Facebook testuje nowe narzędzia do walki z fake news
Facebook robi co może, aby wytępić zjawisko fake news, ale nie jest to takie proste. Mark Zuckerberg i spółka testują nowe narzędzia, które mają na celu uskutecznić walkę z nieprawdziwymi informacjami. Nowe funkcje mają uniemożliwić administratorom stron na Facebooku edycję wybranych elementów, jak zdjęcia czy nagłówka.
Fake news jest sporym problemem i Facebook zdaje sobie z tego sprawę. The Next Web raportuje, że Mark Zuckerberg już testuje nowe funkcje, które mają na celu uskutecznić walkę z tym procederem. Tym razem są to specjalne narzędzia do blokowania edycji wybranych elementów udostępnianych linków…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook zamierza walczyć z „fake news”
Facebook testuje nowe narzędzia i funkcje, które zablokują możliwość twórczej, niekoniecznie rzetelnej modyfikacji informacji udostępnianych z innego źródła.
Facebook próbuje walczyć z ze zmanipulowanymi informacjami, „post-prawdą” i clickbaitami (czyli prowokującymi do kliknięcia i polubienia tytułami, które bardzo często zupełnie nie odpowiadają ukrytej pod nimi treści). Po nieudanych próbach oznaczania poszczególnych informacji, społecznościowy gigant tym razem chce blokować możliwości edycji informacji przez osoby zarządzające profilem, który tylko przekazuje, a nie tworzy konkretną wiadomość.
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
Albumy na Facebooku będą przechowywać wszystkie rodzaje treści
Facebook wprowadza kolejne zmiany w swojej sieci społecznościowej. Tym razem sprawa dotyczy albumów. Od dziś będzie można do nich wrzucać nie tylko zdjęcia oraz klipy wideo, lecz także treści innego typu. Facebook rozszerza także nieco pakiet narzędzi, które służą do zarządzania albumami czy ich prezentowania na profilu użytkownika.
Jak się okazuje gdy następnym razem stworzymy facebookowy album z materiałami z np. wycieczki czy jakiegoś wydarzenia (np. koncertu), będziemy mogli wrzucić tam wszystko, a nie tylko zdjęcia oraz klipy wideo. Oznacza to, że jeśli napisaliśmy jakiś status tekstowy albo zameldowaliśmy się w hotelu czy danym miejscu, będziemy mogli dodać te treści do naszego albumu…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Wzrasta popularność LinkedIn w Polsce
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius/PBI, serwis LinkedIn – służący do nawiązywania relacji biznesowych oraz budowania sieci sprzedaży – staje się coraz popularniejszy wśród użytkowników z Polski. Jak bardzo wzrosła liczba użytkowników tego portalu w porównaniu z zeszłym rokiem, kiedy Polacy najchętniej odwiedzają LinkedIn i jakich urządzeń w tym celu używają najczęściej?
Popularność LinkedIn w Polsce rośnie
Przeprowadzone przez Gemius/PBI badanie pokazuje, że w kwietniu 2017 roku serwis LinkedIn został odwiedzony przez ponad 2 miliony użytkowników z Polski. Najwięcej osób przegląda portal korzystając z urządzeń mobilnych – w kwietniu liczba ta wyniosła 580 tysięcy, co stanowi wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem rok temu (320 tysięcy).
Sama aplikacja mobilna LinkedIn cieszy się także sporym zainteresowaniem – korzysta z niej niemal 90 tysięcy Polaków – chociaż i tak najwięcej osób loguje się na swoje konto LinkedIn używając komputera bądź laptopa. Do tego celu urządzeń stacjonarnych używa 1,6 miliona osób z Polski i liczba ta niemal nie zmieniła się w stosunku do zeszłego roku…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
Skype naśladuje Snapchata
Niegdyś bardzo popularny i innowacyjny komunikator zmaga się z silną konkurencją ze strony aplikacji takich jak Snapchat, Whatsapp i Messenger. Pochodzący z epoki presmartfonowej, nie miał do tej pory ani wyglądu ani funkcji, które zwabiłyby nową generację użytkowników, dla której od konwersacji głosowej lub pisanej, ważniejsze jest komunikowanie się za pomocą fotek zrobionych w łazience.
Ratunkiem dla gasnącej gwiazdy Skype’a ma być świeżo wprowadzona, nowa oprawa graficzna i reorganizacja interfejsu oraz nowa funkcja, naśladująca konkurencyjne rozwiązania. Highlights – to nowa zakładka interfejsu, w której się znajdą udostępniane przez znajomych krótkie filmy wideo lub zdjęcia, naśladujące te znane ze Snapchata.
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl