Problemy YouTube na Androidzie – HDR bywa kłopotliwy nawet dla flagowców
HDR to jeden z najważniejszy terminów w świecie technologicznym. Posługują się nim aktualnie wszyscy producenci, szczególnie jeżeli czytamy cokolwiek na temat telewizorów, konsol czy monitorów. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że stało się ono jednym z najchętniej używanych słówek w celach reklamowych. Co ciekawsze, technologia ta zawitała również do smartfony, ale YouTube udowodnił, że na pełne jej wprowadzenie nieco za wcześnie.
Ograniczenia HDR
Na początku wypada w ogóle napisać, o co z tym chodzi i o co jest tyle szumu…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Reklama na Facebooku: przewodnik po celach i typach
Od czego powinieneś zacząć tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku? Podobnie jak w przypadku wszystkich działań promocyjnych – wyznacz najpierw cel, jaki chcesz osiągnąć.
W zależności od tego, jaki charakter i zasięg ma Twój biznes, możesz wybrać jeden z trzech podstawowych celów reklamowych na Facebooku:
- Świadomość – zwiększysz zainteresowanie produktami i usługami swojej firmy,
- Działania – sprawisz, że odbiorca wykona pożądaną przez Ciebie akcję, np wejdzie na Twoję witrynę lub obejrzy promowane przez Ciebie wideo,
- Konwersja – zachęcisz osoby zainteresowane Twoją firmą do kupienia lub skorzystania z jej produktów lub usług…
Czytaj więcej na: http://www.sempai.pl
Instagram pozwoli śledzić hashtagi? Testy już trwają
Instagram pozwala na przeglądanie zawartości na podstawie hashtagów. Trzeba to jednak zrobić ręcznie i wejść w konkretne słowo. Tymczasem w popularnej aplikacji rozpoczęto testy nowej funkcji, która pozwala śledzić hashtagi, podobnie jak zwykłe profile użytkowników. Nie wiadomo jednak, czy taka opcja zostanie wdrożona na stałe.
Instagram rozpoczął testy nowego rozwiązania, o czym raportuje @Social_pip. Nowa funkcja to możliwość dodania do obserwowanych konkretnych hashtagów…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Jak dobrać wymiary grafiki na Facebooku?
„Wymiary zdjęć…” – kiedyś podczas wpisywania podobnego zapytania do wyszukiwarki autopodpowiedzi Google zdominowałoby hasło związane z formatem fotografii do dokumentów tożsamości. Obecnie trend jest zupełnie inny. Internautów interesują przede wszystkim wymiary grafik w mediach społecznościowych. Właściwa wielkość to jeden z ważniejszych czynników, który odpowiada za wysoką jakość publikowanych treści np. na Facebooku.
Rekomendowane formaty zdjęć to niezwykle dynamiczny element social mediów…
Czytaj więcej na: https://www.artefakt.pl
POSTY, KTÓRE BUDZĄ NAJWIĘKSZE ZAANGAŻOWANIE NA FACEBOOKU
Facebook potwornie obcina zasięgi! Czy warto jeszcze budować zaangażowanie na Facebooku? Czy opłaca się prowadzić profil biznesowy na tej platformie?
Zasięgi na Facebooku są bardzo słabe (jedynie 2-3% fanów widzi to, co publikujesz na fanpage’u – to tak, jakby w sali wypełnionej setką ludzi jedynie 2-3 osoby zauważały Cię). Dodatkowo, ostatnie testy prowadzone przez tę platformę pokazały nam, że Facebook dąży do całkowitego wyeliminowania postów organicznych (bezpłatnych) z osi czasu naszych fanów. Zobaczą oni jedynie posty znajomych, rodziny i te sponsorowane. What??
Czy opłaca się więc dalej rozwijać obecność firmy lub bloga na tej platformie? Czy oznacza to koniec Facebooka?
Z pewnością nie jest to koniec Facebooka i jestem pewna, że będzie on trzymał się coraz lepiej. Dlaczego? Oto kilka potwierdzonych faktów…
http://urszula-phelep.com/posty-ktore-budza-najwieksze-zaangazowanie-na-facebooku/
Czytaj więcej na: http://urszula-phelep.com
Facebook wprowadza Stories dla grup i wydarzeń
Nie wiem, ile już razy na łamach DailyWeb powtarzałem, że chyba największym celem Marka Zuckerberga na najbliższe lata (a może miesiące?) jest wbicie ostatniego gwoździa do trumny Snapchata. A do tego jest już coraz bliżej – Facebook zamierza bowiem wprowadzić tworzenie wspólnych relacji dla uczestników wydarzeń oraz członków grup.
Najpierw był Instagram, w międzyczasie WhatsApp, Messenger aż wreszcie relacje pojawiły się na prywatnych profilach użytkowników Facebooka…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Facebook dalej walczy z fake news i wprowadza wskaźniki zaufania przy artykułach
Od zeszłego roku, gdy pierwszy raz świat obiegło określenie „fake news” Facebook ogłosił kilka inicjatyw, które miałyby skutecznie zwalczać nieprawdziwe czy niekonkretne informacje dziennikarskie. Mają one także promować prawdziwe dziennikarstwo, oparte na faktach i odniesieniach. Nowym dodatkiem do tej inicjatywy jest stworzenie tzw. wskaźników zaufania.
Wskaźniki zaufania, które zamierza zastosować Facebook, będą dołączane do linków udostępnianych w serwisie. Będą one podawać informacje o danych wydawcach, ich poglądach na etykę czy sprawdzanie faktów, strukturę organizacyjną oraz to, kto faktycznie rządzi w danym medium…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl