Facebook ochroni użytkowników z grup narażonych na cyberataki w Polsce
W Polsce został uruchomiony program ochrony grup zagrożonych cyberatakami – Facebook Protect. Oto kto będzie mógł się tam zarejestrować i na jakich zasadach.
Facebook Protect, czyli nowe narzędzie giganta, którego celem jest ochrona grup zagrożonych cyberatakami jest już w Polsce. Przypomnijmy więc sobie kto oraz w jaki sposób może zostać objęty tym rodzajem ochrony…
Więcej dowiesz się u źródła >YouTube usuwa przycisk „dislike”, ludzie przywrócili go w 5 minut
YouTube usunął licznik łapek w dół. Użytkownikom się to nie spodobało, więc przywrócili go za pomocą rozszerzenia do przeglądarki.
W całej, dosyć już długiej historii świata tech bardzo małej grupie podmiotów udało się wygrać ze społecznością użytkowników. Wiele projektów, które miały realizować wizje twórców zostało wycofanych, ponieważ ludzie… po prostu chcieli czego innego…
Więcej dowiesz się u źródła >Ograniczenie w targetowaniu reklam na Facebooku
Od 19 stycznia 2022 roku zmienią się zasady targetowania reklam na Facebooku, które zaliczane są do targetowania wrażliwego. Zobacz co się zmieni i czy dotyczy to Twoich kampanii!
Według oficjalnej informacji Facebooka, z dniem 19 stycznia portal zacznie stopniowo wycofywać z użycia wybrane opcje targetowania odbiorców reklam zaliczone pod targetowanie „wrażliwe”…
Więcej dowiesz się u źródła >
Jak zaplanować budżet na Facebook Ads dla e-commerce?
Odpowiednio zaplanowany budżet marketingowy jest jednym z kluczowych czynników wpływających na skuteczność kampanii reklamowej, jednak wiele przedsiębiorstw boryka się z trudnościami w procesie jego tworzenia. Jeżeli nie wiesz, jak zaplanować budżet na Facebook Ads dla swojego sklepu internetowego, nasz przewodnik może okazać się pomocny!
Krok 1 Zdefiniuj swój cel
Bez założonego celu trudno będzie tak określić niezbędny budżet, jak i ocenić później odpowiednio skuteczność danej kampanii, dlatego sugerujemy, abyś przed rozpoczęciem prowadzenia kampanii zdefiniował pewien próg przychodu, który chcesz osiągnąć. Na potrzeby tej symulacji załóżmy, że zależy ci na wygenerowaniu w ciągu kwartału 100 000 złotych przychodu stricte za pomocą Facebook Ads…
Więcej dowiesz się u źródła >FACEBOOK ROZWIJA SWÓJ E-COMMERCE. ZOBACZ, JAKIE FUNKCJE DODAŁ TYM RAZEM
Facebook konsekwentnie rozwija swoje e-commerce’owe funkcjonalności i zaledwie przed kilkoma dnia ogłosił kolejne inicjatywy w tym zakresie. Tym razem chodzi o Sklepy w grupach, rekomendacje produktów i Live Shopping.
- Facebook Shops w Grupach mogą wspierać cele charytatywne i pomagać administratorom
- Live Shopping na Facebooku stanie się teraz płynniejsze
- Facebook konsekwentnie podąża w kierunku e-commerce
- Potencjał Live Shoppingu na świecie jest ogromny, w Chinach to już rynek warty miliony…
No wreszcie! Twitter przestaje automatycznie odświeżać tablicę, kiedy czytamy wpisy
Jeśli korzystacie z Twittera to z całą pewnością zdarzyło Wam się niejednokrotnie, że przewijana przez Was tablica i czytane posty potrafiły się odświeżyć automatycznie. Tweety, które czytaliśmy znikały, a w zamian za to pojawiały się następne, i tak w kółko. Teraz Twitter wprowadza zmiana, która likwiduje takie odświeżanie, ku uciesze tweeterowej społeczności.
O zmianach poinformowano na oficjalnym profilu Twittera. Mowa oczywiście o wersji przeglądarkowej, bo w aplikacjach na iOS, a także na Android – takie odświeżanie automatyczne nie miało miejsca…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK REKLAMOWAĆ SIĘ NA TIKTOKU? OTO MARKI, KTÓRE WIEDZĄ, JAK ROBIĆ TO SKUTECZNE
TikTok to platforma społecznościowa, która jest dynamicznie rozwijającą się aplikacją. Pokonała już Instagram, Facebooka i Snapchata. Nic dziwnego, że większość marek decyduje się na zaistnienie w tej kreatywnej społeczności, ale czy wiedzą jak dotrzeć do jego użytkowników?
Oto kilka marek, które z mojej perspektywy potrafią doskonale wykorzystać potencjał TikToka…
Więcej dowiesz się u źródła >