Nowy sposób wyświetlania zdjęcia profilowego na fanpage’u
Od niedawna użytkownicy Facebooka mogli zauważyć zmiany wizualne, które serwis stopniowo wdraża. Jedną z nich jest nowy sposób wyświetlania zdjęcia profilowego w miejscach takich jak komentarze lub oś czasu. Podobna zmiana ma nastąpić także w przypadku stron firmowych – o czym portal społecznościowy informuje właścicieli stosownym komunikatem. Jak mają wyglądać zmiany w wyglądzie Fanpage’a na Facebooku?
Okrągłe zdjęcie profilowe
Dotychczas wszystkie zdjęcia oraz obrazy profilowe indywidualnych użytkowników oraz fanpage’y w aktualnościach i na osi czasu miały postać kwadratową. Facebook przygotowuje się do wprowadzenia zmiany w tym obszarze, przy okazji informując o tym właścicieli stron firmowych stosownym komunikatem, wyświetlanym po zalogowaniu się na fanpage…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
WhatsApp wkroczy do biznesu
Trwają prace nad należącą do Facebook’a platformą WhatsApp, zmierzające do opracowania biznesowej wersji stand-alone tej komunikacyjnej, mobilnej aplikacji.
Jak donosi The Wall Street Journal, nowa usługa ma nosić nazwę WhatsApp Business i będzie dostępna w dwóch wersjach. Pierwsza będzie przeznaczona dla małego biznesu, ma oferować podstawowe funkcjonalności i ma być bezpłatna…
Czytaj więcej na: http://www.computerworld.pl
Jak dodawać wpisy na Facebooku, aby zwiększyć zaangażowanie fanów?
Zastanawiałeś się kiedyś, jak dodawać wpisy na Facebooku, aby zwiększyć zaangażowanie fanów? Oto lista 9 pomysłów, które pomogą nawiązać dialog z fanami.
acebook może wydawać się bardzo prosty, prawda? Dodajesz wpis, a użytkownicy będą go komentować i klikać polubienia. Niestety nie jest to takie łatwe, jak myśli każdy początkowy właściciel firmy. Dopiero po zetknięciu się z bolesną prawdą dostrzegamy, że coś jest nie tak i pytamy się sami siebie, jak dodawać wpisy na Facebooku, żeby zwiększyć zaangażowanie naszych fanów.
Po porażce w social media z powodu braku zainteresowania postami, wielu z początkujących po prostu rezygnuje i przestaje aktualizować stronę.
Dlaczego?
Nie widzą żadnych wyników, które pomimo ich usilnych starań nie przynoszą żadnych korzyści w postaci zaangażowania fanów.
Dlatego w tym tekście pokażę Ci, jak dodawać wpisy na Facebooku, żeby zwiększyć zaangażowanie wśród fanów…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
YouTube oficjalnie wprowadza kontrolki do sterowania prędkością na smartfonach
YouTube już od jakiegoś czasu testował możliwość zmiany prędkości odtwarzania filmów w aplikacji mobilnej na urządzeniach z Androidem i iOS. W tym tygodniu poinformowano o oficjalnym wdrożeniu tej funkcji dla wszystkich użytkowników. Wcześniej dostępna ona była jedynie z poziomu serwisu w przeglądarce internetowej.
YouTube już od dawna pozwala na zmianę prędkości odtwarzania filmów. Do niedawna możliwe to jednak było jedynie w serwisie uruchamianym w przeglądarce internetowej. Teraz to się zmienia, boYouTube poinformował o wdrożeniu funkcji do aplikacji mobilnej, gdzie wcześniej ją testowano. Jak to dokładnie działa?…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
„Rosyjska afera” to dla Facebooka problem przede wszystkim biznesowy
Facebook w 2016 roku zarobił około 100 tysięcy dolarów na reklamach, które prawdopodobnie były częścią rosyjskiej kampanii informacyjnej. I choć – jak zaznaczają włodarze serwisu – reklamy nie zachęcały wprost do głosowania na żadnego z kandydatów, trudno już zaprzeczać, że w ogóle nie miały na to wpływu. Facebook ma więc problem, ale doskonale rozgrywa sytuację.
Porażka Hillary Clinton, która w Dolinie Krzemowej była zdecydowaną faworytką, wywołała bezbrzeżne zdziwienie. Okazało się bowiem, że perspektywa Zachodniego Wybrzeża nijak ma się do tego, co dzieje się w centrum kraju, ale – zamknięci w swoich filter bubbles liberałowie z Doliny Krzemowej nie mieli o tym pojęcia…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
JAK ZWIĘKSZYĆ KONWERSJE Z REKLAM NA FACEBOOKU DZIĘKI LIŚCIE MAILINGOWEJ?
Kiedy przygotowujemy kampanie reklamowe w mediach internetowych (Adwords, facebook, twitter itp.) główną rozterką staje się dobranie odpowiedniej grupy odbiorców, do której nasza reklama miałaby dotrzeć. Każdy przecież chce, aby jego przekaz trafił do osób faktycznie zainteresowanych tematem, które mogłyby kliknąć i dokonać konwersji np. poprzez zakup promowanego produktu czy pobranie reklamowanej aplikacji.
Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić jednym ze sposobów na zwiększenie konwersji z reklam na Facebooku. Jest to sposób, który wiąże się z wykorzystaniem listy mailingowej…
Czytaj więcej na: http://lepiej-widoczni.pl
Komunikator Facebooka niczym aplikacja randkowa?
Wyszukiwanie potencjalnych partnerów za pomocą Messengera? Już wkrótce ta wizja może stać się rzeczywistością, ponieważ Facebook testuje obecnie funkcję, która proponowałaby nam spotkanie z osobami o podobnych zainteresowaniach lub aktywnościach na portalu.
Facebook w swojej działalności realizuje wiele celów, które mają na celu usprawnianie komunikacji pomiędzy ludźmi z różnych zakątków świata. Wciąż rozwijane możliwości portalu pozwalają na efektywnie dzielenie się treściami ze znajomymi. Jednak jego twórcom zależy nie tylko na budowaniu relacji z osobami, które już znamy, ale i poznawanie nowych ludzi. Aby to ułatwić testowana jest obecnie funkcja rodem z Tindera, która ułatwi łączenie korzystających z Messengera…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
Twitter może umożliwić pisanie dłuższych tweetów
Choć nie tak, jak byśmy się tego spodziewali. Chodzi bowiem o zjawisko tzw. tweetstormu, czyli sytuację, gdy użytkownik pisze długi wpis, ale ze względu na ograniczenie 140 znaków dzieli go na kilka następujących po sobie tweetów. Teraz pojawiło się – przynajmniej w formie testów – oficjalne wsparcie dla owych tweetstormów.
Jak nietrudno się domyślić, pierwotna idea Twittera to pisanie krótkich i zwartych wpisów. Stąd pochodzi zresztą limit 140 znaków na wpis…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Twitter i limit 140 znaków – już niedługo to nie będzie problemem
Twitter to bardzo specyficzne medium społecznościowe. Jego bodaj najbardziej charakterystycznym wyróżnikiem jest to, że jego użytkownicy w swoich wiadomościach muszą się nieco „streszczać”. Limit 140 znaków według niektórych doniesień miał być zwiększony, ale ostatecznie do tego nie doszło. Istnieje jeszcze jeden sposób, dzięki któremu owe ograniczenie będzie nieco mniej uciążliwe.
Użytkownicy ma fali popularności Twittera stworzyli własne, umowne mechanizmy „omijania” tego ograniczenia. Najpopularniejszym z nich jest stosowanie „ściany” tweetów, gdzie autor odpowiada sam sobie dołączając kolejne porcje treści…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Tryb nocny na twitter.com
Twitter na urządzenia mobilne już od jakiegoś czasu oferuje tryb nocny, ale dopiero teraz programiści aplikacji postanowili przygotować wersję dla użytkowników komputerów.
Tryb nocny znany już, chociażby z nowej wersji YouTube jest dobrym sposobem na zrelaksowanie naszych oczu i pozbycia się zbyt białego podświetlenia…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl