Z ostatniej chwili
Instagram przechowuje twoje dane, nawet po usunięciu! TikTok znowu obrywa. Twitter rozważa wprowadzenie subskrypcji
Instagram przechowuje twoje dane, nawet po usunięciu! TikTok znowu obrywa. Twitter rozważa wprowadzenie subskrypcji

Instagram przechowuje twoje dane, nawet po usunięciu! TikTok znowu obrywa. Twitter rozważa wprowadzenie subskrypcji

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Instagram przechowuje twoje dane, nawet jeżeli je usuniesz

Ostatnio wyciekła informacja, że Instagram przechowuje dane, które dawno powinny zostać usunięte z serwerów. Co to oznacza dla użytkowników i jakie ciągnie się za sobą niebezpieczeństwo?

Co raz zostało wrzucone do Internetu nigdy już z niego nie zniknie. To zdanie co jakiś czas pojawia się, kiedy jest mowa o bezpieczeństwie w sieci. I nie da się ukryć jak trafne jest to stwierdzenie.

Czy Instagram przechowuje usunięte dane?

Saugat Pokharel, który jest niezależnym badaczem bezpieczeństwa odkrył ostatnio, że Instagram przechowywał na swoich serwerach informacje, które wcześniej zobowiązał się usuwać. W regulaminie istnieje zapis, który jasno stwierdza, że po użyciu opcji usunięcia danych, typu zdjęcia czy wiadomościserwery mogą przechowywać je jeszcze przez 90 dni, zanim znikną na dobre. Instagram tłumaczy ten podpunkt tym, że kopie zapasowe przechowywane są ze względów prawnych, by można było określić czy doszło do naruszeń warunków użytkowania aplikacji. Dodatkowo może to służyć jako źródło odzyskiwania danych w przypadku awarii lub błędu…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok znowu obrywa. Musi być usunięty ze smartfonów współpracowników Joe Bidena

Współpracownicy Joe Bidena, biorący udział w jego kampanii prezydenckiej, muszą usunąć TikToka ze swoich służbowych oraz prywatnych smartfonów. Decyzja podyktowana jest względami bezpieczeństwa.

TikTok odcinek 1549. Tutaj w tle można zanucić sobie muzykę z czołówki do “Mody na sukces”. Jedna z najpopularniejszych aplikacji na świecie jest w coraz gorszej sytuacji w Stanach Zjednoczonych. Zmaga się już z banowaniem w Indiach i aferą ze schowkiem w iOS 14. Na terenie USA uderzono w TikToka już poprzez zapowiedź możliwej blokady, o czym wspominał Mike Pompeo. Nawet reklamy rozpowszechniane na Facebooku w ramach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa zachęcały do podpisywania petycji nawołującej do zakazu TikToka. To póki co na nic. Aplikacja ma się dobrze, a jej przedstawiciele ogłosili utworzenie specjalnego funduszu dla amerykańskich twórców, który pozwoli im na lepsze zarabianie na publikowanych filmach…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok śledził dane o użytkownikach za pomocą taktyki zabronionej przez Google

TikTok został przyłapany na naruszeniu własnej polityki prywatności i zasad Google. „The Wall Street Journal” opublikował raport, z którego wynika, że przez 15 miesięcy aplikacja, wykorzystując luki w systemie Android, gromadziła adresy MAC urządzeń. Ponadto korzystała z dodatkowej warstwy szyfrowania, aby ukryć tę praktykę.

To obchodzenie zasad Google, które pozwalają użytkownikom resetować identyfikatory używane do śledzenia reklam. Adresy MAC to natomiast unikalne identyfikatory przypisywane urządzeniom podłączanym do Internetu…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok chyba się bardzo boi, bo ujawnia zasady działania swojego algorytmu

Kto by się spodziewał, że podejrzewany o szpiegowanie dla Chin TikTok jako jeden z pierwszych zapowie ujawnienie swoich algorytmów czy zasad moderacji serwisu. Nie podejrzewajcie ich jednak o dobre serce, to bowiem działania mające na celu uniknięcie amerykańskiego bana.

TikTok to fenomen, którego nie rozumiem. I za każdym razem kiedy chcę go zrozumieć, trafiam na takie treści, że kasuję aplikację ze smartfona. Ale ludzie go kochają, a świat się go boi – bo jest chiński i mówi o jego blokowaniu. A tymczasem najwyraźniej przestraszony TikTok, chce być w pełni przejrzysty by nikt nie bał się ich i nie posądzał o szpiegowanie dla chińskich służb specjalnych…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok – jak zaistnieć na tym serwisie społecznościowym?

Przygotowaliśmy krótki poradnik o tym, co należy zrobić, aby zaistnieć na TikToku. Oto nasze rady pomagające postawić Ci pierwszy krok w aplikacji.

Temat TikToka bywa kontrowersyjny. Z jednej strony znajdują się bowiem jego zwolennicy, z drugiej – przeciwnicy, którzy na samą myśl o nim przewracają oczami. Dla tych pierwszych, przygotowaliśmy krótki poradnik jak mądrze zaistnieć na tym serwisie społecznościowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok i Gamified Brand Effect, czyli nowe rozwiązanie dla firm

Gamified Brand Effect to nowa opcja dla firm, umożliwiająca markom tworzenie angażujących konsumenta gier.

TikTok nie poddaje się i bardzo stara się zyskać miano aplikacji biznesowej. Od kilku tygodni, co jakiś czas pojawiają się doniesienia o nowych rozwiązaniach dla firm. Gamified Brand Effect jest kolejnym z nich, a jego zadaniem jest zwiększenie zaangażowania konsumentów…

Więcej dowiesz się u źródła >

TIKTOK. JAKIE MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE DAJE TA PLATFORMA I JAK JE WYKORZYSTAĆ?

Don’t make ads – mówi TikTok, zapraszając do siebie marketerów. O co chodzi? Przede wszystkim o zrozumienie, że TikTok to świat „Zetek”. To twoja grupa docelowa? Chcesz ją zaangażować? Chcesz, żeby marka lub produkt zostały przez nią zauważone? „Baw się” reklamą na jej zasadach. Dostosuj język, styl komunikacji, działania. Wyjdź poza sprawdzone w innych kanałach schematy. Uwolnij kreatywność swojej marki.

Ci, którzy decydują się na prowadzenie konta marki na TikToku, rozpatrują to przede wszystkim w kategoriach brand buildingu. Może to zmienić rozwój social commerce’u na platformie, ale na razie ważniejsze jest budowanie rozpoznawalności marki w grupie docelowej. Ponieważ wiele marek nie decyduje się na stałą obecność na TikToku, platforma oferuje też konkretne formaty, które można wykorzystać kampanijnie: reklamy video, brandowe filtry, naklejki i efekty specjalne oraz hashtag challenge. TikTok jest też po prostu idealną przestrzenią dla influencer marketingu…

Więcej dowiesz się u źródła >

A jednak! Twitter rozważa wprowadzenie subskrypcji

Twitter rozważa różne możliwości zarabiania pieniędzy, w tym także subskrypcje. Niestety serwis zaliczył spadek przychodu z reklam.

Serwis społecznościowy Twitter niedawno przechodził atak hakerski, który miał wyłudzać bitcoiny. W cieniu tego ataku pojawiły się informacje o wprowadzeniu nowej wersji interfejsu API, który pozwoli developerom aplikacji zewnętrznych na implementowanie nowych rozwiązań i funkcji znanych, chociażby z oficjalnej aplikacji. Przed tymi wydarzeniami ukazało się ogłoszenie rekrutacyjne Twittera, w którym była mowa o udziale w tworzeniu modelu subskrypcyjnego. Ogłoszenie zostało zmodyfikowane po tym, jak zaczęły się nim interesować media. Jak się jednak okazuje, Twitter zmuszony jest do poszukiwań nowych sposobów zarabiania, bowiem zmniejszyły się znacznie wpływy z reklam. Przedstawiciele serwisu uzasadniają tę sytuację pandemią koronawirusa. Jednocześnie zauważają, że liczba użytkowników znacząco wzrosła…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przewinienia mediów społecznościowych na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy

Ostatni miesiąc obfitował w duże problemy dla social mediów. Zestawiliśmy je wszystkie, wraz z wstępnymi planami odbudowy wizerunku, które podejmują właściciele tych platform.

Internet zawrzał, a osoby odpowiedzialne za media społecznościowe w pocie czoła pragną zrehabilitować się po wpadkach. A tych ostatnio było tak dużo, że postanowiliśmy zebrać je w jedno miejsce. Przygotowaliśmy zestawienie wszystkich przewinień social mediów na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy…

Więcej dowiesz się u źródła >

YOUTUBE USUWA OPCJĘ TWORZENIA NAPISÓW PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ SERWISU

Z YouTube’a znika opcja tworzenia napisów przez społeczność serwisu. Ta decyzja uderza w osoby głuche i niedosłyszące, a także we wszystkich tych, którzy chcą zapoznawać się z treściami obcojęzycznymi. To zdecydowanie ograniczy dostępność do filmów tworzonych w serwisie.

Wyłączenie możliwości dodawania napisów przez społeczność YouTube’a to zaskakujące posunięcie ze strony serwisu. Co prawda autorzy nadal będą mogli je dodawać, ale samodzielnie lub odpłatnie. Przełoży się to więc na znacznie mniejszą dostępność do treści wideo. Jest to przede wszystkim dyskryminacja osób głuchych i niedosłyszących, które dzięki napisom miały dostęp do treści prezentowanych na YouTubie. Ponadto napisy są również świetną opcją na zapoznanie się z treściami wideo przez osoby, które nie znają lub uczą się danego języka…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA