Instagram dodaje tagi dotyczące marek na IGTV
Czy dzięki takiej zmianie użytkownicy Instagrama zwiększą swoje zaufanie względem poszczególnych marek?
Tagi odnoszące się do marek wciąż są czymś pożądanym w niektórych krajach. Jednak Instagram zamiast wprowadzać tę funkcję do nowych krajów, postanawia ją ulepszać. Co tym razem zobaczą użytkownicy Instagrama w wybranych krajach na IGTV?…
Więcej dowiesz się u źródła >INSTAGRAM WPROWADZA KOLEJNE NARZĘDZIE SPRZEDAŻOWE
Instagram testuje nowy sposób powiadamiania użytkowników o produktach wprowadzanych na rynek. Nowa funkcja ma pomóc firmom zwiększyć sprzedaż w dniu ich premiery. Wśród marek testujących nowe rozwiązanie są m.in. Adidas, H&M, Levi’s, Michael Kors i Warby Parker.
Instagram, który nie ustaje w wysiłkach zmierzających do tego, by stać się platformą nie tylko reklamową, ale i sprzedażową, wprowadził kolejna funkcję, która ma w tym pomóc. Przypomnienia o nowych produktach mogą bowiem okazać się szczególnie cenne dla marek z branży beauty & fashion, bo to one najbardziej grają na emocjach związanych z wprowadzaniem na rynek ofert z limitowanych edycji…
Więcej dowiesz się u źródła >Instagram pozwoli Ci wirtualnie przymierzyć produkt, który chcesz kupić
Wygląda na to, że Instagram stawia coraz mocniej na e-commerce. Twórcy aplikacji wprowadzają nowe opcje AR umożliwiające wirtualne przymierzanie produktów.
Rozszerzona rzeczywistość daje markom wiele możliwości prezentowania swoich produktów. Także w social media i e-commerce. Nic więc dziwnego, że światowi giganci decydują się z nich skorzystać. Nadszedł czas także na Instagrama…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowe narzędzi na LinkedInie pomoże Ci lepiej poprowadzić kampanię reklamową
Nowe narzędzie na serwisie LinkedIn pomoże w rozwoju kampanii reklamowych. Czy okaże się być skuteczne?
LinkedIn to potężny serwis społecznościowy, który ułatwia swoim użytkownikom znalezienie pracy i wypromowanie swojej marki. Obecnie liczy ponad 645 milionów członków. Czy nowe narzędzie, które wprowadza pomoże także sprawniej poprowadzić kampanię reklamową?…
Więcej dowiesz się u źródła >Naruszasz prawa autorskie na Instagramie? Sprawdź, czy na pewno
W maju tego roku polski Instagram miał już prawie 6,5 miliona użytkowników. Co jednak, gdy dostaniemy wiadomość z sugestią, że naruszamy czyjeś prawa autorskie? Pierwszą reakcją będzie kliknięcie w link podany w e-mailu… Na to właśnie liczą hackerzy.
W pierwszym półroczu ubiegłego roku ponad połowa wszystkich wykradzionych danych pochodziła z mediów społecznościowych. W ciągu ostatnich 5 lat na całym świecie przestępcy przejęli niemal 1,3 miliardów kont w mediach społecznościowych. To na pierwszy rzut oka wydaje się dziwne. Dlaczego ktoś chciałby włamać się na konto na Instagramie, zamiast spróbować uzyskać dostęp do konta bankowego, hasła RDP czy portfela z kryptowalutami?…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook rozszerza testy słów kluczowych w grupach
Funkcja filtracji wulgaryzmów i powiadomień o użyciu słów kluczowych w grupach przez członków została ulepszona. Czy pomyślnie przejdzie testy?
Filtr wulgaryzmów i wyszukiwanie słów kluczowych to opcje, które niedawno wprowadził Facebook. Wszystko po to, aby administratorzy grup członkowskich na tym serwisie, nie spotykali się z dodawaniem nieodpowiednich treści przez użytkowników. Teraz Facebook pracuje nad ulepszeniem tej funkcji…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook walczy z mową nienawiści, ale zarabia na niej miliony
Mimo polityki zabraniającej mowy nienawiści na portalu, Facebook wyświetlał reklamy grup, które nie kryły się ze swoimi uprzedzeniami do imigrantów i osób LGBT. Z podsumowania portalu Readsludge wynika, że od maja ubiegłego roku serwis społecznościowy zarobił kilka milionów złotych od 38 reklamodawców.
Południowe Centrum Pomocy Prawnej Ubogim (Southern Poverty Law Center; SPLC), monitoruje ponad 1 tys. organizacji siejących nienawiść. Kilkadziesiąt z nich korzysta z reklam na Facebooku, żeby popularyzować swoje poglądy. Na niektórych banerach można było przeczytać, że imigranci to najeźdźcy, a osoby LGBT to zło wcielone. I to wszystko w świetle Standardów społeczności Facebooka, które nie pozwalają na treści propagujące nienawiść w portalu…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook w nerwowym nastroju. Słowa Zuckerberga odrobinę przerażają
Podczas gdy z obozu Facebooka mamy do czynienia z podejrzaną wręcz ciszą, wewnątrz atmosfera aż się gotuje. Bodaj najlepszym barometrem nastrojów w tej firmie jest postawa samego marka Zuckerberga, którego ok. dwugodzinna wypowiedź wyciekła do internetu rzucając nowy cień na to, co dzieje się u tego giganta. Nastroje są, rzekłbym… rozchwiane.
Facebook tuż po aferach związanych z naruszeniami prywatności użytkowników zdawał się niewzruszony i postanowił po prostu robić swoje, ewentualnie płacić kary i jak najbardziej subtelnie wyciszać kolejne kryzysy wizerunkowe. Rządy krajów europejskich zamierzają wzywać Zuckerberga do siebie celem złożenia zeznań, jednak ten próbuje wymykać się urzędnikom, by nie pogłębiać i tak nieciekawej sytuacji w kontekście odbioru samego Facebooka w branży…
Więcej dowiesz się u źródła >PINTEREST WPROWADZA KOLEJNE FORMATY REKLAMOWE
Pinterest znowu wprowadził kilka nowych formatów, które mają pomóc e-sklepom w sprzedaży swoich produktów. Są to „Shop the Look” w nowym formacie kolekcji na aplikacje mobilne i odnowiony „Profil biznesowy”. Ponadto, rozszerzył zasięg Katalogów i Shopping Ads na kolejne kraje.
Shop the Look w nowym formacie ma być „dla sprzedawców detalicznych najprostszym sposobem na prezentowanie wielu produktów w jednej reklamie (marki będą mogły otagować do 4 produktów – przyp. red.). Dzięki temu użytkownicy Pinteresta będą mogli odkrywać nowe produkty i klikać, aby dokonać zakupu na stronie sprzedawcy…
Więcej dowiesz się u źródła >OCULUS QUEST, CZYLI JAK FACEBOOK CHCE PRZEKONAĆ NAS DO WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI
Facebook od kilku już lat pracuje nad tym, by wirtualna rzeczywistość stała się masową rozrywką, ale do tej pory koszt i zamieszanie związane z Oculusem Rift były zbyt duże, by to się mogło udać. Teraz jednak, kiedy do sprzedaży trafiły nowe modele – Rift S i Quest – które nie wymagają aż tylu peryferyjnych urządzeń, Mark Zuckerberg nie kryje związanych z nimi nadziei. Zwłaszcza Quest wydaje się być jego oczkiem w głowie.
Oculus Quest to pierwsze autonomiczne gogle do VR-u. Nie wymagają ani komputera, ani zewnętrznych kamer, zapewniając jednocześnie pełne śledzenie pozycji i wirtualnych rąk. Owszem, Go jest tańszy, a Rift obsługuje bardziej wymagające gry, ale to Quest ma szansę stać się mainstreamowym produktem…
Więcej dowiesz się u źródła >