Z ostatniej chwili
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej Nie masz mobilnej wersji strony www, zrób to jak najszybciej! Jak napisać artykuł Content marketing w firmie
Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej Nie masz mobilnej wersji strony www, zrób to jak najszybciej! Jak napisać artykuł Content marketing w firmie

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? Nie masz mobilnej wersji strony www, zrób to jak najszybciej! Jak napisać artykuł? Content marketing w firmie

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak zwiększyć ruch na stronie www

Aby Twoja firma mogła się rozwijać, musisz stale przyciągać nowych potencjalnych klientów na swoją stronę www. Jednak aby osiągnąć ten cel potrzebne jest opracowanie strategii, a to nie zawsze jest łatwe. Jakiego rodzaju treści przyciągną nowych klientów na Twoją stronę www? W tym artykule przedstawię kilka sposobów na to jak zwiększyć ruch na stronie www i rozwijać swój biznes w internecie.

Dlaczego ruch na stronie www ma znaczenie?

Wszyscy wiemy, że generowanie ruchu na stronie www nie jest celem samym w sobie, ale jest to jeden ze sposobów na pozyskanie potencjalnego klienta. Im większy ruch w witrynie tym większa szansa na to, że odwiedzający zainteresują się Twoim produktem lub usługą.Gdy Twoja witryna generuje stały ruch, to tak, jakby cały zespół sprzedawców pracował dla Ciebie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

MOBILNA WERSJA STRONY INTERNETOWEJ. JEJ BRAK MOŻE WKRÓTCE WYKLUCZYĆ WITRYNĘ Z GOOGLE

Uruchamiasz nową stronę lub sklep internetowy? Upewnij się, że zawarte tam treści wyświetlają się prawidłowo na urządzeniach mobilnych, bo to właśnie wersja mobilna witryny jest od lipca tego roku automatycznie indeksowana przez wyszukiwarkę Google. Jeśli pojawią się tam błędy, strona nie tylko nie ma co liczyć na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, ale może nawet w ogóle nie pojawić się w Google.

Indeksowanie stron przez Google w oparciu o „Mobile First Index” działa wprawdzie już od marca 2018 roku, ale do tej pory bot Google’a najpierw określał, czy dla witryny korzystniejsze będzie zaindeksowanie jej wersji desktopowej, czy też mobilnej. Od lipca bieżącego roku dla wszystkich nowych witryn bot z automatu indeksuje wyłącznie wersję mobilną przyjmując, że każda nowa strona w internecie musi ją mieć…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing w małej firmie

Jako właściciel małej firmy zapewne nie masz dużego budżetu na promowanie swoich produktów i usług. Być może zastanawiasz się, czy w ogóle warto przeznaczać jakiekolwiek środki na marketing, zwłaszcza jeśli w przeszłości zainwestowane w reklamę pieniądze nie zwróciły się.

Na szczęście istnieje inny, bardziej opłacalny sposób pozyskiwania nowych klientów i budowania świadomości marki: content marketing.

Skąd pomysł, żeby content nazywać królem?

W dzisiejszych czasach marketing internetowy odgrywa coraz większą rolę w funkcjonowaniu firm. Także tych z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Posiadanie własnej strony internetowej, prowadzenie bloga oraz obecność w mediach społecznościowych budują wizerunek firmy, zwiększają widoczność w wyszukiwarce i docelowo pozwalają na zdobywanie nowych, lojalnych klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak w odpowiedni sposób dokonywać zmian na stronie internetowej?

Przebudowanie strony internetowej, która istnieje jest zdecydowanie prostsze niż tworzenie jej zupełnie od nowa. Pozwalają między innymi na zauważenie i poprawę błędów znajdujących się na stronie internetowej, bądź uzupełnienie ewentualnych braków, które należy uzupełnić. Na co więc zwrócić uwagę, dokonując zmian na stronie internetowej?

Przebudowa strony internetowej to również szereg innych korzyści. Pozwala na odświeżenie wizerunku i dostosowanie go do obowiązujących aktualnie trendów. Jest okazją do wyeliminowania błędów oraz niedopatrzeń, które często zauważa się dopiero po pewnym czasie. Umożliwia optymalizację strony tak, aby wzrósł nam współczynnik konwersji. Przebudowa witryny to również świetna okazja na wzbogacenie jej o nowe funkcjonalności, a także rozbudowę treści, co z kolei może skutkować większym zaangażowaniem odbiorców, którzy wejdą na naszą witrynę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Darmowe zdjęcia na stronę lub bloga – 7 najlepszych serwisów w 2019

Prowadzisz stronę internetową lub bloga? Jeśli tak – z pewnością nie raz zdarzyło Ci się szukać darmowych zdjęć do wykorzystania na stronie www.

Niestety, nie możesz legalnie umieścić na stronie każdej grafiki znalezionej w sieci. Co więcej, uprawnienia do ich wykorzystania mogą się różnić nawet dla zdjęć pochodzących z tego samego źródła.

Czy jednak istnieją grafiki, które można legalnie wykorzystać do SEO (i nie tylko) – i to bez obowiązku dodawania linku? Jak najbardziej!

Najczęściej są to obrazy na licencji Creative Commons Zero – CC0 (choć istnieją też inne darmowe licencje). Licencja CC0 oznacza “przekazanie do domeny publicznej”, czyli zrzeczenie się przez autora praw do grafiki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego tłumaczenie słów kluczowych nie działa?

Translatory to często fałszywi przyjaciele tych, którzy pozycjonują strony na arenie międzynarodowej. Język może bowiem sprawiać ogromne problemy przy wyborze słów kluczowych – i to nie tylko jeśli chodzi o ortografię. Jak uniknąć pułapek i sprawić, by tłumaczenie słów kluczowych przestało być koszmarem?

Bariera językowa jest uniwersalnym problemem dla wszystkich firm i korporacji, które na swojej drodze rozwoju chcą przekraczać granice państw. Podchwytliwe słówka, niebanalne tłumaczenia i liczne idiomy sprawią jednak kłopot nie tylko tłumaczom, ale także osobom zajmującym się pozycjonowaniem stron. SEO rządzi się bowiem swoimi prawami i… frazami, a te w różnych krajach mogą mieć bardzo wiele różnych postaci – niekoniecznie zgodnych z naszymi oczekiwaniami. Do tego pozycjonując strony trzeba się liczyć także z rozwijającą się technologią machine learning, sztuczną inteligencją i licznymi zmianami wprowadzanymi przez wyszukiwarki, co razem daje iście wybuchową mieszankę, przez którą tłumaczenie wielu słów kluczowych nie działa. Dlaczego jednak tak się dzieje – i czy na pewno jest to wina pozycjonera, czy może systemów tłumaczeń, z których często oni korzystają?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poradzić sobie z niekonwertującym ruchem na blogu firmowym? 9 wskazówek

Blog firmowy realizuje różne cele – wspiera pozycjonowanie strony, pomaga budować wizerunek eksperta w branży, edukuje klientów. Powinien także wspomagać proces generowania konwersji. Nie zawsze jednak użytkownicy czytający artykuły zaglądają do podstron ofertowych lub sklepu internetowego, zapoznając się z produktami i usługami. Czy w takim przypadku należy uznać, że content marketing jest nieskutecznym sposobem promocji? Nic bardziej mylnego. Wystarczy zastosować kilka prostych rozwiązań, aby zoptymalizować współczynnik konwersji na blogu i przekształcić internautów w klientów.

Konwersja na blogu – jaki cel chcemy osiągnąć?

Zanim przejdziemy do konkretnych wskazówek i rozwiązań, musimy sobie ustalić, co dla nas stanowi konwersję na blogu firmowym, czyli jakie mierzalne cele chcemy osiągnąć dzięki publikowanym artykułom oraz wpisom. Najczęściej właściciele sklepów internetowych i stron ofertowych chcą, aby merytoryczne treści doprowadziły do…

Więcej dowiesz się u źródła >


Pozycjonowanie i Optymalizacja Filmów na Youtube

W Polsce z serwisu Youtube korzysta prawie 14 mln użytkowników (jest to prawie 70 % wszystkich internautów). Obecnie jest to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w naszym kraju. Serwis działa od 2005 roku i umożliwia darmowe udostępnianie filmów.

Pozycjonowanie filmów na Youtube to głównie działania SEO, które w dużej mierze są podobne do standardowej optymalizacji stron www. Należy pamiętać o kilku elementach, by nasz film lub kanał pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wpływ adresów URL na pozycjonowanie

Każda strona w sieci posiada swój unikalny adres URL, który jest nie tylko elementem identyfikacji, ale także jednym z czynników rankingowych. W tym artykule opiszę, jakie elementy związane z adresami URL mają wpływ na postrzeganie stron przez wyszukiwarki.

Czym jest adres URL?

Adres URL (Uniform Resource Locator) to przedstawiony za pomocą tekstu adres IP, który jest używany przez komputery do komunikacji z serwerami. Adres URL służy także do określania struktury strony, ponieważ zawiera domenę oraz ścieżkę lokalizacji podstrony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zoptymalizować grafiki na stronie WWW? Rola parametru alt w SEO

Wygląd graficzny strony jest tak samo ważny dla jej sukcesu, jak publikowana na niej treść. To właśnie ciekawe grafiki przyciągają uwagę czytelnika, zwracając skupienie w kierunku najważniejszych elementów strony, najciekawszych produktów czy najważniejszych informacji, jakie chcemy przekazać odbiorcy.

Nie ważne, czy będzie to wpis blogowy, oferta firmy, czy artykuł na portalu zewnętrznym – bez odpowiednio dobranych zdjęć trudno oczekiwać maksymalnego sukcesu publikacji w społeczeństwie, które ze względu na przesyt dostępnych informacji skupia uwagę na tym, co rzuca się w oczy. Grafiki to jednak nie tylko działanie na wyobraźnię czytelnika, ale i skuteczne narzędzie pozycjonowania. Jak opisywać obrazki, żeby być wyżej w Google i zwiększyć zasięgi strony?…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO i PPC – połączenie idealne?

Działania wchodzące w skład marketingu w wyszukiwarkach to SEO i PPC. Oba mają na celu ułatwienie dostępu użytkownikowi do naszej strony i co za tym idzie, zwiększenie sprzedaży/liczby pozyskanych leadów. Czy połączenie działań SEO i PPC to rozwiązanie idealne? Dowiesz się tego z naszego artykułu.

Planując strategię marketingową w wyszukiwarce zastanawiamy się, które z tych działań wybrać lub od których zacząć. Wiele osób zakłada, że obie metody promocji się kanibalizują lub że jedna jest wystarczająca, ale każdy punkt styku z marką daje możliwość pozyskania klienta. SEO i PPC mają inną specyfikę i występują między nimi kluczowe różnice, ale przy umiejętnym połączeniu mogą też świetnie się uzupełniać…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO – co to jest? Poznaj podstawy pozycjonowania!

Ciągle słyszysz o SEO, ale nie do końca rozumiesz jego założenia? Niby orientujesz się, do czego służy, ale nie wiesz, jak działa, nie wspominając już o tym, że zachodzisz w głowę, jak się je robi? Nauka nowych rzeczy może z początku przytłaczać i nie wiadomo od czego zacząć… a kiedy nie wiadomo od czego zacząć, najlepiej zacząć od początku! Podstawy SEO są mniej SEO skomplikowane, niż Ci się wydaje. Co to jest SEO i o co w nim chodzi?

Co to jest SEO?

SEO (z ang. Search Engine Optimization) to ogół czynności mających na celu podniesienie pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Innymi słowy, to wszystko, co robisz, by Twoja witryna wyświetlała się w Google na najwyższych pozycjach na jak największą liczbę fraz kluczowych związanych z Twoją działalnością…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kolejne aktualizacje algorytmu Google?

Całkiem niedawno na profilu Google SearchLiaison na Twitterze mogliśmy przeczytać informacje o nowej, czerwcowej aktualizacji algorytmu działania wyszukiwarki. Nikogo to oczywiście nie zdziwiło, w myśl polityki tej firmy cykliczne update’y są całkowicie naturalne i osoby związane z branżą SEM zdążyły się już do nich przyzwyczaić.

Co więcej, Google bardzo często przygotowuje użytkowników do nadchodzących zmian poprzez swoje social media, zatem nie sposób przegapić takiej aktualizacji. Jak jednak sama firma przyznaje na swoim oficjalnym blogu, od czasu do czasu wdrażane są również zmiany, które nie są w żaden sposób anonsowane. Ich przejawami zawsze są trudne do wyjaśnienia gwałtowne spadki czy wzrosty pozycji w wynikach wyszukiwania. Wiele wskazuje na to, że w lipcu miały miejsce kolejne aktualizacje, o których oficjalne kanały informacyjne Google’a milczały…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie

Duplikacja treści – największy wróg SEO. Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne. Meta tagi – czym są i jakie mają znaczenie?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Duplikacja treści – największy wróg SEO Powielanie treści jest jednym …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA