Z ostatniej chwili
Facebook, uwaga na ZUS! Co potrafi SI od Facebooka YouTube na Androida i nowy miniplayer. YouTube, typy reklamowe. Egipt banuje YouTube

Facebook, uwaga na ZUS! Co potrafi SI od Facebooka? YouTube na Androida i nowy miniplayer. YouTube, typy reklamowe. Egipt banuje YouTube

ZUS sprawdzi na Facebooku, czy używamy fałszywych zwolnień lekarskich

Pracownicy ZUS będą mogli legalnie sprawdzać nas na Facebooku, w celu weryfikacji czy faktycznie jesteśmy chorzy i legalnie korzystamy ze zwolnienia lekarskiego, informuje Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych.

Dziś w życie wchodzą przepisy RODO mające usprawnić ochronę naszych danych osobowych i jak jeszcze niedawno donosiło np. Radio ZET w związku z tym, ZUS miał stracić możliwość śledzenia wpisów na Facebooku w celu weryfikacji osób korzystających ze zwolnień lekarskich. Okazuje się jednak, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby ZUS monitorował Facebooka i śledził ogólnodostępne, publiczne wpisy użytkowników tego serwisu…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

SI od Facebooka potrafi zamienić styl dowolnej melodii

Wyobraź sobie, że do głowy wpada Ci pewna melodia, którą zaczynasz gwizdać, a Twój komputer przysłuchuje się jej i dokonuje całej aranżacji – nie w jednym ale w dowolnie wybranym stylu. To nie fikcja. Algorytmy Facebooka już to potrafią.

Naukowcom z Facebooka udało się stworzyć neuronową sieć, która bez informacji zwrotnych nauczyła się tworzyć podobne dźwięki dostosowane do konkretnego stylu. Ta sztuczna inteligencja nie przetwarza zatem zapisu nutowego, lecz wsłuchuje się w dźwięk i stara się wygenerować zbliżony…

Więcej dowiesz się na: https://www.chip.pl

YouTube na Androida z nowym miniplayerem

YouTube na Androida doczekał się nowej aktualizacji, która wprowadza nowy miniplayer. Ten doskonale jest znany użytkownikom popularnej aplikacji Google’a na urządzeniach z iOS. Teraz zdecydowano się na wprowadzenie takiego samego, małego odtwarzacza także na smartfony z zielonym robotem. Stosowna aktualizacja jest już wdrażana.

YouTube na Androida do tej pory miał inny miniodtwarzacz wideo od tego, który jest w aplikacji na sprzętach z iOS. Google chyba jednak doszło do wniosku, że pora to zmienić i ujednolić wygląd tej funkcji. Aktualizacja jest już wdrażana, choć nie widzą jej wszyscy…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl


YouTube: przewodnik po typach reklamowych

O rosnącej roli wideo w promocji marki mówi się już od kilku dobrych lat. Rok wideo w Polsce trwa nieprzerwanie od 2015 roku 😉 Dlaczego warto uwzględnić promocję marki w YouTube w budżecie marketingowym na najbliższe lata?

Przemawiają też za tym następujące statystyki:

  • W Youtube loguje się miesięcznie 1,5 mld użytkowników (wewnętrzne globalne dane Youtube, maj 2017)
    w ciągu ostatnich 2 lat liczba małych i średnich firm reklamujących się w Youtube wzrosła dwukrotnie (wewnętrzne globalne dane Youtube, 2016).
  • Youtube oferuje kilka typów reklam wideo, różniących się od siebie m.in. czasem trwania, modelem rozliczeń, umiejscowieniem czy też możliwością (lub brakiem) pominięcia…

Więcej dowiesz się na: https://www.sempai.pl

YouTube zbanowane na miesiąc w Egipcie

Egipt postanowił spełnić dawną groźbę i czasowo zbanować dostęp do YouTube w całym kraju. Najwyższy organ sądowy w Egipcie właśnie zadecydował, że oficjele muszą zablokować na miesiąc całą stronę strumieniującą różnorakie wideo, łącznie z każdym linkiem, który może odtwarzać jakiś klip z YouTube.

Władze Egiptu zdecydowały się na spełnienie dawnej groźby o zbanowaniu YouTube po tym, jak serwis przepuścił antyislamski filmik „Innocence of Muslims” z 2012 roku...

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl


3 grupy odbiorców reklam na Facebooku, które mogą pomóc Ci sprzedawać więcej

Działasz w branży e-commerce, korzystasz z różnych form promocji, także z reklamy na Facebooku – możesz spotkać się ze stwierdzeniem, że FB nie sprzedaje. Być może sam tak uważasz. Oczywiście większość osób (nikt?) nie loguje się w tym serwisie z myślą o przeglądaniu produktów i zakupach. Jednak stworzenie odpowiednich grup, którym zostaną wyświetlone reklamy, może zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie. Sprawdź, czy wykorzystujesz te grupy odbiorców.

1. Odbiorcy reagujący na publikowane treści

Jeśli Twój sklep oferuje produkty, o których zakupie użytkownik raczej nie decyduje spontanicznie, musisz “dać się poznać”. Pomocne w tym procesie będą treści, których celem nie jest sprzedaż. Oczywiście nie oznacza to, że musisz wystrzegać się wspominania o produkcie 🙂 Możesz informować o nowościach, które pojawiły się w sklepie, publikować zestawienia produktów, opisywać te najciekawsze. Wszystko zależy od branży, w której działasz…

Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl

Nowa reakcja na Facebooku zwiastuje zmianę podejścia do tej funkcji

Niedawno niektórzy użytkownicy Facebooka otrzymali możliwość zareagowania na post… kwiatkiem. W taki sposób, przy okazji Dnia Matki, serwis testował nowe podejście do mechanizmu bezpośredniego wyrażania emocji związanych z opublikowanym materiałem.

Możliwość zareagowania przy pomocy fioletowego kwiatka otrzymali w połowie maja m.in. użytkownicy z USA. Pojawiła się ona jako alternatywa dla klasycznego „Lubię to” oraz ikon wyrażających smutek, złość, zaskoczenie czy śmiech i a jej wymowa miała pełnić podobną funkcję jak kwiaty dawane na dzień matki…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA