Z ostatniej chwili
Jak używać hasztagów na Instagramie Czystki na Twitterze. Messenger i Instagram mogą synchronizować kontakty. YouTube blokada konta rodziców

Jak używać hasztagów na Instagramie? Czystki na Twitterze. Messenger i Instagram mogą synchronizować kontakty. YouTube blokada konta rodziców

Jak używać hasztagów na Instagramie?

Zaczęły się na Twitterze, ale dzisiaj są już wszędzie. Używane w nadziei, że na zwiększenie zaangażowania fanów, często w nadmiarze i rzadko z rozmysłem, nie zawsze jednak spełniają pożądaną rolę. O to, jak właściwie używać hasztagów zapytaliśmy eksperta.

Algorytm Instagrama faworyzuje posty, które wywołują duże zaangażowanie użytkowników. Im więcej komentarzy i reakcji, tym większa szansa, że dotrze on do większej liczby osób. A że kiedyś średnio jeden hasztag zwiększał zaangażowanie wokół posta o  jakieś 12,6%, jest o co walczyć. Problem w tym, że nie jest to już takie łatwe…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czystki na Twitterze. Znane profile straciły po kilka milionów obserwatorów

Twitter podejmuje nowe środki w walce z nieodpowiednimi zachowaniami w serwisie. W wyniku tego wiele kont celebrytów straciło znaczną liczbę obserwatorów. Dlaczego?

W ubiegłym tygodniu Twitter usunął z listy obserwujących konta zablokowane z powodów niewłaściwych zachowań. W skutek tego wielu popularnych użytkowników straciło dużą część swoich obserwatorów. Twórcy serwisu tłumaczyli, że decyzja ta jest trudna, bowiem dla przeciętnego użytkownika może to niewiele zmienić, jednak jak się okazuje, w przypadku znanych osób różnica jest zauważalna…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook na drodze do jednorodnego systemu. Messenger i Instagram mogą synchronizować kontakty

Facebook to obecnie konglomerat społecznościowy. Firma posiada takie aplikacje jak macierzystego Facebooka, ale oprócz tego ma też w katalogu komunikator WhatsApp, Messengera czy aplikację do wrzucania zdjęć – Instagram. Od pewnego czasu Facebook robi też pewne kroki na drodze synchronizacji tych wszystkich usług.

Pewien czas temu niemałe kontrowersje wywołało to, że Facebook chciał współdzielić dane użytkowników WhatsApp i Facebooka. Teraz wygląda na to, że podobny proces może czekać Messengera i Instagrama…

Więcej dowiesz się u źródła >


YouTube zablokował konta rodziców nie znających umiaru

Wśród internautów, głównie w USA, dużą popularnością cieszył się kanał FamilyOFive na YouTubie prowadzony przez Mike’a i Heather Martin, rodziców piątki dzieci. Państwo Martin zostali jesienią zeszłego roku oskarżeni o zaniedbanie swoich dzieci, w wyniku czego utracili prawo do opieki nad dwójka z nich, po tym, jak sąd uznał, że filmy publikowane na YT zawierają sceny wykorzystywania i przemocy w stosunku do najmłodszych członków rodziny.

Zamknięcie dochodowego konta spowodowało, że Martinów przenieśli się do innego stanu i założyli nowe konto na YT, tym razem  o nazwie DaddyOFive…

Więcej dowiesz się u źródła >

Reklamy na Facebooku

Świat można podzielić na dwie części. Ludzi, którzy mają konto na Facebooku oraz tych, którzy go nie mają. Facebook to absolutny imperator w świecie socialmedia oraz topowy gracz na scenie usług internetowych czy reklam w internecie. Ilość jego użytkowników w pierwszym kwartale 2018 roku wynosi 2,2 miliarda użytkowników![1]  Pomimo ciągłych zapowiedzi iż nadchodzi koniec ery Facebooka liczba jego użytkowników ciągle rośnie. Było typowanych również wiele jego następców lecz do tej pory żaden nie zbliżył się choćby do ułamka osiągnięć dziecka Marka Zuckerberga. Jeśli chodzi i liczbę krajów w których Facebook jest dostępny to łatwiej by wymienić te w których jest zabroniony, gdyż jest ich naprawdę niewiele, są nimi: Chiny, Iran, Korea Północna oraz Tadżykistan. Pomimo braku udziału tych krajów reklamy na Facebooku ciągle są pewną opcją promocji.[2]

Ilość użytkowników oraz krajów z dostępem do Facebooka sprawia iż nawet mały procent ogółu to realnie duża liczba dlatego też nawet najbardziej wąskie sposoby kierowania reklam mogą zdać egzamin i doprowadzić nas do naszej grupy docelowej. Podział demograficzny Facebooka w skali całego globu rozkłada się  następująco…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak promować konferencję naukową w social mediach?

Konferencja naukowa to specyficzny typ wydarzenia: jego grupa docelowa najczęściej jest stosunkowo wąska, zaś budżet na promocję – zerowy. Media społecznościowe wydają się być najbardziej naturalnym sposobem na reklamę konferencji – jak w tym celu najlepiej wykorzystać ich potencjał?

Kto należy do grupy docelowej twojej konferencji?

Jak we wszelkich innych kampaniach promocyjnych, tak również i w wypadku konferencji naukowych warto zacząć od określenia, do jakich osób chcemy dotrzeć. Wydarzenia skierowane do kadry akademickiej i szacownych profesorów powinny być promowane w nieco inny sposób niż te skierowane do studentów i doktorantów. W wypadku tej pierwszej kategorii znacznie ważniejsze jest krążenie informacji między osobami – w prywatnych mailach czy rozmowach (co jednak absolutnie nie oznacza, że wolno nam wtedy zaniedbać internet)…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA