Facebook w opałach
Bojkot Facebooka ze strony biznesu przynosi rezultaty. Pod koniec zeszłego tygodnia akcje firmy spadły o 8% co w przeliczeniu na pieniądze oznacza, że Facebook był wtedy warty aż o 7 mld USD mniej niż tydzień wcześniej.
Wszystko zaczęła się od tego gdy duże firmy konsumencie – do których w ostatnich dniach dołączyła Coca-Cola oraz Unilever – postanowiły na jakiś czas wycofać na jakiś czas z witryn tej największej na świecie sieci społecznościowej wszystkie płatne reklamy swoich usług i produktów. Dołączyły się w ten sposób – a firm takich jest już prawie setka – do kampanii noszącej wiele mówiącą nazwę StopHateforProfit…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook ograniczy zasięgi treściom wirusowym od niezweryfikowanych profili
Facebook będzie wymagał od administratorów dużych Stron weryfikacji tożsamości. W przypadku niedopasowania, zasięgi postów będą ucinane.
Facebook chce mieć pewność, że treści, które docierają do użytkowników serwisu są autentyczne i tworzą je realne osoby…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook ułatwi zarządzanie naszymi postami z przeszłości
Nowa opcja od Facebooka sprawi, że ukrywanie postów, których nie powinien widzieć nasz przyszły pracodawca lub partner, będzie jeszcze łatwiejsze.
Facebook poinformował wczoraj o wprowadzeniu nowej opcji do serwisu. “Zarządzanie aktywnością” ma pomóc użytkownikom w archiwizowaniu lub usuwaniu postów w prosty sposób…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook pozwoli szybko i sprawnie usuwać posty z przeszłości
Włodarze Facebooka doskonale rozumieją, jak działają relacje międzyludzkie i jak zmienia się nasze podejście do uzewnętrzniania pewnych kwestii życiowych w obliczu nowej pracy, nowego związku lub fizycznej metamorfozy. Chyba każdy z nas ma na swojej tablicy leciwy post, którego widoczność chętnie by ukrył.
Niestety, przekopywanie się przez profil w celu odnalezienia tego typu informacji nie jest proste. Dodatkowo, jeśli wspomnianych postów jest nieco więcej, sprawa mocno się komplikuje. Facebook postanowił nam ją jednak ułatwić. Wszystko dzięki całkiem nowej funkcji Zarządzania aktywnością, którą można nazwać rozwinięciem dostępnego już wcześniej Dziennika aktywności…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook wkracza w świat e-mail marketingu?
Wygląda na to, że już wkrótce Strony na Facebooku będą mogły wysyłać za pomocą serwisu kampanie e-mail marketingowe.
Światowy gigant prowadzi właśnie testy nowego narzędzia do e-mail marketingu. Dzięki niemu firmy obecne w serwisie mogłyby wysyłać i śledzić kampanie e-mail marketingowe ze swoich Stron na Facebooku…
Więcej dowiesz się u źródła >FACEBOOK URUCHAMIA USŁUGĘ WHATSAPP PAY
Facebook kontynuuje plany ekspansji na rynkach wschodzących. W ramach tej strategii, firma uruchomiła usługę płatności cyfrowych opartą na WhatsApp dla 120 milionów brazylijskich użytkowników komunikatora. Umożliwia ona wysyłanie pieniędzy i robienie zakupów z poziomu czatu. Brazylijczycy mogą podłączyć do płatności karty debetowe i kredytowe Visa Mastercard z Banco do Brasil, Nubank i Sicredi. Płatności są procesowane przez Cielo.
Brazylia jest jednym z czterech krajów, na których skupia się Mark Zuckerberg, właściciel WhatsApp. Kolejne to Meksyk, Indonezja i Indie. Jednak w Indiach ponad dwuletnie starania WhatsApp o uruchomienie usługi nadal wstrzymywane są przez organy regulacyjne, w tym przez Bank Centralny…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?
Pragnąc wyróżnić się na tle konkurencji, najlepiej zaproponować coś, czego klienci do tej pory nie znali. Obecnie jednak trudno o tak innowacyjny produkt. Nie oznacza to jednak, że nie uda się zainteresować nabywców najnowszą ofertą. W celu przykucia uwagi podczas wprowadzania towaru na rynek doskonale sprawdzają się social media. Jak na Facebooku promować nowości, aby przekonać odbiorców, że są tym, czego akurat szukają? Kilka pomysłów podrzucamy w poniższym wpisie.
Opracowanie planu działania
Dopracowana strategia marketingowa powinna stanowić podstawę każdej kampanii. Choć zdarza się, że przypadkowo stworzona kreacja zyskuje w internecie popularność, dzieje się to niezwykle rzadko. Dlatego wyjątkowo istotną rolę odgrywa stworzenie szczegółowego planu, który uwzględni nie tylko samą realizację projektu, ale także sposób, w jaki będziemy mierzyć skuteczność reklamy…
Więcej dowiesz się u źródła >Aktualne wymiary grafik w social media
Przedstawiamy przewodnik po rozmiarach grafik na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedInie, Pintereście i YouTubie.
Dbanie o wizualne aspekty komunikacji w social media nie jest już nowością. W obliczu ogromu treści, na jaki natrafiamy w sieci, wyróżnienie się za pomocą obrazu czy wyglądu profilu jest bardzo ważne…
Więcej dowiesz się u źródła >SOCIAL MEDIA STRATEGIA
Strategia mediów społecznościowych to proces, w którym realizujesz plan zwiększenia widoczności Twojej marki, produktów czy usług poprzez różne media społecznościowe. Strategia Social Media jest częścią strategi marketingowej, obsługi klienta i sprzedaży.
Im bardziej szczegółowy jest Twój plan, i im bardziej dopasowany do całościowej strategii tym bardziej będzie on skuteczny w wymienionych obszarach. Zachowaj zwięzłość i precyzyjność w komunikacji. Kluczem do sukcesu są dane i wiedza wynikająca z tych danych na temat Twoich klientów i użytkowników twoich stron WWW, Fan Page i profili social media…
Więcej dowiesz się u źródła >TikTok zainwestuje w treści edukacyjne
TikTok dostrzegł zainteresowaniami treściami edukacyjnymi i zainwestuje w tworzenie specjalistycznych materiałów.
TikTok poinformował o planach rozwoju i nawiązania współpracy z setkami ekspertów i instytucji, które pomogą w opracowaniu treści edukacyjnych…
Więcej dowiesz się u źródła >