Z ostatniej chwili

Facebook i Google, a odpowiedzialność za treści. Google usuwa ‘Pokaż Obraz’, jak go przywrócić? Zdjęcie w tle na Facebooku. Twitter zbanuje wpisy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook i Google muszą wziąć odpowiedzialność za treści

Para Facebook-Google zgarnia około 60 proc. globalnych przychodów z reklamy online i dyktuje warunki zarówno twórcom treści, na których zarabia, jak i reklamodawcom, dzięki którym zarabia, co oczywiście ani jednym, ani drugim nie bardzo się podoba. O ile jednak lamenty wydawców, którzy w dużej mierze wciąż nie odnajdują się w cyfrowej rzeczywistości, łatwo zignorować, o tyle głosy reklamodawców – dużo trudniej. Zwłaszcza, jeśli chodzi tych największych.

A Unilever to gigant, drugi po Procter&Gamble. Ma w portfolio marki takie jak Dove, Knorr czy Rexona i co najważniejsze – w 2017 roku wydał na działania marketingowe 10 mld dolarów, z czego 25 proc. trafiło do internetu. I to właśnie on zagroził właśnie Facebookowi i Google wycofaniem swoich reklam z należących do nich platform…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

Google usuwa ‘Pokaż Obraz’ z wyszukiwarki grafiki. Oto jak go przywrócić

Żarty, żartami, ale to co zrobiło ostatnio Google w wyszukiwarce grafiki, to raczej ten z kategorii ponurych. Cóż się stało, zapytacie? Otóż postanowili usunąć bardzo wygodny przycisk Pokaż Obraz przy wybranym zdjęciu. Jak przywrócić przycisk?

Spore zamieszanie wywołało Google po ostatniej zmianie w swojej wyszukiwarce grafiki. Otóż dotychczas by wyświetlić poszukiwany obraz, wystarczyło kliknąć w przycisk Pokaż Obraz, by go wyświetlić. Niestety gigant postanowił go zlikwidować, a wszystko w ramach porozumienia z serwisem Getty Images…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Zdjęcie w tle na Facebooku – o czym należy pamiętać?

W ramach rozwinięcia tematu dotyczącego tego, jak dodać zdjęcie w tle na Facebooku, przedstawiamy kilka porad na temat tego, jak z technicznego punktu widzenia zadbać o to, aby obraz ten jak najlepiej spełniał rolę wizytówki naszego fanpage’a.

Pamiętaj o wymiarach

Facebook jasno określa, jakie powinny być optymalne rozmiary zdjęcia w tle. Liczby te zmieniają się co jakiś czas, jednak obecnie jest to 820 na 312 pikseli. Warto wspomnieć, że wymiar ten dotyczy przeglądarek komputerowych, ponieważ w przypadku telefonów komórkowych lub aplikacji mobilnej Facebooka, rozmiar ten wynosi 640 na 360 pikseli

Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl

Twitter zbanuje wpisy wrzucane z automatu

Twitter właśnie ogłosił, że bierze się za użytkowników oraz aplikacje, które w zautomatyzowany sposób wrzucają tweety na serwis. Celem tej inicjatywy jest zarówno walka ze spamem, jak i z polityczną propagandą. Twórcy mogą teraz zostać zbanowani za używanie jakichkolwiek systemów, które równocześnie wrzucają dużo identycznych czy bardzo podobnych wpisów z różnych kont.

Nowa inicjatywa Twittera ma za zadanie ograniczyć spam i propagandę polityczną, które toczą usługę od jakiegoś czasu. Będzie można dostać bana przede wszystkim za wrzucanie z wielu kont identycznych bądź bardzo do siebie podobnych wpisów

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Twitter walczy ze spamem i polityczną propagandą

Twitter poinformował, że zablokuje konta, które w zautomatyzowany sposób wrzucają tweety na serwis. Umieszczający wpisy zostaną zablokowani za używanie jakichkolwiek mechanizmów służących do wstawiania wielu identycznych lub bardzo podobnych do siebie wpisów z różnych kont. 

To samo dotyczy masowego retweetowania wpisów, bądź spamujące polubienia tweetów…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Facebook zmienia sposób obliczania zasięgu organicznego postów

Facebook zaczął zmieniać sposób obliczania zasięgu organicznego, upodobniając go do sposobu, w jaki robi to w przypadku płatnych postów. Co ta zmiana oznacza dla użytkowników?

Kilka dni temu na łamach swojego bloga informacyjnego, Facebook zapowiedział, że zmieni sposób, w jaki obliczać będzie zasięg organiczny – czyli dla laików ten “samoistny”, za który nie musimy płacić. Do tej pory opierał się on na liczbie agregacji postów do aktualności użytkownika  – niezależnie od tego, czy został wyświetlony na ekranie…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Nowa opcja na Facebooku: posty 3D

Społecznościowy gigant Marka Zuckerberga wprowadza funkcję, która umożliwi oglądanie trójwymiarowych obiektów bez konieczności instalowania dodatkowych rozszerzeń do przeglądarki. Co oznacza to dla użytkowników? Przede wszystkim nowe wizualne doświadczenia. Co oznacza to dla marketerów? Nowe możliwości i potrzebę wzmożonej kreatywności.

Funkcja wprowadzona przez Facebooka nie wzięła się znikąd – to nowość, która została zapowiedziana na ubiegłorocznej konferencji Oculus Connect. Od jakiegoś czasu użytkownicy największej platformy społecznościowej mogą udostępniać obiekty 3D w standardzie gITF 2.0…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Jak korzystać z profilu na Linkedin, czyli co zrobić, by praca szukała Ciebie?

Papierowe CV powoli odchodzą do lamusa, a długopisy w rękach rekruterów już dawno zamieniły się w klawiatury. W świecie rekrutacji 2.0 profil na LinkedIn może być świetną kartą przetargową i najlepszą wizytówką marki osobistej, freelancera czy po prostu każdej osoby aktywnej zawodowo . Sprawdź, jak zbudować go na najwyższym poziomie i przyciągać oferty pracy niczym magnes.

CZYM SĄ POZIOMY NA LINKEDIN?

Profil osobowy na LinkedIn ma kilka poziomów, które są wskaźnikami jego skuteczności: początkujący, zaawansowany oraz najwyższy, dawniej zwany mistrzowskim. Wyższy poziom, to do 3 razy więcej wyświetleń w wyszukiwarce, na kanale informacji oraz na stronie Sieć, a także do 27 razy więcej wyświetleń Twojego profilu przez rekruterów! Pozostałe korzyści to bardziej dopasowane aktualizacje w kanale informacji oraz lepsze rekomendacje ofert pracy…

Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Facebook grozi, że przestanie działać w Europie Europejskie organy regulacyjne …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA