Z ostatniej chwili
Błędy popełniane w marketingu szeptanym. Rozszerzona rzeczywistość w marketingu. Audyt SEO strony internetowej
Błędy popełniane w marketingu szeptanym. Rozszerzona rzeczywistość w marketingu. Audyt SEO strony internetowej

Błędy popełniane w marketingu szeptanym. Rozszerzona rzeczywistość w marketingu. Audyt SEO strony internetowej

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

10 błędów popełnianych w marketingu szeptanym

Marketing szeptany to przede wszystkim działania nastawione na interakcję z użytkownikami na różnych stronach internetowych, forach, portalach czy kanałach społecznościowych. Poprzez prowadzoną komunikację można zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z produktów lub usług marki.

Prowadząc marketing szeptany w Internecie, należy mieć na uwadze, że nie wystarczy znaleźć stronę czy wątek i napisać krótką opinię o produkcie. Na sukces działań składa się wiele czynników, do którym można zaliczyć m.in. dostosowanie treści do użytkowników, miejsce publikacji czy analizowanie wyników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Rozszerzona rzeczywistość w marketingu – jak ją wykorzystać?

Świat zaczął rozwijać się w niesamowitym tempie, każdego dnia jesteśmy wręcz bombardowani nowościami i odkryciami z różnych branż. Nie inaczej jest w marketingu, gdzie specjaliści z całego świata prześcigają się w wynajdywaniu nowych rozwiązań, by przyciągnąć uwagę konsumenta oraz zwiększyć jego zaangażowanie.

Jednym z takich rozwiązań okazało się wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w marketingu. W niektórych branżach pozwoliło to zrewolucjonizować rynek oraz sposób komunikacji z klientem…

Więcej dowiesz się u źródła >

Audyt SEO strony internetowej – podpowiadamy, co warto wiedzieć

Tworząc własną witrynę internetową, często korzystamy z gotowych szablonów i motywów. Są one bez wątpienia użyteczne i wygodne, ale nie zawsze odpowiednio zoptymalizowanie. Wówczas sami musimy zadbać o optymalizację, którą dobrze poprzedzić wykonaniem audytu SEO.

Optymalizacja, zwana także pozycjonowaniem, obejmuje szereg działań, których celem jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. Jeżeli witryna jest odpowiednio zoptymalizowana, pojawia się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu użytkownikom łatwiej na nią trafić. Zwiększony ruch na stronie zazwyczaj wiąże się z wyższymi zyskami i nowymi kontaktami, dlatego warto przyłożyć się do prawidłowego zaprojektowania witryny. Zanim zabierzemy się za działania bezpośrednio wpływające na pozycjonowanie, najpierw wykonajmy audyt SEO, który pomoże nam określić stan witryny i wskaże, co powinniśmy poprawić…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co kryje się za pojęciem lifecycle marketing?

Chcesz zyskać nowych odbiorców, ale jednocześnie zależy Ci na utrzymaniu współpracy z obecnymi klientami? Jeśli tak, pomoże Ci lifecycle marketing. Co to jest? Tego dowiesz się z naszego artykułu!

Lifecycle marketing (ang. marketing cyklu życia) polega na dopasowaniu stylu komunikacji do aktualnych preferencji klienta. Termin został po raz pierwszy użyty przez dostawcę usług CRM, który proponował stworzenie planu marketingowego uwzględniającego potrzeby różnych typów odbiorców – nowych, powracających, nieaktywnych.Zauważono, że kontakt z konsumentem powinien być zindywidualizowany i uwzględniać aktualny etap na ścieżce zakupowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Topic Clusters: czym są i jak wykorzystać je w swojej strategii SEO?

Na Twój sukces w SEO składają się obecnie, między innymi, content, optymalizacja i link building. Treści znajdujące się na witrynie WWW nie mogą być niskiej jakości. Nie chodzi również o to, aby były sztucznie zoptymalizowane pod słowa kluczowe, tj. napisane wyłącznie dla robotów.

Ponadto powinieneś mieć plan struktury contentu. Zacznij wdrażać podejście zwane topic clusters (klastry tematyczne), aby m.in. uporządkować treści. Sprawdź, czym są topic clusters i jak wykorzystać je w swojej strategii SEO!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wskazówki związane z kreacją reklamową

Pierwszym krokiem w projektowaniu kampanii reklamowej jest opracowanie strategii. Musimy się zastanowić co chcemy osiągnąć  (jaki jest cel naszej reklamy) oraz jakimi narzędziami chcemy go osiągnąć. Kreacja powinna stanowić odwzorowanie celu. Idea (myśl przewodnia) kampanii powinna być zrozumiała i czytelna w warstwie wizualnej.

Grupa docelowa 

Komunikację wizualną i werbalną należy dobrać do grupy docelowej. Należy dobrze poznać grupę docelową, do której kierujemy kampanię, przeanalizować sposób w jaki się komunikuje, zweryfikować wśród jakich kodów wizualnych się obraca, które rozumie i które najlepiej będą działać (konwertować). W przypadku nie zrozumiałego przekazu może wywołamy ruch i zainteresowanie jednakże nie będzie ono takie jakie zamierzaliśmy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zalety wyboru usług łączonych SEO i Google Ads

Obecnie chcąc wypromować swoją firmę w internecie, a także skutecznie zwiększyć sprzedaż w segmencie e-commerce, można skorzystać z oferty związanej z usługami SEO i Google Ads w formie pojedynczej lub łączonej. Warto przy tym znać wady i zalety każdej z nich. W ten sposób można świadomie zdecydować się na rozwiązanie najlepiej dopasowane do indywidualnych oczekiwań.

Charakterystyka działań SEO

Przede wszystkim warto wskazać na różnice pomiędzy działaniami SEO a związanymi z prowadzeniem kampanii Google Ads. Te pierwsze mają na celu osiągnięcie jak najlepszej pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google. Wiąże się to z wyświetlaniem witryny wyżej w wynikach dla zapytań wpisywanych przez użytkowników, co zwiększa szanse na generowanie na niej ruchu…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 tipów rebrandingu – jak odświeżyć wizerunek marki i nie stracić aureoli?

Odpowiadasz za wizerunek marki, firma istnieje od wielu lat, macie stałych klientów. Niby wszystko jest ok a rachunek się zgadza. Czujesz jednak, że coś jest nie tak… Obawiasz się, że konkurencja w końcu położy łapę na Waszym kawałku tortu. Zadajesz sobie pytanie: „Co dalej?”. I odkrywasz, że firma, dbając o satysfakcję klientów, zapomniała o potrzebach marki własnej. Coś nie pasuje. Może to zakurzony wizerunek jest kulą u nogi Twojego biznesu? Czy to czas na rebranding? Jak to zdiagnozować, wyleczyć i nie stracić rozpoznawalności?

Kiedy warto odświeżyć wizerunek?

1. Gdy wiesz, że Twoi obecni klienci są równolatkami Twojego logo zaprojektowanego dawno, dawno temu. No, chyba że Twoje logo jest jak CPN – przeżyje nawet Twoją firmę…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA