Z ostatniej chwili
Facebook uruchamia stronę Wspomnienia, optymalizacja reklam, przekazywał dane użytkowników. Apple utrudni Facebookowi śledzenie użytkowników

Facebook: uruchamia stronę Wspomnienia, optymalizacja reklam, przekazywał dane użytkowników. Apple utrudni Facebookowi śledzenie użytkowników

Facebook uruchamia stronę Wspomnienia. Ponad 90 mln osób używa funkcji Tego dnia

Facebook poinformował, że uruchamia specjalną stronę w serwisie. To Wspomnienia, które dadzą łatwy dostęp do wspomnień, gdzie będzie je można w prosty sposób znaleźć. Przy okazji Facebook chwali się, że z funkcji Tego dnia korzysta w społecznościówce już ponad 90 milionów użytkowników. Zobaczmy, co ma do zaoferowania nowa funkcja.

Facebook uruchomił funkcję Tego dnia globalnie w marcu 2015 roku. Ta spotkała się z dużym zainteresowaniem użytkowników, bo korzysta z niej ponad 90 milionów osób

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja reklam na Facebooku – ustaw harmonogram wyświetlania reklam, korzystaj z reguł automatycznych

W jaki sposób możesz zwiększyć skuteczność reklam, korzystając z możliwości dostępnych w narzędziu reklamowym Facebooka? Dowiedz się, jak sprawdzić, kiedy użytkownicy najchętniej klikają Twoje reklamy, dokonują konwersji oraz przekonaj się, dlaczego warto używać reguł automatycznych.

Sprawdź, w jakich godzinach użytkownicy reagują na Twoje reklamy

Sprawdzenie, kiedy Twoje reklamy cieszą się największym powodzeniem, jest bardzo proste. Przejdź do Menedżera reklam, a w zestawieniu wybierz “wg wyświetleń”…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook przekazywał dane użytkowników chińskim firmom, m.in. Huawei i Lenovo

Portal społecznościowy ograniczy współpracę z Huawei, Lenovo, OPPO i TCL w zakresie wymiany danych o użytkownikach. Ograniczenie dotknie także 30, spośród 60 firm z całego świata, którym Facebook do tej pory przekazywał dane o internautach.

Serwis społecznościowy współpracuje z 60 firmami z całego świata, przekazując im dane o swoich użytkownikach, jednak amerykańskie władze są szczególnie wyczulone na umowy z chińskimi firmami, które co chwila oskarżane są o szpiegostwo. Wśród wymienionych przez Facebook przedsiębiorstw, z którymi ograniczona zostanie współpraca znalazły się Lenovo, Huawei, OPPO i TCL…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook znów w ogniu krytyki – czy słusznie?

Facebook udostępnia informacje o swoich użytkownikach dużym producentom sprzętu – grzmi The New York Times. Właściciele popularnego portalu społecznościowego zapewniają jednak, że sprawa jest czysta.

Afera Facebook i Cambridge Analytica już ucicha. Czy to oznacza koniec problemów Marka Zuckerberga i jego ekipy? W żadnym wypadku – The New York Times przedstawia kolejne informacje, których wyjście na jaw na pewno nie podoba się właścicielom najpopularniejszego portalu społecznościowego i które same w sobie mogą nie przypaść do gustu użytkownikom…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook ustępuje miejsca YouTube’owi, Instagramowi i Snapchatowi

Do niedawna Facebook był dominującą platformą społecznościową dla nastolatków, ale teraz – jak wynika z badań Pew Research Center – sytuacja zmieniła się na jego niekorzyść. Odwiedza go systematycznie jedynie 51 proc. z nich, podczas gdy w latach 2014-2015 odsetek ten sięgał 71. 

Najpopularniejszy okazał się YouTube (85 proc.), a na kolejnych miejscach znalazły się Instagram (72 proc.) i Snapchat (69 proc.), spychając Facebooka poza podium. Z Twittera i Tumblra korzysta mniej więcej tyle samo osób, co w latach 2014-2015…

Więcej dowiesz się u źródła >

Apple zapowiada, że utrudni Facebookowi śledzenie użytkowników

Worldwide Developers Conference rozpoczęła się wczoraj, tu znajdziecie wideo z blisko 5-godzinnym zapisem z pierwszego dnia wydarzenia w San Jose. Przedstawiciele koncernu mówili o nowościach m.in. w iOS-ie i macOS-ie. Ciekawa modyfikacja pojawi się w przeglądarce Safari. Program ma pytać użytkowników o pozwolenie, zanim umożliwi Facebookowi monitorowanie tego, co w sieci robi internauta.

Portal bada aktywność osoby korzystającej z serwisu także na innych otwartych stronach. Apple zaznacza obostrzenia, jeśli chodzi o technikę „fingerprinting”. Chodzi o śledzenie na potrzeby reklamowe nawet tych użytkowników, którzy skasowali ciasteczka. Zbiera się dodatkowe informacje o internaucie, jak np. wtyczki i czcionki w jego komputerze…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku? 5 sposobów na zaangażowanie fanów

Zmiany w algorytmie Facebooka spędzają marketerom sen z powiek. Profile marek i firm, nawet te z kilkudziesięcioma tysiącami fanów, nie są już promowane w newsfeedzie. Ich miejsce zajmują posty naszych znajomych i rodziny oraz posty z grup. I choć zawsze najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do fanów będzie płatna reklama na Facebooku, możemy postarać, aby zasięg organiczny naszych treści był większy. Jak to zrobić?

Pytaj i wywołuj dyskusje

Ile razy słyszeliście o konieczności publikowania postów angażujących odbiorców? Miało to w rewolucyjny sposób odmienić nasz fanpage i sprawić, że fani będą niezwykle aktywni. Tymczasem każdy publikowany przez nas post powinien być angażujący! Zależy nam przecież, aby użytkownik zżył się z naszą marką i kojarzył ją z pomocnymi i ciekawymi treściami. Dlatego bez względu na to, czy docieramy do fanów poprzez płatną reklamę, czy poprzez zasięg organiczny, warto ich angażować w dyskusje. Najskuteczniejsze są 3 sposoby…

Więcej dowiesz się u źródła >

Yahoo Messenger zostanie wyłączony w niedługim czasie

Yahoo Messenger to kolejny komunikator, który nie był w stanie wygrać z Facebook Messengerem czy WhatsAppem. Program podzieli losy AIM czy wielu innych komunikatorów, które są wyłączane. Yahoo Messenger również zostanie odcięty. Użytkownicy mają jeszcze nieco ponad miesiąc, aby znaleźć sobie alternatywę.

Yahoo Messenger wkrótce dokona żywota. Komunikator podzieli losy takiego AIM, który przeszedł na emeryturę w zeszłym roku. Yahoo planuje wyłączenie własnego programu latem tego roku. Użytkownicy mają około 40 dni, aby znaleźć sobie zastępstwo

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram bez tajemnic: jak prowadzić komunikację?

Trudno jest znaleźć złoty środek, jeśli chodzi o efektywną komunikację na Instagramie. Ta platforma społecznościowa jest niezwykle dynamiczna i ulega ciągły zmianom, zarówno ze strony producenta przez wprowadzanie licznych aktualizacji, jak również przez użytkowników, którzy na nowo wymyślają ciekawe i niekonwencjonalne sposoby prezentacji fotografii oraz treści. Ważne jest, aby być na bieżąco ze wszelkimi nowościami i wychodzić naprzeciw wymagającym internautom. Liczy się przede wszystkim naturalność, autentyczność oraz pomysł i koncepcja, która będzie konsekwentnie realizowana.

Jak wskazują statystyki, około 6 milionów polskich internautów korzysta z aplikacji Instagram, natomiast na całym świecie liczba aktywnych użytkowników szacowana jest na 800 milionów. Każdego dnia zostawiają oni średnio 4,2 miliarda serduszek pod zdjęciami. Większość z nich to osoby w wieku od 18 do 34 lat.

Tak ogromna baza klientów i wielki potencjał komunikacyjny nie powinien być ignorowany przez żadną markę. Nie sposób jest podać przepis na osiągniecie sukcesu na Instagramie, lecz z pewnością wyróżnić można kilka reguł, które sprawią, iż konto będzie ciekawe, dostosowane do odbiorców i prezentujące markę w atrakcyjnej i przyciągającej nowych klientów formie. Oto one…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA