Z ostatniej chwili
LinkedIn pracuje nad platformą dla freelancerów. Twitter pozwoli twórcom zarabiać na swoich postach. TikTok ma groźnego konkurenta
LinkedIn pracuje nad platformą dla freelancerów. Twitter pozwoli twórcom zarabiać na swoich postach. TikTok ma groźnego konkurenta

LinkedIn pracuje nad platformą dla freelancerów. Twitter pozwoli twórcom zarabiać na swoich postach. TikTok ma groźnego konkurenta

LinkedIn pracuje nad platformą dla freelancerów

LinkedIn chce pomóc w łączeniu freelancerów i zleceniodawców. Według najnowszych doniesień jesienią miałoby pojawić się dedykowane temu rozwiązanie.

Wygląda na to, że LinkedIn pracuje nad nowym serwisem marketplace. Pozwoli on użytkownikom na odnajdywanie freelancerów, przekazywanie im zleceń i ułatwianie transakcji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter pozwoli twórcom zarabiać na swoich postach

Czwartkowa prezentacja Twittera dla inwestorów upłynęła głównie pod znakiem ambitnych planów finansowych firmy. Przedstawiciele spółki ogłosili bowiem, że w ciągu najbliższych dwóch lat spodziewa się podwojenia swoich rocznych przychodów. W osiągnięciu pułapu 7,5 mld USD/rok mają pomóc dwie nowe funkcje, jakie wkrótce zawitają do platformy.

Pierwszą z nich są Społeczności – twitterowy odpowiednik facebookowych Grup. Ma ona umożliwić użytkownikom tworzenie grup wokół konkretnych zainteresowań i śledzić tweety, koncentrujące się na tej samej tematyce. Biorąc pod uwagę sukces pierwowzoru, można przypuszczać, że Społeczności pozytywnie wpłyną na wzrost zaangażowania, czy też przyciągnięcie nowych użytkowników. Funkcja może przydać się szczególnie w przypadku tych osób, które do tej pory nie mogły odnaleźć swojego miejsca na platformie…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok ma groźnego konkurenta. Oto YouTube Shorts. Sprawdź, jak działa

YouTube uruchomił właśnie wersję beta nowej usługi Shorts zintegrowanej z YouTube. W domyśle wyszukiwarkowego giganta ma to być konkurencja dla TikToka.

Świat oszalał na punkcie krótkich materiałów wideo nagrywanych ze smartfona bez zbędnego przygotowywania się. Największy rozgłos na tego typu treściach zdobyła aplikacja społecznościowa TikTok pochodząca z Chin. Od czasu debiutu TikToka minęło już sporo czasu, a najwięksi giganci technologiczni chcą wykorzystać rosnący trend i oferują własne platformy do dzielenia się krótkimi materiałami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Social media w promocji sklepu internetowego – zobacz sprawdzone metody

W jaki sposób wykorzystać social media do promocji sklepu internetowego?

Własny sklep internetowy może stać się najlepszym sposobem na prowadzenie nowoczesnego i efektywnego biznesu. Rynek e-commerce jest jednym z najbardziej perspektywicznych, a jego olbrzymią zaletą jest przy tym możliwość samodzielnego zajęcia się poszczególnymi aspektami funkcjonowania firmy i wprowadzania produktów na rynek. Wiele z tych zadań dotyczy marketingu. Kluczową rolę odgrywa właściwe wykorzystanie mediów społecznościowych, w których wiele osób znakomicie się odnajduje…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok usunął 89 milionów filmów, aby chronić społeczność przed szkodliwymi treściami

TikTok walczy z nieodpowiednimi oraz fałszywymi treściami. Raport Transparentności pokazuje, jak wiele materiałów wideo, profili oraz reklam usunięto ze względu na naruszenia.

W ubiegły tygodniu TikTok zaprezentował globalny Raport Transparentności. Wynika z niego, że z platformy usunięto 89 milionów filmów globalnie. 92% z nich usunięto zanim jeszcze zostały zgłoszonych przez użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok powołuje Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa

TikTok kontynuuje działania w zakresie zwiększania bezpieczeństwa użytkowników, powołując Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa. Zadaniem rady złożonej z liderów opinii oraz ekspertów reprezentujących różne sektory będzie opiniowanie i doradzanie w zakresie polityki i praktyk moderacji treści. Także pomoc w kształtowaniu regionalnych i globalnych wytycznych odpowiadających na obecne i przyszłe wyzwania platformy.

Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa tworzą liderzy środowisk akademickich i organizacji pozarządowych z całej Europy. Każdy z nich ma wnosić inne spojrzenie na wyzwania stojące przed TikTokiem. W przyszłości do wspólnej dyskusji na temat bezpieczeństwa firma zamierza również zaprosić wybranych twórców platformy…

Więcej dowiesz się u źródła >

HASZTAGI NA INSTAGRAMIE – JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTAĆ ICH MOŻLIWOŚCI

Odpowiednio dobrane hasztagi umieszczone pod zdjęciem na Instagramie mogą wybić Twój profil ponad konkurencję lub całkowicie utopić post w morzu innych, celujących w tą samą publiczność, propozycji.

Jako proste słowa poprzedzone znakiem #, hasztagi mają na Instagramie ogromną wagę i umiejętność posługiwania się nimi jest jedną z podstawowych kompetencji, jakie warto opanować, jeśli chcesz wykorzystać Instagram do promocji swojej marki. Jak używać hasztagów efektywnie, czego warto unikać i jak dobierać odpowiednie # do kolejnych zdjęć publikowanych na markowym profilu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram testuje automatyczne dodawanie napisów na Stories

Jakiś czas temu, Instagram postanowił dodać opcję automatycznego dodawania napisów na IGTV. Teraz planuje rozszerzyć tę opcję również na Stories.

Napisy automatyczne mogą ułatwić twórcom pracę, a osobom niesłyszącym, funkcjonowanie na Instagramie. Dlatego Instagram postanowił dodać je również do Stories. Obecnie ta funkcja znajduje się w fazie testów…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA