Z ostatniej chwili

Przejrzystość kontroli dla partnerów reklamowych. Strategia e-marketingowa dla marki. Techniki marketingowe dla biznesu. Wybór domeny. Umowa SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Większa przejrzystość i lepsze możliwości kontroli dla partnerów reklamowych

W czasie tegorocznych wakacji wzięłam udział w festiwalu Cannes Lions, jednym z największych wydarzeń w branży reklamowej. Na miejscu niektórzy partnerzy reklamowi zwrócili mi uwagę na problemy związane z mierzeniem widoczności oraz skuteczności reklam online, a także zapewnieniem bezpiecznego rozwoju swoim markom.

Słyszymy te głosy bardzo wyraźnie

Poważnie traktujemy odpowiedzialność za zdobycie i utrzymanie zaufania naszych partnerów reklamowych. Wiemy, że jest ono potrzebne do dokonywania inwestycji na naszej platformie. To klucz zarówno do ich sukcesu, jak i naszego.

Dlatego wprowadzamy dziś nowe standardy monetyzacji, które wyznaczają jasne reguły dotyczące tego jacy wydawcy i twórcy treści mogą zarabiać na Facebooku. Owe standardy będą dotyczyć umiejscowienia reklam, w których kontekst może mieć znaczenie, w tym reklam typu in-stream oraz Instant Articles.

Marki chcą wiedzieć, gdzie wyświetlają się ich reklamy. Dlatego w nadchodzących miesiącach nasi partnerzy reklamowi otrzymają możliwość generowania raportów podsumowujących kampanie, w których zostanie wyraźnie opisane przy treściach jakich wydawców pojawiły się ich reklamy w Instant Articles, reklamach in-stream oraz sieci Audience Network…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Analiza dotychczasowych działań marki oraz jej konkurencji w kontekście strategii e-marketingowej

Według Henry’ego Forda „Bardziej niż cokolwiek innego – przygotowywanie się jest sekretem do sukcesu”. Trudno się z tym nie zgodzić, bo przygotowanie, to nic innego, jak rzetelne zbieranie i analizowanie informacji, potrzebnych materiałów, które mają służyć do jak najbardziej efektywnej realizacji założonych celów danego zadania czy projektu. Pewnie nie raz łapiemy się na tym, że im jesteśmy lepiej do czegoś przygotowani, tym efekty założonych działań są skuteczniejsze. Stworzenie kampanii marketingowej przez agencję dla firmy/klienta, to bez wątpienia nie lada wyzwanie, które można potraktować właśnie jak nowy projekt. Zanim dojdzie do zbudowania konceptu akcji marketingowej, trzeba dowiedzieć się jak najwięcej o samej marce, ale również o tym, jak sobie radzi jej konkurencja.

Co zatem powinniśmy wiedzieć o marce?

W relacji agencja-klient bardzo ważne jest zebranie kluczowych, z punktu widzenia tworzenia kampanii marketingowych, wiadomości o marce. Internet jest oczywiście miejscem, gdzie można znaleźć te najważniejsze informacje, ale istotna jest również dość wnikliwa komunikacja z klientem, po to, aby właśnie jak najlepiej przygotować się do stworzenia kampanii, która ma realizować założone cele. Kiedy na pokład naszej agencji Digital Hill przyjmujemy nową markę, staramy się przeanalizować następujące aspekty…

Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl

10 technik marketingowych dla (nie)tradycyjnego biznesu

Content marketing, growth hacking, real-time marketing, storytelling – umysłami młodych marketingowców oraz właścicieli małych firm zawładnęło w ostatnich latach sporo modnych terminów branżowych. W efekcie zapomniano trochę o podstawowych technikach i narzędziach marketingowych, które zwłaszcza w tradycyjnym biznesie (choć nie tylko) od lat przynoszą najlepsze efekty.

Wbrew temu, co się wydaje niektórym social media ninjas, marketing nie powstał dopiero w erze Internetu. W rzeczywistości jest dużo starszy, bo we współczesnym tego słowa znaczeniu istnieje już od ponad 100 lat. Powstawał w czasach, gdy jedynym medium masowego dotarcia była prasa, ale w dużej mierze korzystał i korzysta z narzędzi i technik znanych od setek lat. Niektóre z nich pomagają przełamać opór przed zakupem, inne zwiększają częstotliwość transakcji lub ich wartość, a pozostałe wpływają pozytywnie na pozyskanie nowych i częstsze powracanie starych klientów.  Warto je dobrze poznać, ponieważ większość z nich znajduje zastosowanie zarówno w świecie off-line jak i Internecie. Ladies and gentelman, oto moja marketingowa 10-tka wszechczasów…

Czytaj więcej na: http://jaceklipski.pl

8 wskazówek do wyboru domeny

Nazwa domeny i adres URL odgrywają dużą rolę w wyszukiwaniu. To nie tylko miejsce docelowe, w którym użytkownicy znajdą Twoją treść, ale marka, którą wybierzesz. Chociaż istnieje więcej opcji domen niż kiedykolwiek moglibyśmy sobie to wyobrazić to nadal istnieją pewne dobre praktyki, które należy przestrzegać, jeśli chcesz uzyskać optymalne wyniki.

Poniżej wskazówki dotyczące wyboru domeny

1. Zacznij od słów kluczowych
Zanim zalogujesz się do swojego ulubionego rejestratora domen, daj sobie trochę czasu, aby zrodziły się w Twojej głowie pomysły. Podczas robienia tego ćwiczenia warto pamiętać o trzech do pięciu słowach kluczowych. Te słowa i frazy powinny jasno określać, co robisz (lub chcesz to zrobić). Wymieszaj je razem i zobacz, co wygląda dobrze i ma sens. Nie przyspieszaj procesu – po prostu niech to płynie w Twojej głowie…

Czytaj więcej na: https://piestrzynski.pl

Podpisujesz umowę pozycjonowania? Sprawdź, co warto wiedzieć „przed”

Ten artykuł dedykuję wszystkim tym, którzy stoją przed wyborem agencji zajmującej się pozycjonowaniem stron WWW. Szczególnie skupiam się tutaj na tych elementach, które powinniście wziąć pod uwagę zanim podpiszecie umowę. To moje subiektywne zdanie, dlatego jeśli macie swoje spostrzeżenia, podzielcie się nimi w komentarzach!

Taniej nie będzie

Jeśli pozycjonowaniem strony zajmujesz się samodzielnie lub też odpowiada za to agencja, ale efekty nie są satysfakcjonujące, muszę Cię zmartwić. Jeśli działania będziesz chciał przekierować np. do innej agencji to taniej nie będzie. Ma na to wpływ kilka czynników:

Nowa agencja będzie musiała zainwestować większe środki w zaplecze – zakładając oczywiście, że poprzednia agencja wykonywała swoją pracę uczciwie, a jednak działania nie dawały oczekiwanych efektów.

Parę lat temu pozycjonowała się tylko część Twoich konkurentów, teraz zapewne większość. To z kolei pociąga za sobą większe nakłady finansowe na pozycjonowanie (ale także inne działania reklamowe)…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Apple wprowadza system, który może zmienić całą branżę reklamową

Apple wprowadza ograniczenia w działaniu cookie. Czy to początek końca słynnego „ciasteczka”? Według zapowiedzi Apple, najnowsza wersja Safari (dostępna na IOS 11, a od 25 września także na macOS High Sierra) ma zawierać specjalny system ograniczający możliwość trackowania użytkowników za pomocą plików cookie.

Intelligent Tracking Prevention (ITP) ma na celu zwiększenie ochrony prywatności użytkowników w sieci poprzez automatyczne usuwanie ciasteczek. System, oprócz regularnego usuwania ciasteczek pierwszej kategorii (w ciągu 30 dni od naszego ostatniego pojawienia się na danej stronie) będzie także wykorzystywał specjalny algorytm do wykrywania i usuwania ciasteczek pochodzących od firm trzecich i służących śledzeniu naszego ruchu poza nią. W efekcie znacznie utrudnia on targetowanie użytkowników oraz znacznie zmniejsza skuteczność przekazu reklamowego…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google Jak zainstalować tag konwersji Google Ads Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing...

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Jak zainstalować tag konwersji Google Ads? Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing…

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Odpowiedź na to …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA