TikTok zmienia strategię dotyczącą bezpieczeństwa danych
Firma podjęła w ostatnich dniach decyzję o przeniesieniu na amerykańskie serwery Oracle wszystkich danych o amerykańskich użytkownikach korzystających z jej usług. Stało się tak z powodu doniesień twierdzących, że chińscy pracownicy TikToka mają dostęp do danych użytkowników z USA.
nformacja taka znalazła się w raporcie opublikowanym przez portal BuzzFeed News. Raport powołuje się na przecieki audio pozyskane z wewnętrznych spotkań TikToka i podaje iż urzędnicy amerykańscy od lat ostrzegali, że TikTok może umożliwić autorytarnemu rządowi Chin dostęp do poufnych danych, które firma zbiera od użytkowników zamieszkujących zarówno USA, jak i inne kraje na całym świecie. Sprawa ta nabrała przyspieszenia pod koniec 2020 roku, kiedy administracja Trumpa oświadczyła, że zabroni Amerykanom używania chińskich aplikacji mobilnych WeChat i TikTok…
Więcej dowiesz się u źródła >Korki z TikToka, czyli 10 najważniejszych lekcji do odrobienia przez marketera
Prowadzenie działań w mediach społecznościowych przypomina dzisiaj rollercoaster. Przynajmniej dla większości z nas. Nowe ekosystemy, jak właśnie tytułowy TikTok, wprowadzają niemałe zamieszanie, bo nie dają się zamknąć w jasno określonych ramach.
Dzisiaj, podejmując się tego karkołomnego wyzwania, postaram się streścić 10 najważniejszych lekcji, jakie wyniosłem zarówno z pracy w samym TikToku, jak i z agencji zajmującej się komunikacją na tej platformie. Jak należy budować strategię marki na TikToku? Czy wchodzić we współpracę z influencerami? Kto ma tworzyć scenariusze filmów dla marki? Jaki będzie miało to wpływ na mój biznes? Na te i inne pytania, odpowiedzi znajdziecie poniżej…
Więcej dowiesz się u źródła >TikTok ogłosił synchronizację z wtyczką WooCommerce
Wczoraj TikTok ogłosił integrację z WooCommerce. Oto w czym pomoże sprzedawcom takie połączenie.
Nowe rozwiązanie, jakie w ostatnich dniach zaproponował TikTok, może okazać znacznym ułatwieniem dla sprzedawców. Zwłaszcza tych działających w branży e-commerce. Będą oni mogli znacznie szybciej tworzyć reklamy oraz kontrolować ich skuteczność…
Więcej dowiesz się u źródła >TIKTOK AVATARS. NOWY SPOSÓB, ABY PODKREŚLIĆ SWOJĄ INDYWIDUALNOŚĆ
TikTok, globalna platforma rozrywkowa, wprowadziła TikTok Avatars – nową funkcję, dzięki której użytkownicy uzyskają jeszcze jeden ciekawy sposób na kreatywne wyrażenie siebie. Pozwala ona twórcom na stworzenie awatara, którego wygląd będą mogli spersonalizować, np. odpowiednio dopasować kolor włosów, makijaż czy dodatki, a tym samym podkreślić indywidualność każdego z użytkowników platformy.
TikTok od początku dba o to, aby każdy z użytkowników mógł być sobą i w pełni wykorzystywał swoją kreatywność na platformie. W związku z tym, firma wprowadziła globalnie nową funkcję TikTok Avatars. Dzięki niej użytkownicy będą mogli stworzyć własnego awatara, czyli swój graficzny odpowiednik, którego wygląd będzie można dopasować do indywidualnych preferencji…
Więcej dowiesz się u źródła >
Najczęstsze błędy użytkowników mediów społecznościowych
Już dla ponad 4,6 miliarda ludzi social media są częścią ich codziennego życia i często zajmują im więcej czasu, niż by chcieli. Choć platformy te sprawiają nam często wiele radości i są świetnym sposobem na dzielenie się doświadczeniami z przyjaciółmi, stanowią również potencjalnie niebezpieczne zagrożenie dla bezpieczeństwa cybernetycznego. W dniu Światowego Dnia Mediów Społecznościowych (30 czerwca) warto prześledzić najczęstsze błędy zagrażające bezpieczeństwu naszych danych w social mediach.
Eksperci Check Point Software Technologies wskazują na cztery najważniejsze czynniki ryzyka, o których należy pamiętać, zachowując bezpieczeństwo podczas korzystania z mediów społecznościowych…
Więcej dowiesz się u źródła >YouTube dodaje nowe zakładki, które uporządkują informacje na temat kanałów twórców
Na Youtube pojawią się nowe zakładki umożliwiające twórcom pełniejszą kontrolę skuteczności i zarządzania ich treściami.
Nowe formaty jakie wprowadził serwis YouTube sprawdziły się wśród użytkowników. Dlatego platforma postanowiła uporządkować dane na temat poszczególnych treści i dodać nowe zakładki. Jak będzie wyglądał podział oraz w jaki sposób ułatwi to pracę twórcom?…
Więcej dowiesz się u źródła >META OGŁASZA KOLEJNE NARZĘDZIA DLA TWÓRCÓW
Mark Zuckerberg ogłosił dzisiaj, że firma udostępnia twórcom więcej sposobów zarabiania na Facebooku i Instagramie, a także rozszerza niektóre z obecnych narzędzi do zarabiania na większą liczbę twórców. Zuckerberg powiedział również, że – by dać więcej pieniędzy bezpośrednio twórcom – Meta zamierza bezpłatnie udostępniać im wybrane usługi, takie jak choćby subskrypcje fanów, do 2024 roku. Firma wcześniej zapowiedziała, że zamierza to zrobić do 2023 roku.
Meta testuje też wyznaczone miejsce na Instagramie, w którym twórcy mogą być odkrywani i opłacani za treści. Firma zdaje sobie sprawę z tego, że rynek twórców pozwala twórcom i markom pracować w zupełnie nowych modelach i wychodzi im na przeciw, udostępniając np. bezpośrednia platformą kontaktową. Gdy marka znajdzie twórcę, z którym chce nawiązać partnerstwo, może wysłać do niego projekt ze szczegółami, w tym informacjami o oczekiwanych i proponowanym budżecie, zwyczajnie, na DM. Będzie tam folder wiadomości partnerskich, w którym twórcy i marki filtrujący oferty i projekty…
Więcej dowiesz się u źródła >