Z ostatniej chwili

Grupy na FB jak używać w Biznesie? Skuteczne narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie. Automatyczne odtwarzanie dźwięków FB

Grupy na Facebooku w biznesie – jak ich używać?

Facebook umożliwia nawiązywanie kontaktu z klientami oraz innymi użytkownikami na przykład za pomocą osobnego, firmowego fanpage’a. Od niedawna marki zyskały nowe miejsce, gdzie mogą angażować oraz kontaktować się ze swoimi fanami: Grupy na Facebooku. Szczególnie biorąc pod uwagę niedawno prowadzone nowości – możliwość tworzenia grup przez fanpage oraz opcja ich połączenia ze stronami firmowymi, o których pisaliśmy w tym miejscu. Jak zatem można wykorzystać Grupy na Facebooku w biznesie?

Ustawienia prywatności Grupy

Podczas tworzenia nowej Grupy na Facebooku – a teraz może założyć ją nawet fanpage – użytkownik dostaje do wyboru opcje jej prywatności. Oprócz tego, że niektóre z ustawień (np. „zamknięta” i „ukryta”) ograniczają jej widoczność dla pozostałych osób, ustawienie to może służyć również jako forma zachęcenia użytkowników do dołączenia do społeczności – w innym przypadku nie będą oni mogli zobaczyć treści, które się tam znajdują.

grupa-prywatnosc-kopia-min

 

Jeśli zdecydujemy się na opcję „Grupa otwarta”, to wtedy wszyscy użytkownicy Facebooka będą mogli przeglądać znajdujące się w Grupie wpisy. Wybór właściwej opcji prywatności Grupy zależy zatem od tego, w jakim celu postanowimy ją wykorzystać

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

Te narzędzia pomogą Ci w przygotowaniu skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie

Tworzenie skutecznej reklamy powinieneś zacząć od skupienia się na samej kreacji. Bardzo często to właśnie od niej zależy, czy użytkownik zwróci uwagę na Twój post – poświęć więc czas na przygotowanie dobrych grafik lub montaż reklamowego filmu. Z opisanymi niżej narzędziami będziesz mógł stworzyć je samodzielnie.

Canva

Znana przez wszystkich i niezwykle ułatwiająca pracę nad grafikami. W Canvie w stosunkowo krótkim czasie możesz stworzyć profesjonalnie wyglądające kreacje reklamowe i to bez większych umiejętności graficznych.  Wykorzystaj zdjęcia produktowe, nanieś na nie tekst lub stwórz grafikę od podstaw, korzystając z gotowych elementów i szablonów. Pamiętaj, aby pobrać kreację w formacie PNG, dzięki któremu Twoje grafiki nie stracą na jakości. Kolejnym krokiem powinno być dla Ciebie skontrolowanie, czy na Twojej grafice nie jest zbyt dużo tekstu. Ale to narzędzie oferuje już sam Facebook.

Ilość tekstu na obrazie bezpośrednio wpływa na zasięg Twojej reklamy. Jeśli zależy Ci na tym, by zobaczyło ją wielu użytkowników, ogranicz tekst do absolutnego minimum. Nie przesadzaj też z wielkością logo – jasne, chcesz być widzialny, ale logotypy z nazwą Facebook również traktuje jako tekst. Jeśli tych szczegółów nie dopilnujesz sam, Facebook weźmie sprawy w swoje ręce i nie pozwoli Ci wyświetlać reklamy z powodu zbyt dużej ilości tekstu na obrazie. A po co tracić czas na tworzenie nowych grafik? Lepiej od razu zadbać o równowagę…

Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com

Automatyczne odtwarzanie dźwięków w wideo na Facebooku

Facebook wprowadza automatyczne odtwarzanie dźwięków w wideo na szerszą skalę. Dzięki temu użytkownicy portalu nie będą musieli ręcznie uruchamiać głosu, aby cieszyć się w pełni oglądanymi filmikami.

Facebook w ostatnim czasie podejmuje wiele działań, które wskazują, że portal mocno stawia na format wideo i chce stać się dużym graczem także w tym zakresie. Wprowadzono m.in dodatki do wideo czatu na Messengerze, możliwość dodania wideo zamiast zdjęcia w tle, a także poinformowano o pracach nad nowym zbiorowym komunikatorem wideo. Tym razem także pojawiło się ważna zmiana.

W lutym portal poinformował o wprowadzeniu kilku nowości dotyczących filmików w serwisie. Jedną z istotniejszych jest automatyczne odtwarzanie dźwięku dla wideo w Aktualnościach. Dotąd w Polsce mieliśmy do czynienia z autoodtwarzaniem samego wideo, lecz bez dźwięku. Jednak jak twierdzą twórcy serwisu, użytkownicy oczekują dźwięku dla oglądanych treści. Testy takiego rozwiązania miały pozytywny wydźwięk, dlatego postanowiono powoli wprowadzać taką możliwość dla wszystkich posiadaczy kont. W ostatnich dniach pojawiły się doniesienia, że faktycznie u niektórych użytkowników dźwięk wideo pojawia się od razu, bez konieczności ręczne włączania. Na Reddit został opublikował screen z informacją, że od teraz dzielenie się wideo jeszcze łatwiejsze, a filmy będą odtwarzane automatycznie z dźwiękiem…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Elon Musk dopiekł Zuckerbergowi. Chodzi o sztuczną inteligencję

Sztuczna inteligencja to wielkie zagrożenie. Sztuczna inteligencja to wielka szansa. Pewnie słyszeliście już obie te opinie i to z ust wielu osób, odpowiednio podrasowane lub zmiksowane. Chociaż rzesza ludzi wciąż przekonuje, że jest za wcześnie, by mówić o prawdziwej SI, jej wpływie na nasze życie, to spór trwa. Ostatnio przyciągnął uwagę mediów za sprawą słownych potyczek dwóch miliarderów: Mark Zuckerberg skrytykował Elona Muska za jego podejście do tematu. Szef Tesli nie pozostał dłużny: Zuck się nie zna…

Elon Musk znowu rozpala nagłówki w serwisach internetowych, chyba trudno dzisiaj o innego bogacza, który skupiałby na sobie taką uwagę mediów – nie tylko tych technologicznych. Panowie Brin, Page, Spiegel czy nawet Gates pozostają w cieniu szefa SapceX. Słowa tego ostatniego są cały czas analizowane i wyciągane na pierwszy plan, wystarczy wpis na Twitterze, jedno zdanie w wywiadzie albo wystąpienie na jakiejś konferencji i zaraz robi się o tym głośno. Przykład podał niedawno Marcin, poświęcił tekst ostrzeżeniom Muska, który przestrzegał przed SI i domagał się regulacji dla tej sfery rozwoju technologicznego:

Dopóki ludzie nie zobaczą robotów, które chodzą po ulicach i zabijają innych ludzi… nie będą wiedzieli jak mają reagować, ponieważ wydaje im się to takie eteryczne (temat sztucznej inteligencji). AI to rzadki przypadek, kiedy moim zdaniem powinniśmy być proaktywni w ustanawianiu regulacji, a nie reaktywni. Dlatego, że moim zdaniem z reaktywną postawą dojdziemy do momentu, w którym będzie już za późno.[źródło]…

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

YouTube rozpoczyna walkę z niechcianymi komentarzami

Mniej spamu. Serwis YouTube należący od kilku lat do Google uruchomił właśnie nowe narzędzie ułatwiające walkę z komentarzami zawierającymi linki do portali zewnętrznych. Funkcjonalność otrzymali twórcy, którzy od teraz będą mogli łatwiej blokować niechciane treści pod swoimi filmami.

Twórca w ustawieniach swojego studia będzie mógł zaznaczyć funkcję automatycznie przesyłającą nowe komentarze z odnośnikami do akceptacji. W zakładce Społeczność w ustawieniach społeczności pojawiła się opcja blokowania linków, którą należy zaznaczyć, jeśli chce się dostawać na pocztę powiadomienia o komentarzach zawierających odnośniki…

Czytaj więcej na: http://pclab.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA