Z ostatniej chwili

Instagram, trochę informacji o reklamie. Facebook blokuje prawicowe fanpage? Snapchat, liczba użytkowników spada! YouTube z liczbą oglądających film

Reklama na Instagramie – co warto o niej wiedzieć?

Używasz Instagrama do promocji swojej marki w Internecie? To bardzo dobra decyzja! Razem z Facebookiem platforma ta umożliwia szybką, skuteczną spersonalizowaną reklamę i dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. Przypominamy, że z Facebooka oraz Instagrama korzysta dzisiaj na co dzień około 2,5 miliarda osób, które nie tylko śledzą aktywność swoich znajomych, ale i wchodzą w interakcje z ulubionymi markami.

Warto więc znaleźć miejsce dla mediów społecznościowych w strategii marketingowej, bo ich potencjał jest ogromny. Potężne są także możliwości monetyzacji zaangażowania fanów. Dzisiaj podpowiadamy, jakie działania w tym obszarze warto podjąć na Instagramie, zwłaszcza że ostatnio pojawiła się nowa możliwość, zarezerwowana w mediach społecznościowych do tej pory jedynie dla Facebooka – remarketing skierowany do osób, które odwiedziły Twój firmowy profil…

Czytaj więcej na: https://www.ideoforce.pl

Facebook znowu zablokował prawicowe fanpage – dyskryminacja czy cenzura

Pod koniec lipca Facebook zalała fala oburzenia z powodu kolejnego zablokowania niektórych strona i fanpage. Okazało się, że w ciągu zaledwie jednej doby zablokowano lub zlikwidowano aż 300 prawicowych miejsc, które łamały regulamin Facebooka lub były zwykłym duplikowaniem treści z innych miejsc. Takie działanie zostało szeroko skrytykowane w społeczności, jako przejaw cenzury, dyskryminacji i łamania zasady wolności słowa. Czy na pewno? Czy Facebook nie może dowolnie, zgodnie z własną wykładnią usuwać treści, które zdaniem administracji nie przystają do charakteru portalu? Warto się temu tematowi dokładniej przyjrzeć.

Zablokowane fanpage

Do zablokowania wspomnianych 300 stron utworzonych na Facebooku doszło na skutek działań Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Snapchat przegrywa z Instagramem. Kurs szoruje po dnie…

Snap, czyli właściciel Snapchata, nie ma powodów do radości. W drugim kwartale 2017 roku liczba dziennych użytkowników aplikacji nie wzrosła tak, jak oczekiwał tego rynek, więc kurs Snapa spadł o kilkanaście procent. Znowu na historyczne dno.

Spółka nie zarabia, ale uczciwie przyznała, że być może nigdy nie będzie i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. W dniu debiutu inwestorzy rzucili się na akcję spółki, windując jej wycenę do 20 miliardów dolarów. Teraz może się okazać, że była to jedna z największych pomyłek tuzów z Wall Street…

Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com

YouTube wkrótce powie ci, ile osób ogląda z tobą dany film

Google rozpoczęło testy nowej funkcji w aplikacji YouTube’a na urządzenia z systemem Android. Tym razem jest to informacja o liczbie użytkowników, które oglądają w konkretnej chwili ten sam film. Dostęp do takiego wskaźnika jest na razie mocno ograniczony, ale pewnie z czasem zostanie on wdrożony do aplikacji na stałe.

https://youtu.be/feBF_IY-HI8

YouTube pokazuje łączną liczbę wyświetleń każdego filmu, ale pewnie czasem zastanawialiście się nad tym, ile osób ogląda to samo wideo razem z wami, prawda?…

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA