuje w tym samym okresie PKB w wysokości ok. 0,5 bln dol. – czterokrotnie mniej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wypowiada współpracę z Huaweiem

Wojna handlowa na linii USA Chiny zbiera swoje największe żniwo w przypadku firmy Huawei, która jak zapewne pamiętacie została wpisana na czarną listę podmiotów parających się szpiegostwem przemysłowym.

To pociągnęło za sobą olbrzymie konsekwencje w postaci zerwania współpracy z chińskim podmiotem przez większość firm z branży IT. Dotyczy to też producentów z poza USA którzy korzystają z praw patentowych należących do amerykańskich firm. Pod koniec ubiegłego tygodnia do listy byłych partnerów Huawei dopisało Facebooka, który wypowiedział zawartą umowę o współpracy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przyszłe smartfony Huawei bez aplikacji Facebooka

Facebook zawiesił możliwość preinstalowania swoich aplikacji mobilnych przez chińskiego giganta technologicznego na nadchodzących telefonach.

Nowe modele smartfonów Huawei zobaczymy zatem bez aplikacji takich jak Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp. Użytkownicy już obecnych na rynku telefonów Huawei nadal będą mogli instalować i korzystać z programów Facebooka, przynajmniej tak długo jak obsługiwany będzie przez nie sklep Google Play…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook rozszerza swoją ofertę o reklamy w wyszukiwarce

Firma Marka Zuckerberga rozpoczęła testowanie możliwości reklam w wyszukiwarce w kilku branżach na terenie USA i Kanady. Jak może to wpłynąć na rynek płatnych reklam w wyszukiwarce?

Facebook od zawsze szuka nowych możliwości na powiększanie swojego kapitału. Pierwsza próba testowania reklam w wyszukiwarce miała miejsce w 2012 roku. Wtedy jednak eksperyment ten nie trwał długo. W tym roku podjęto drugą próbę konkurencji z Google i rozpoczęto testowanie reklam w wyszukiwarce w swoich wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego chatboty na Twoim Facebooku i stronie internetowej są przydatne?

Nadal wiele osób jest przekonanych o tym, że zaimplementowanie chatbota na stronie firmowej czy Facebooku jest trudne i niepotrzebne. Nie jest to jednak prawdą. Obecnie na rynku znajdziemy wiele narzędzi, wśród nich także darmowych, które sprowadzają cały proces do przeciągnięcia i upuszczenia odpowiednich bloków. Do czego przydaje się chatbot? Oraz jak go uruchomić?

Mechanizm działania chatbotów

Boty zbudowane są na zasadzie drzewka. Najprostszy chatbot składa się z określonych bloków, które mogą zawierać tekst, linki, obrazki oraz bardziej rozbudowane wtyczki. Znajdują się na nich także przyciski, po których kliknięciu użytkownik przechodzi do kolejnego bloku. Bardziej rozbudowane boty prowadzą konwersacje z klientami za pomocą wyłapywania słów kluczowych w wiadomościach. Takie programy wymagają już nieco więcej uwagi: dokładnego przemyślenia wszystkich potencjalnie ważnych dla klienta tematów oraz dopasowania odpowiednich słów i fraz. Istnieją jeszcze boty, które uczą się maszynowo, jednak taki program wymaga już zaawansowanej wiedzy informatycznej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jego strony na Facebooku mają 7 mln fanów. Założyciel Pyszności wie jak zarobić na społecznościach

Kiedy w 2014 roku zaczynał przygodę z prowadzeniem profili na Facebooku był to projekt jednoosobowy. Wykupił pierwszą domenę i zaczął rozwijać serwis poświęcając temu 14-16 godzin dziennie. Dziś jego firma zarządza 14 fanpage-ami, które mają w sumie 7 milionów obserwujących. Najpopularniejszym profilem jest Pyszności z viralnymi video przepisami, które docierają do 12 milionów użytkowników miesięcznie. Jak się zarabia rozwijaniu profili na Facebooku? Opowiada Damian Defratyka założyciel i prezes we killed tv oraz Grupy Popularne.

Grzegorz Marynowicz: Jak dużą liczbę fanów gromadzą twoje fanpage?

Damian Defratyka: Aktualnie posiadamy 14 rozbudowanych już społeczności, skupionych wokół różnej tematyki od jedzenia, poprzez zdrowie, urodę, zwierzęta, parenting, po cieszącą się dużą popularnością tematykę ciekawostek i nauki. Nasze społeczności są obecne nie tylko na Facebooku, ale również na Instagramie. Największą popularnością cieszą się Pyszności, Popularne, Kochamy Zwierzaki, Nauka jest niesamowita oraz Partyshaker i Genialne, choć pozostałe odnotowują stałe i spektakularne wzrosty, zarówno pod względem fanów jak również generowanych zasięgów organicznych…

Więcej dowiesz się u źródła >


Czy na Twitterze są terroryści? Są. I jest ich naprawdę wielu

Na co dzień nie widujemy może postów dystrybuowanych przez konta, które mają powiązania z grupami terrorystycznymi, ale nie oznacza to, że ten problem nie istnieje. Wygląda na to, że popularne serwisy społecznościowe w dalszym ciągu są atrakcyjnymi platformami komunikacyjnymi także dla przestępców.

Twitter dosyć często chwali się swoimi osiągnięciami na polu likwidowania kont powszechnie uznawanych za niebezpieczne. W ostatnim tego typu raporcie wskazuje na ponad 166 tys. kont powiązanych z organizacjami terrorystycznymi, które zostały zamknięte przez giganta społecznościowego. Akcja odbyła się w drugiej połowie zeszłego roku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook twierdzi, że reklamy w jego serwisie zwiększają zasięgi tych telewizyjnych

Badanie zrealizowane przez GfK na zlecenie Facebooka pokazuje, że reklamy dostępne w serwisie mogą zwiększyć zasięg tych emitowanych w telewizji średnio o 7,5%.

Wielu marketerów zastanawia się, jaki wpływ na działania marketingowe prowadzone w świecie offline mają te prowadzone w świecie online. “Zagadka” ta została ostatnio rozwiązana przez badanie GfK przeprowadzone na zlecenie Facebooka. Panel, w którym wzięło udział 8 tysięcy gospodarstw domowych z Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch i krajów skandynawskich miał na celu sprawdzenie tego wpływu na podstawie 139 przeanalizowanych kampanii marketingowych, głównie z branży FMCG…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook usunął w ciągu kwartału 2,1 miliarda fałszywych kont

Opublikowany dziś przez FB raport pokazuje, że walka z fałszywymi kontami w najpopularniejszej sieci społecznościowej świata to zadanie wymagające czujności 24 godziny na dobę.

Raport podaje, że od 1 stycznia do 31 marca 2019 usunięto 2,1 miliarda fałszywych kont. To dwukrotny wzrost w porównaniu z ostatnim kwartałem 2018, kiedy to zlikwidowany ich 1,8 miliarda…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn Ads – czy i jak prowadzić kampanie na LinkedInie

LinkedIn twierdzi, że cztery piąte jego użytkowników podejmuje decyzje biznesowe w swoich firmach. Do tego stale rośnie liczba kont w tym serwisie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Sprawdź, czy reklamy na LinkedInie to rozwiązanie dla Twojej marki i jeśli tak – jak wykorzystać potencjał serwisu.

Dla jakich firm reklama na LinkedIn jest dobrym pomysłem?

LinkedIn posiada jedną unikatową cechę wśród innych najbardziej popularnych portali społecznościowych – ma dostęp do szczegółowych danych zawodowych swoich użytkowników i pozwala na ich wykorzystanie w targetowaniu reklam. Jego wartością jest też duża liczba użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook nie będzie wyświetlał liczby lajków, reklama zmiany od września, funkcja rozpoznawania twarzy, płatności dla wydawców., aplikacja randkowa

Facebook: nie będzie wyświetlał liczby lajków, reklama zmiany od września, funkcja rozpoznawania twarzy, płatności dla wydawców., aplikacja randkowa

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Facebook nie będzie wyświetlał liczby lajków pod postami? Czy …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA