Najpopularniejsze zdjęcia, miejsca i hashtagi na Instagramie w 2017 roku
Które posty okazały się najbardziej popularne w tym roku? Jakie filtry i hashtagi wykorzystywaliśmy najczęściej? Kto odnotował największy przyrost fanów? Prezentujemy instagramowe podsumowanie 2017 roku.
Grudzień za pasem, a wraz z nim podsumowania roku 2017. Z racji tego Instagram, z którego korzysta już 800 milionów użytkowników, opublikował obszerne zestawienie najlepszych momentów społeczności. W ciągu ostatnich miesięcy użytkownicy publikowali w aplikacji treści odnoszące się do bieżących wydarzeń i interesujących chwil z ich życia. Które hashtagi cieszyły się największą popularnością? Z jakich miejsc najczęściej publikowano? Które posty i filmy były najchętniej oglądane? Sprawdźcie sami!…
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
Możecie już sprzedawać i kupować na… Facebooku!
Lista czynności, których nie wykonamy na Facebooku skraca się z każdym miesiącem. Od dzisiaj polscy użytkownicy serwisu mogą wystawiać przedmioty na sprzedaż i przeglądać oferty sprzedawców z okolicy. Wystartował Facebook Marketplace.
Działanie Marketplace jest banalnie proste. Po wybraniu tej kategorii w menu Facebooka (po lewej stronie na desktopie, w klasycznym menu na urządzeniach mobilnych) znajdziemy się w dedykowanej ogłoszeniom sekcji…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Facebook Marketplace – tablica ogłoszeń otwarta dla Polaków
Pierwsi Polacy mogą już wystawiać produkty na wirtualnej tablicy ogłoszeń Facebook Marketplace. Mogą też naturalnie szukać ofert innych użytkowników.
Allegro i OLX właśnie doczekały się potężnego konkurenta. Jest nim Marketplace uruchomiony w ramach serwisu Facebook. Na świecie jest już dostępny od ponad roku, ale Polacy musieli wykazać się większą cierpliwością…
Czytaj więcej na: http://www.benchmark.pl
Snapchat oddzieli posty znajomych od wpisów publicznych nadawców
Aktualizacja przynosi spore zmiany w wyglądzie aplikacji. Snapchat staje się bardziej uporządkowany, dzięki oddzieleniu treści przyjaciół od postów udostępnianych przez publicznych wydawców i media. To zaś ma pomóc w pogłębianiu relacji z tymi osobami, na których użytkownikom zależy najbardziej.
Do tej pory Snapchat wyświetlał materiały od znajomych obok treści dostarczanych przez firmy i profesjonalnych wydawców – dokładnie tak, jak robi to chociażby Facebook czy Instagram. Nowa wersja aplikacji, która stopniowo udostępniana jest kolejnym użytkownikom aplikacji, oddzieli jedne od drugich…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
Facebook pozwalał dyskryminować użytkowników
Reklamodawcy mogli kierować oferty handlowe do określonej grupy odbiorców. W ten sposób posty widzieli na przykład tylko biali, a reklamy nie wyświetlały się osobom niepełnosprawnym. Portal społecznościowy tymczasowo zawiesił funkcje umożliwiające stosowanie wykluczeń rasowych oraz majątkowych.
Dziennikarze z organizacji ProPublica wykupili na Facebooku kilkadziesiąt reklam wynajmu mieszkań. Z grup odbiorców udało im się wykluczyć między innymi Żydów, Afroamerykanów, matki, osoby poruszające się na wózkach, a także posługujące się językiem hiszpańskim…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
Facebook prezentuje Messengera dla dzieci
Dobrze przeczytałeś. Dla dzieci. W USA debiutuje specjalna wersja komunikatora Messenger przeznaczona dla jednej z większych grup użytkowników, tych najczęściej blokowanych lub pomijanych. Messenger Kids od dziś dostępny w Apple App Store.
Każdy ma jakieś dziecko w rodzinie. Wszyscy widzimy jak wcześnie zaczyna się ich cyfrowa aktywność. Trzeba o to dbać, aby nasze pociechy nie natrafiły na te gorsze miejsca w sieci. Jako młody tata też zdarza mi się myśleć o tym, jak moją córkę wprowadzić w ten świat…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl