Z ostatniej chwili

Facebook: nowa zakładka „Rekrutacja”, nowe tłumaczenia przy pomocy sieci neuronowych, Workplace. Komunikacja w Social Mediach. Instagram Stories

Rekrutacja za pomocą Facebooka? Nowa zakładka na portalu

Poszukiwania pracy przez Facebooka? To już możliwe. Najnowsza zakładka na portalu umożliwia odnalezienie ofert oraz bezpośrednie zaaplikowanie na dane stanowisko. Gdzie ją znaleźć i jak z niej skorzystać?

Znalezienie nowej pracy kojarzyło nam się dotąd ze specjalnymi serwisami wyszukującymi propozycje lub największym serwisem społecznościowym, opartym o kontakty zawodowe i biznesowe, czyli LinkedIn. Teraz do grona stron, które dają taką możliwość dołącza Facebook…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Tłumaczenia Facebooka od teraz tylko przy pomocy sieci neuronowych

Każdego dnia Facebook wykonuje około 4,5 miliarda automatycznych tłumaczeń. A od wczoraj wszystkie tłumaczenia zasilane są wyłącznie sieciami neuronowymi. Dla Facebooka rozpoczyna się nowa era sztucznej inteligencji w wykonywaniu tłumaczeń wpisów i statusów użytkowników. Nowy system jest już wdrożony i ma pomóc rozumieć teksty pisane w obcych językach.

Niebieska platforma społecznościowa używała wcześniej prostych, opartych na frazach modeli tłumaczeń. Teraz jednak przełączyła się na znacznie bardziej zaawansowane algorytmytranslatorskie…

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

Workplace by Facebook – 10 powodów by zacząć korzystać

2 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego 307 milionów korzysta w Europie. Takimi statystykami może pochwalić się Facebook. Dla wielu firm ten wynik jest praktycznie nieosiągalny pomimo wielu czynników jak np. ogromny budżet, czy idealny moment wejścia na rynek. Liczby te pokazują jak wiele osób zna specyfikę Facebooka i wie w jaki sposób z niego korzystać. Dlatego śmiało możemy stwierdzić, że 2 miliardy osób jest w stanie dostosować się do nowego rozwiązania dla firm jakim jest Workplace.

Workplace to narzędzie skierowane dla każdego przedsiębiorstwa bez względu na liczbę osób tam pracujących. To nie ma znaczenia czy prowadzisz lokalny biznes, sprzedajesz swoje usługi na terenie całego kraju, czy wytwarzasz materiały dostarczając je w odległy zakątek świata. Workplace posiada wiele użytecznych funkcji, a jego intuicyjność pozwala zacząć pracę z setkami osób już dziś.

Jeśli nadal zastanawiasz się dlaczego warto skorzystać z Workplace by Facebook to zapraszam Cię do dalszego czytania mojego wpisu. Oto 7 głównych powodów dla których warto zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie Workplace by Facebook…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

3 filary komunikacji w social media

Oto ostatnia część cyklu wpisów, który jest pewnego rodzaju wprowadzeniem do social media marketingu, jak też podsumowaniem mojego podejścia do prowadzenia projektów. Dzisiaj skupimy się na aspektach, które moim zdaniem są dość często niedoceniane przez osoby odpowiedzialne za działania na Facebooku czy Instagramie. Moderacja i animacja społeczności, bo o nich mowa to ostatni, trzeci filar komunikacji.

Pierwszy wpis dotyczący Metodologii i analityki możecie przeczytać tutaj – 3 filary komunikacji w social media cz. 1.

Drugi wpis dotyczący Kreacji możecie przeczytać tutaj – 3 filary komunikacji w social media cz. 2.

Dlaczego warto zwracać uwagę na moderację?

Przede wszystkim Facebook mierzy to czy szybko odpowiadamy na zapytania, czy marki przez nas prowadzone są proklienckie i używają fanpage’a do rozwiązywania problemów zwykłych konsumentów. Wyrażone jest to chociażby poprzez przyznawanie czegoś w rodzaju odznak na profilu, że marka szybko odpowiada, jak na poniższym zrzucie ekranu…

Czytaj więcej na: http://pijarukoksu.pl

8 danych na temat Instagram Stories, które warto znać rok po uruchomieniu sekcji

Dwa dni temu Instagram Stories obchodziło swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji twórcy aplikacji podzielili się danymi na temat jej popularności i rozwoju. Jakie lokalizacje i hashtagi cieszą się największą popularnością? Ile czasu dziennie spędzają na Instagramie użytkownicy? Sprawdźcie sami!

250 milionów użytkowników

Ponad rok temu, 2 sierpnia 2016, roku Instagram oficjalnie wprowadził do swojej aplikacji sekcję Stories. Z tej okazji twórcy poinformowali na blogu o nowych, urodzinowych naklejkach w aplikacji oraz zaprezentowali kilka danych na temat rozwoju sekcji. Opcja udostępniania zdjęć i filmów, które znikają po upływie doby stosunkowo szybko podbiła serca użytkowników. Przedstawiamy kilka informacji na temat relacji na Instagramie, które warto znać…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA