WhatsApp postawił się rządowi Wielkiej Brytanii
Brytyjska telewizja Sky News zamieściła na swojej stronie pochodzącą z anonimowego źródła informację, że komunikator WhatsApp odmówił udzielenia dostępu brytyjskiemu rządowi do zaszyfrowanych wiadomości użytkowników.
Brytyjski rząd miał nalegać, by WhatsApp uruchomił tzw. tylną furtkę (z ang. backdoor), która umożliwiłaby odczytywanie wiadomości przesyłanych przez użytkowników. WhatsApp zdecydowanie odmówił, ponieważ rzeczywistym kapitałem firm takich jak WhatsApp jest zaufanie użytkowników…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
13 nowości w social media, o których trzeba wiedzieć
Media społecznościowe nie zwalniają tempa. Kolejny tydzień dostarczył nam wielu emocji i funkcjonalności, z których część z Was z całą pewnością skorzysta.
Zarówno Facebook, jak i Instagram testują obecnie wiele funkcji starając się, aby użytkownikom jak najlepieji jak najprościej korzystało się z aplikacji, a także, żeby było to jak najbardziej przyjemne doświadczenie. Jesteście gotowi? Zapraszam na przegląd tygodnia!
CYKLICZNE WYDARZENIA NA FACEBOOKU
W przypadku tworzenia wydarzeń na Facebooku pojawiła się możliwość tworzenia wydarzeń cyklicznych, a mianowicie ustawienia jednego wydarzenia, które po zakończeniu będzie automatycznie się odnawiało i wysyłało powiadomienie do użytkowników na nie zapisanych,w celu poinformowania ich, że kolejne wydarzenie z serii odbędzie się wkrótce…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Instagram wprowadza filtry w relacjach na żywo
Rano pisaliśmy o 13 nowościach w social media z mijającego tygodnia, ale nie uwzględniliśmy tam tej jednej – filtrów na twarz w relacjach na żywo, o wprowadzeniu których Instagram poinformował wczoraj.
Chyba nie skłamię, gdy powiem, że filtry na twarz zrobiły prawdziwą furorę wśród użytkowników mediów społecznościowych. Wszystko zaczęło się od Snapchata i jego wymiotowania tęczą. Potem był Instagram w swoim Stories, a następnie Facebook i jego efekty kamery…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Instagram jak Twitter. Teraz szybko zobaczysz, kto cię obserwuje
Instagram wprowadza do własnej aplikacji funkcję, którą znamy chociażby z serwisu Twitter. To dodatkowa informacja o tym, czy dana osoba cię obserwuje. Będzie ona wyświetlana w sekcji bio użytkowników. Jeśli się tam udacie, to będziecie mogli zobaczyć, czy konkretny profil was śledzi. Do tej pory uzyskanie takiej informacji było utrudnione.
Instagram nie pokazuje, kto kogo śledzi. Chcąc uzyskać informacje na ten temat odnośnie własnego konta trzeba przeskrolować się przez listę Obserwujący i liczyć na to, że daną osobę uda się wychwycić…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook śledzi, gdzie chodzisz na zakupy.
Facebook zaprezentował nowe narzędzia pozwalające reklamodawcom lepiej dotrzeć do klientów. Właściciele sklepów będą mogli się skontaktować za pomocą reklam z osobami, które coś u nich kupiły w stacjonarnym sklepie.
Według danych serwisu, ponad 90 procent zakupów klienci dokonują w prawdziwych sklepach. Z tego powodu portal udoskonala narzędzia dla reklamodawców…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl