Facebook śledzi naszą obecność w sieci?
Czy rzeczywiście nie musimy wchodzić w interakcję z profilem, aby Facebook mógł nas kontrolować?
Facebook ma zarówno swoich zwolenników, jak również przeciwników. Niewielu z nas czuje się bezpiecznie na tymserwisie społecznościowym. Nie tak dawno modne było również wpisywanie fałszywych danych na swoim profilu. Czy lęk przed tym, że Facebook nas śledzi jest uzasadniony?…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook chce przekładać nasze myśli bezpośrednio na tekst
Korporacja pracuje nad technologią, dzięki której ludzie będą mogli wprowadzać tekst na ekran komputera nie używając do tego celu rąk, ale wyłącznie mózgu. Firma pracuje nad takim projektem od 2017 roku, to jest od momentu gdy ogłosiła na odbywającej się wtedy konferencji deweloperów F8, że podejmuje szeroko zaplanowane prace nad interfejsem BCI (Brain-Compute Interface).
Projekt zakłada, że interfejs stanowiłby jeden z elementów produkowanych przez Facebook okularów AR (Augmented Reality; rozszerzona rzeczywistość). W zeszłym tygodniu Facebook, wraz ze współpracującymi z nimi naukowcami z University of California San Francisco (UCSF), podzieli się dotychczasowymi dokonaniami w tym obszarze…
Więcej dowiesz się u źródła >Instagram ułatwia zbiórki charytatywne
Instagram to dobre miejsce do dzielenia się swoimi przeżyciami i prezentowania portfolio, ale też do nagłaśniania ważnych spraw. Teraz użytkownicy będą mogli w prosty sposób organizować zbiórki i wspierać finansowo fundacje i inne organizacje pozarządowe.
Dzisiaj w Polsce i prawie 30 innych europejskich krajach aplikacja Instagram została wzbogacona o nową funkcję. Są to mianowicie naklejki charytatywne. Dzięki nim w ramach relacji możliwe jest utworzenie 24-godzinnej zbiórki charytatywnej na rzecz tej lub innej organizacji pozarządowej…
Więcej dowiesz się u źródła >Instagram udostępnia funkcję „Datki” w Stories
Na Instagramie jest już dostępna funkcja zbierania datków na organizacje charytatywne. W jaki sposób utworzyć zbiórkę i wybrać jej cel?
Zbiórki charytatywne w social media mogą przynosić imponujące efekty. Dzięki zaangażowaniu możemy ratować zdrowie lub życie wielu osobom. Zarówno indywidualni użytkownicy, jak i influencerzy angażują się w tego typu przedsięwzięcia…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook zmniejszy rozmiar postów reklamowych dla promocji na urządzeniach mobilnych
W lipcu tego roku, Facebook poinformował reklamodawców o tym, że od 19 sierpnia wejdą w życie zmiany, związane z proporcjami tekstu i formatem postów, które promowane będą na urządzeniach mobilnych.
Już za dwa tygodnie, posty na stronie i reklamy na telefonach komórkowych będą dopasowane do nowego wyglądu Facebooka, który został wprowadzony na początku tego roku…
Więcej dowiesz się u źródła >Profil osobisty na LinkedIn – jak wykorzystać jego potencjał
Założenie konta to dobry początek, ale dopiero poprawne uzupełnienie go to droga do sukcesu. Algorytm LinkedIna działa w ten sposób, że w pierwszej kolejności wyświetla profile o największej wydajności. Czyli te uzupełnione i aktywne. Do aktywności przejdziemy później. Najpierw podstawy – czyli, jak uzupełnić profil?
Podstawowa zasada to podawanie, jak największej ilości istotnych informacji. Traktujmy profil na LinkedIn, jako naszą rozbudowaną wizytówkę i twórzmy go w taki sposób, w jaki chcemy być postrzegani przez partnerów biznesowych i rekruterów…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy obecność prezesa w social mediach zwiększa wiarygodność firmy?
Coraz więcej prezesów firm jest aktywnych w mediach społecznościowych. Nie każdy z nich potrafi się w nich jednak dobrze odnaleźć. Zobacz, jakie treści powinien publikować prezes na swoich profilach i co może dać organizacji jego obecność w social mediach.
Wiarygodny jak prezes w mediach społecznościowych?
Informacje umieszczane przez prezesa w mediach społecznościowych mogą być interesujące dla wielu osób. Mowa m.in. o partnerach biznesowych, pracownikach firmy, kandydatach do pracy, jak również – oczywiście – klientach…
Więcej dowiesz się u źródła >Snapchat rusza z nową kampanią celebrującą realne przyjaźnie
Snapchat startuje z kampanią „Real Friends”. W sieci pojawiły się filmy o losach użytkowników oraz cytaty, które subtelnie trollują Instagrama.
Kilka dni temu pisaliśmy o wzrostach, jakie odnotował Snapachat, a o aplikacji ponownie jest głośno. Tym razem za sprawą kampanii „Real Friends”, która wystartowała…
Więcej dowiesz się u źródła >Wideo na Facebooku krok po kroku
Nie ma wątpliwości – video is the king i na razie nie zamierza zrzec się tronu w królestwie social media. Nie zanosi się też na wrogie przejęcie, także warto pochylić się nad tą formą komunikatu. W tym tekście dam Ci bardzo konkretne wskazówki, jak zoptymalizować i przygotować materiał wideo pod wymogi platformy Facebook.
Mówi się, że przed końcem roku 2020 r. 82% ruchu w Internecie będzie stanowić właśnie wideo (źródło: The Cisco VNI). Posty typu wideo są również bardziej “lubiane” przez algorytmy Facebooka i generują więcej wyświetleń. To genialny sposób na docieranie do klientów…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak zmieni się nazwa Instagrama i WhatsAppa?
Jak niebawem będą się nazywały nasze ulubione aplikacje – Instagram i WhatsApp?
Już niebawem zmienią się nazwy dwóch popularnych aplikacji – Instagrama i WhatsAppa. Za zmiany odpowiedzialny jest ich właściciel – Facebook. Skąd taka decyzja?…
Więcej dowiesz się u źródła >