Z ostatniej chwili
Snapchat wprowadza grupowe wideorozmowy. Co jeszcze zapisywał Facebook Facebook wprowadza dodatkowe informacje w newsfeedzie.

Snapchat wprowadza grupowe wideorozmowy. Co jeszcze zapisywał Facebook? Facebook wprowadza dodatkowe informacje w newsfeedzie.

Snapchat wprowadza wideorozmowy dla 16 osób

Snap Inc. ostatnio nie raz bywał w kłopotach. Co rusz wprowadzał nowe funkcje, które natychmiast kopiowane były przez konkurencję. Najczęściej chodziło oczywiście o Instagrama, który popularnością znacznie przewyższa Snapchata. Walka jest trudna, ale Snap się nie poddaje. Teraz dokłada nową funkcję wideorozmów.

Snapchat już niedługo pozwoli na stworzenie wideorozmowy z aż 16 osobami jednocześnie. Aby uruchomić tę opcję, musimy być w grupowym czacie. Trzeba następnie pacnąć ikonkę kamery wideo i to wszystko – już jesteśmy połączeni z maksymalnie piętnastoma innymi osobami…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Snapchat wprowadza grupowe wideorozmowy

Snapchat wyewoluował ostatnimi czasy w rozbudowany komunikator. W aplikacji pojawiły się właśnie dwie nowe funkcje. Pierwsza to wieloosobowe rozmowy wideo. Użytkownik może od teraz połączyć się z maksymalnie 16 osobami lub z 32 uczestnikami w trybie audio.

Oczywiście jak przystało na Snapchat w trakcie konwersacji będzie można wykorzystywać szereg efektów aplikacji: maski, zmieniacze głosu czy elementy AR…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Co jeszcze zapisywał Facebook? Nieopublikowane filmy, na przykład

Zła passa trwa. Kolejny tydzień i kolejne odkrycie, z którego Facebook musi się tłumaczyć użytkownikom. Niezmiennie twierdzi, że nie był niczego świadomy, a cała sprawa jest zwykłą pomyłką.

Napisać, że Facebook ma ostatnią złą passę to tak, jakby nie napisać nic. Zaczęło się od afery z Cambridge Analytica, a później okazało się, że androidowa aplikacja pobierała dane między innymi z rejestrów połączeń. W kolejnym z serii newsów ujawniono zaś, że oprócz tego wszystkiego serwis zapisywał sobie także te nieopublikowane filmy…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl

Zuckerberg broni modelu biznesowego Facebooka

W zeszłym tygodniu prezes Apple’a dołączył do chóru, który zamieszanie wokół Facebooka uznaje za logiczną konsekwencje jego modelu biznesowego. Cook na pytanie, co zrobiłby na miejscu Zuckerberga, odpowiedział, że nigdy by się na nim nie znalazł, bo w przeciwieństwie do niego, nie traktuje klientów jak towar. Zuckerberg nie pozostał jednak dłużny. 

Komentarz Cooka nazwał „niezwykle gładkim”, ale jednocześnie płytkim i nieszczerym, podkreślając, że Facebook jest darmowy, ponieważ koncentruje się na łączeniu ludzi, a wielu z nich nie może sobie pozwolić na płacenie, dlatego „posiadanie modelu reklamowego jest jedynym racjonalnym modelem, który może wspierać budowanie tej usługi.”…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

Facebook wprowadza dodatkowe informacje w newsfeedzie. Chce lepiej walczyć z fake news

Facebook poinformował, że ponownie nieco zmodyfikuje newsfeed. Tym razem jednak nie są to zmiany obejmujące działanie algorytmu, a mające na celu polepszyć walkę ze zjawiskiem fake news. Artykuły, które pojawiają się na Facebooku, wyświetlą więcej informacji w tle o wydawcach czy źródłach pochodzenia tekstu.

Facebook dwoi się i troi, aby walczyć ze zjawiskiem fake news. Teraz ogłoszono nowe zmiany, które mają na celu usprawnić walkę. W newsfeedzie będzie wyświetlanych więcej informacji w tle przy poszczególnych artykułach

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Facebook niedługo może pozwolić na odwołania ws. usuniętych postów

Mark Zuckerberg w ostatnim wywiadzie z Vox twierdzi, że serwis myśli nad funkcją niezależnych odwołań do moderacji systemu. Chodzi o przypadki, gdy nasze posty zostają zdjęte ze względu na naruszenie polityki serwisu społęcznościowego. Zuckerberg uważa, że Facebook powinien funkcjonować bardziej jak organizacja rządowa, która ma odzwierciedlać to, czego chcą członkowie społeczności.

Obecnie Facebook pozwala tylko na apelacje w sprawie treści usuniętych ze względu na potencjalne naruszenie praw autorskich. Jest to zresztą proces dość skomplikowany…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Chcesz wizę do USA? Pokaż swojego Facebooka

Jeśli propozycja przedstawiona przez Departament Stanu wejdzie w życie, wszystkie osoby ubiegające się o wizę do USA będą musiały przedstawić historię swojej aktywności w mediach społecznościowych z ostatnich pięciu lat. Ustawa dotyczyć będzie nie tylko największych amerykańskich portali takich jak Facebook czy Instagram, ale też i zagranicznych m.in. chińskiego Weibo czy rosyjskiego VKontakte.

Każdy kto starał się o wizę do Stanów Zjednoczonych wie, że jest to droga przez mękę. Już w ubiegłym roku do obszernego kwestionariusza dołożono sekcję dotyczącą mediów społecznościowych, ale dotyczyła one wyłącznie podania nazwy użytkownika…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Mark Zuckerberg reaguje na słowa Tima Cooka w związku z Cambridge Analytica

Mark Zuckerberg nie pozostał obojętny na słowa Tima Cooka, CEO Apple’a, który sytuację z Cambridge Analytica skomentował tak, że jego firma nigdy nie znalazłaby się w takiej sytuacji. Szef Facebooka twierdzi, że nie jest to dobre porównanie, bo jego firma nie sprzedaje gotowych produktów. To usługa, która ma łączyć ludzi.

Tim Cook skandal Cambridge Analytica kilka dni skomentował w następujący sposób: nasza firma nigdy nie znalazłaby się w takiej sytuacji. CEO Apple’a chciał w ten sposób podkreślić, że bezpieczeństwo danych użytkowników jest bardzo ważne i należy o nie dbać…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

YouTube góruje nad Facebookiem. Jakie zasięgi mają poszczególne serwisy społecznościowe?

Youtube to serwis z wyższym zasięgiem wśród internautów niż Facebook – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych. Facebook natomiast cechuje się znacznie wyższą intensywnością korzystania niż Youtube – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych – liczby te jednak powoli spadają.

Zasięg serwisów w social media

Podobnie jak w latach poprzednich, Youtube pozostaje serwisem, z którego korzysta największy udział internautów (92% vs 89% ze znajdującego się na drugim miejscu Facebooka). Pod względem korzystania z tych dwóch serwisów na urządzeniach mobilnych, Youtube także wygrywa, od dwóch lat utrzymując średnią na poziomie około 7 na 10 właścicieli smartfonów, którzy włączyli go przynajmniej raz w ciągu miesiąca…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

Pięć razy tak, czyli jak być efektywnym na Facebooku

Wielu nie wyobraża sobie bez niego życia, niektórzy nawet nie pamiętają czasów, kiedy go nie było. Działa już od 14 lat i systematycznie się zmienia – teraz jest inną platformą niż na początku, wciąż modyfikuje algorytmy wyświetlania treści, formaty i modele mediowe.

Co dziś wpływa na efektywność komunikacji na Facebooku?

1. Media is the king

Początek roku przyniósł falę newsów o ponownym obcięciu zasięgów organicznych przez Facebooka. Pytanie „płacić czy nie płacić” straciło już sens – za skuteczną promocję marki na Facebooku płacić po prostu trzeba…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA