Z ostatniej chwili
Jak dobrać słowa kluczowe krok po kroku Ciekawostki o faktoringu. Google znowu aktualizacja algorytmu Mobile First Content. Wpływ UX na SEO

Jak dobrać słowa kluczowe krok po kroku? Ciekawostki o faktoringu. Google znowu aktualizacja algorytmu? Mobile First Content. Wpływ UX na SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Dobór słów kluczowych krok po kroku. Eksperckie wskazówki i narzędzia

Po co nam wiedza o słowach kluczowych?

Skuteczne poszukiwanie słów kluczowych jest coraz ważniejszą umiejętnością dla osób związanych z digital marketingiem. To element niezbędny dla przeprowadzenia udanej kampanii SEO i SEM oraz tworzenia artykułów jak najtrafniej wpasowujących się w zapytania potencjalnych odbiorców. Użytkownicy codziennie zasypują wyszukiwarki internetowe rozbudowanymi frazami, poszukując konkretnej informacji, usługi czy produktu. Jeśli chcemy, by odwiedzili właśnie naszą stronę, należy skupić się na odpowiednich słowach kluczowych. Dobierając frazy, jesteśmy też w stanie określić potencjał widoczności serwisu w internecie. Zarówno prowadząc typowy sklep e-commerce jak i stronę zbierającą leady…

Więcej dowiesz się na: https://rocketmedia.pl

8 ciekawostek o faktoringu, które cię zaskoczą!

Faktoring to gorący trend i usługa coraz powszechniej stosowana przez polskich przedsiębiorców (w 2017 r. skorzystało z niej o 30% więcej firm niż w roku 2016). Prosty i szybszy niż kredyt, dostępny dla wszystkich, w tym drobnych przedsiębiorców i firm, które dopiero wchodzą na rynek, również w trybie on-line, faktoring jest jednak często postrzegany w dość szablonowy sposób. To duży błąd, bo sprawne korzystanie z faktoringu, niesie ze sobą wiele możliwości. Oto 8 ciekawostek o faktoringu, które warto zapamiętać!

Dla przypomnienia: Faktoring to usługa, dzięki której przedsiębiorca wystawiający swoim klientom faktury z długimi terminami płatności, nie musi czekać na zapłatę, by móc korzystać z pieniędzy zamrożonych w takich fakturach. Jeśli potrzebuje ich wcześniej, przed terminem płatności, przekazuje fakturę do Faktora – Idea Money, który przelewa należne mu pieniądze na firmowe konto. To Faktor oczekuje następnie na płatności od kontrahentów, podczas gdy przedsiębiorca korzystający z faktoringu, może swobodnie rozwijać swój biznes, gdyż ma środki na bieżącą działalność…

Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl

Google – kolejna aktualizacja algorytmu?

Jak przekonują przedstawiciele Google – aktualizacje algorytmów, zwłaszcza głównego, dzieją się ciągle, można powiedzieć w czasie rzeczywistym. Nie da się jednak ukryć, że czasami przychodzi chwila kiedy narzędzia do mierzenia temperatury SEO pokazują stan iście podgorączkowy.

Na wykresie poniżej: wahania algorytmów w miarę stabilne przez cały Maj, ale początek i koniec miesiąca słupek nieoczekiwanie wyskakuje w górę, przyprawiając pozycjonerów i klientów o ból głowy…

Więcej dowiesz się na: https://marketingwsieci.pl


Mobile First Content – Jak żyć w świecie Mobile First Index i nie zwariować?

Według badań 70% czasu spędzonego w Internecie spędza się na smartfonach, a 81% osób ogląda co najmniej jedną godzinę filmów dziennie. Korzystając z tych statystyk, rozsądnie jest zoptymalizować działania marketingowe, mając na uwadze smartfony, tablety i netbooki.

Mobile First Index

W tym roku w Google zmieniło się chyba najwięcej od wielu lat – wyłączono tzw. Indeks desktopowy i aktualnie strony oceniane są przez „pająki” mobilne…

Więcej dowiesz się na: http://jaworowi.cz

Wpływ UX na SEO, czyli doświadczenie użytkownika a pozycja strony

W związku z nieustannym rozwojem technologii, z roku na rok wzrastają wymagania użytkowników. Ludzie wiedzą czego chcą, a od komputerów oraz otaczających nas przedmiotów oczekują, aby działały jeszcze efektywniej, by były jeszcze prostsze w obsłudze, jeszcze bardziej intuicyjne. To wszystko drastycznie zmienia zachowanie użytkownika – także tego korzystającego z wyszukiwarek internetowych. Dlatego dziś na naszej tapecie gorący temat dyskusji branżowych – wpływ UX na SEO!

Tytułem wstępu, czyli o doświadczeniu użytkownika słów kilka

Pojęcie user experience, wydaje się nam stosunkowo nowe, a jednak w kontekście interakcji pomiędzy człowiekiem a komputerem, zostało użyte po raz pierwszy już w latach 70-tych XX wieku. W tej chwili przeżywa swój złoty okres, od kilku lat będąc bardzo częstym tematem w branży marketingu internetowego czy też IT. Termin ten posiada wiele definicji, najczęściej opisuje jednak całość doświadczeń człowieka (czy też użytkownika) nie tylko z komputerem i stronami internetowymi, ale i z usługą, produktem, czy systemem

Więcej dowiesz się na: https://delante.pl

10 wskazówek, jak robić dobre transmisje na żywo

Format transmisji na żywo podbija media społecznościowe. Na Facebooku wideo jest najbardziej wydajnym typem contentu, a live streamingi uzyskują 10 razy więcej interakcji i są oglądane 3 razy dłużej niż „normalne” wideo.

Duża zaangażowanie widowni jest nam bardzo potrzebne w kontekście nowego algorytmu Facebooka, który nadaje priorytet postom inicjującym dyskusje i komentarze. Komunikacyjnie live’y podkreślają autentyczność i bliskość relacji z brandem, tak bardzo cenione przez pokolenie Millenialsów…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Odkryj potencjał open source w biznesie

18 czerwca w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja Open source w biznesie, podczas której paść mają odpowiedzi na kluczowe pytania zadawane przez dyrektorów firm na temat oprogramowania z otwartymi licencjami.

Czy rozwiązania open source mogą zwiększać potencjał firmy, a jeśli tak to w jaki sposób? O jakich oszczędnościach można mówić w przypadku zamiany komercyjnego oprogramowania na to o otwartym źródle? Czy systemy open source są w stanie zagwarantować wysoki poziom bezpieczeństwa? Między innymi na te pytania będzie można poznać odpowiedzi już 18 czerwca…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl


11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych

Smartfony to główne miejsce, gdzie ludzie konsumują treści. Stąd idealnym formatem, by w pełni zainteresować użytkowników, jest film pionowy. Wybrałam najciekawsze kampanie na Instagram Stories i Snapchacie, które w niecodzienny sposób zaadaptowały natywne narzędzia serwisu.

Gaming w relacjach? Czemu nie!

Zacznę od lżejszych pomysłów: gier i zabaw dla marek, którym zależy na zaangażowaniu i które w swojej strategii uwzględniają element rozrywkowy. Format relacji znakomicie sprawdza się w tego rodzaju kampaniach, ponieważ jest szybki, co bardziej ułatwia przyswajanie treści lekkich niż trudnych, skłaniających do głębszych refleksji…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Polskie strony błędu 404 – cz. 5

Strony 404 nie są często odwiedzane, przynajmniej nie celowo. Jednakże również one potrafią być ciekawe i warte obejrzenia. Poniżej przedstawiamy kolejną część zestawienia niestandardowych polskich stron 404.

Strony błędu 404 pojawiają się zazwyczaj w przypadku złego linkowania. Najczęściej oznaczają brak wywoływanej strony, jednakże w niektórych przypadkach okazuje się, że zagubione jest również co innego, np. skarpetki… czy tygrys…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW W jaki sposób wybrać słowa kluczowe

Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej. Dlaczego warto mieć stronę WWW? W jaki sposób wybrać słowa kluczowe

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Wyszukiwanie głosowe Google a optymalizacja strony internetowej Coraz więcej …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA